Thumbnail
Αλήθεια, πότε και με ποιο τρόπο θα καλυφθούν οι 24 ώρες ΠΕ04 (Φυσική, Χημεία, Βιολογία) στο 31ο Γυμνάσιο, οι 13 ώρες στο 30ο Γσιο, οι 16 ώρες στο ΕΠΑΛ Χαλάστρας και αλλού; Οι σχεδόν 120 ώρες ΠΕ02, οι 50 ώρες ΠΕ03, τα ολόκληρα κενά Οικονομολόγων, Πληροφορικών και Γυμναστικής, οι ξένες γλώσσες Γαλλικών/Γερμανικών κι ένα σωρό ώρες  άλλων ειδικοτήτων σε Γυμνάσια, ΓΕΛ και ΕΠΑΛ;

Η ΔΔΕ Ανατολικής μοιράζει υπερωρίες β΄ ανάθεσης για μαθήματα Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου με προφορικές εντολές!

Αυτό καταγγέλλει σε ανακοίνωσή της η Α΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, 

Συγκεκριμένα, με προφορική εντολή, μέσω του διευθυντή του 17ου ΓΕΛ Θεσσαλονίκης, απαιτεί τώρα να αναθέσει υπερωριακή απασχόληση β΄ανάθεσης σε δύο εκπαιδευτικούς ΠΕ04 του σχολείου (Φυσικό και Χημικό αντίστοιχα) για να καλύψουν το κενό των 6 ωρών Βιολογίας Προσανατολισμού στη Γ΄Λυκείου!

Κι ενώ οι μαθητές βρίσκονται στην τελική ευθεία στον αγώνα τους για μία θέση στα ΑΕΙ, χάνεται πολύτιμος χρόνος από την έλλειψη Βιολόγου με απόλυτη ευθύνη της ΔΔΕ και του υπουργείου! Δεν τηρήθηκε δηλαδή ούτε καν η περίφημη προτεραιοποίηση στην κάλυψη των κενών στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα

Η ανακοίνωση της Α΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Η ΔΔΕ Ανατολικής μοιράζει υπερωρίες β΄ ανάθεσης για μαθήματα Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου με προφορικές εντολές!

Η ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης, πιστή στην εφαρμογή της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής του υπουργείου και της κυβέρνησης της ΝΔ, καταφεύγει σε, επικίνδυνες για τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών, τακτικές για να καλύψει όπως-όπως τα τεράστια κενά στα σχολεία.

Συγκεκριμένα, με προφορική εντολή, μέσω του διευθυντή του 17ου ΓΕΛ Θεσσαλονίκης, απαιτεί τώρα να αναθέσει υπερωριακή απασχόληση β΄ανάθεσης σε δύο εκπαιδευτικούς ΠΕ04 του σχολείου (Φυσικό και Χημικό αντίστοιχα) για να καλύψουν το κενό των 6 ωρών Βιολογίας Προσανατολισμού στη Γ΄Λυκείου!

Κι ενώ οι μαθητές βρίσκονται στην τελική ευθεία στον αγώνα τους για μία θέση στα ΑΕΙ, χάνεται πολύτιμος χρόνος από την έλλειψη Βιολόγου με απόλυτη ευθύνη της ΔΔΕ και του υπουργείου! Δεν τηρήθηκε δηλαδή ούτε καν η περίφημη προτεραιοποίηση στην κάλυψη των κενών στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα!

Να αναφέρουμε ότι το ΔΣ της Α΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης με πρωτοβουλία του από τις πρώτες κιόλας μέρες της σχολικής χρονιάς αναζήτησε, διαπίστωσε και συγκέντρωσε τα υπάρχοντα κενά στα περισσότερα σχολεία της δύναμής της,  ακόμα και μετά τις τοποθετήσεις των αναπληρωτών.

Αλήθεια, πότε και με ποιο τρόπο θα καλυφθούν οι 24 ώρες ΠΕ04 (Φυσική, Χημεία, Βιολογία) στο 31ο Γυμνάσιο, οι 13 ώρες στο 30ο Γσιο, οι 16 ώρες στο ΕΠΑΛ Χαλάστρας και αλλού; Οι σχεδόν 120 ώρες ΠΕ02, οι 50 ώρες ΠΕ03, τα ολόκληρα κενά Οικονομολόγων, Πληροφορικών και Γυμναστικής, οι ξένες γλώσσες Γαλλικών/Γερμανικών κι ένα σωρό ώρες  άλλων ειδικοτήτων σε Γυμνάσια, ΓΕΛ και ΕΠΑΛ;

Η πεισματική άρνηση της ΔΔΕ Ανατολικής, αλλά και της Δυτικής Θεσσαλονίκης καθώς επίσης και της ΠΔΕ να κοινοποιήσουν όλα τα κενά, μικρότερα ή μεγαλύτερα, σε συνδυασμό με τις 1.044 λιγότερες προσλήψεις αναπληρωτών Γενικής στο νομό Θεσσαλονίκης στην ά φάση (20 μόνο προσλήψεις στην Α΄ Θεσσαλονίκης!),  φανερώνει  την πρόθεση αυτά να καλυφθούν με υπερωριακές αναθέσεις στους συναδέλφους, γεγονός που είχαμε επισημάνει από την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Παράλληλα 13 οργανικές θέσεις έμειναν ακάλυπτες με την περίεργη διαδικασία του ΠΥΣΔΕ στις τοποθετήσεις των ΠΕ04  τον Ιούλιο.

Βιώνουμε ήδη για άλλη μια φορά την  εμπειρία της περσινής χρονιάς, όπου μεγάλο μέρος των κενών Γενικής και Ειδικής δεν καλύφθηκαν ούτε στη β΄ φάση προσλήψεων αναπληρωτών με αποτέλεσμα πολλά σχολεία να λειτουργούν με διαφορετικές ταχύτητες σε βάρος των μορφωτικών αναγκών των μαθητών.

Απαιτούν μάλιστα οι ΔΔΕ για τη «λύση» των ελλείψεων εκπαιδευτικών να εξαντλείται ο μέγιστος αριθμός των μαθητών ανά τμήμα στριμώχνοντας τα παιδιά σε ακατάλληλες για τον αριθμό αίθουσες, σε κάποια μάλιστα περίπτωση προσπάθησαν να επιβάλλουν το επιπλέον 10%! Η συλλογική και αποφασιστική αντίδραση όμως του συλλόγου διδασκόντων το απέτρεψε άμεσα!

Καλούμε τους συνάδελφους, διευθυντές και εκπαιδευτικούς να μη δεχτούν καμία έκπτωση στα μαθησιακά δικαιώματα των μαθητών τους!

Καλούμε τους συλλόγους γονέων να διεκδικήσουν το δικαίωμα στην ολόπλευρη μόρφωση των παιδιών τους που την έχουν ήδη πληρώσει ακριβά!

Οι σύλλογοι διδασκόντων να ενημερώνουν το σωματείο της Α΄ ΕΛΜΕ για παρόμοιες προσπάθειες και μεθοδεύσεις  από τις ΔΔΕ. Δεν θα ανεχτούμε πλέον αυτή την κατάσταση! Κάθε μαθητής και κάθε σχολείο  να έχει τον καθηγητή που δικαιούται από την πρώτη μέρα των μαθημάτων!

Εδώ και τώρα να καλυφτούν όλα τα κενά με τις προσλήψεις της β΄ φάσης αναπληρωτών!

Α΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες