μπλοκο για αξιολογηση
Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική ΠΑΡέμβαση (ΑΡΠΑ):Απεργία-αποχή και από μέντορες-συντονιστές

Κανείς εκπαιδευτικός να μην αποδεχτεί τον ορισμό του ως παιδαγωγικός σύμβουλος-μέντορας ή ενδοσχολικός συντονιστής: Να μην αποδεχτούν καμία συμμετοχή σε αυτό το ιεραρχικό θεσμικό πλαίσιο ατομικής αξιολόγησης είτε ως μέντορες/συντονιστές είτε ως «κατώτεροι» στην αξιολογική ιεραρχία, ζητά με ανακοίνωσή της η παράταξη Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική ΠΑΡέμβαση (ΑΡΠΑ)

Η παράταξη υπενθυμίζει ότι  είναι σε ισχύ και συνεχίζεται η απεργία αποχή από την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας (προγραμματισμός – ομάδες δράσης), που υλοποιείται με βάση την απόφαση της ΓΣ (16/12/2021) της ΕΛΜΕ, η οποία είναι το ανώτερο διοικητικό όργανο στο σωματείο μας. Αντιλαμβανόμαστε το άγχος των συναδέλφων για την αυταρχική στάση του ΥΠΑΙΘΑ και τη στάση υποχώρησης της ΟΛΜΕ στην πιο κρίσιμη στιγμή του αγώνα. Ωστόσο, στη γενικευμένη επίθεση που δέχονται το δημόσιο σχολείο και οι εκπαιδευτικοί, καμία αναμονή δεν μας αντιστοιχεί. Με την απεργία αποχή, που είναι μια μορφή αγώνα που καλύπτει συνολικά τους εκπαιδευτικούς από τον προγραμματισμό και τις δράσεις υλοποίησής του, μπορούμε να σταματήσουμε όλες τις διαδικασίες της αξιολόγησης και αυτό μπορεί να γίνει και τώρα!

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΑΡΠΑ

ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ! ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ – ΔΕΝ ΥΛΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ, ΚΑΘΙΣΤΟΥΜΕ ΑΝΕΝΕΡΓΕΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Για όσα επιφύλαξε και επιφυλάσσει στον εκπαιδευτικό και τη δημόσια εκπαίδευση η αντιεκπαιδευτική πολιτική του Υπουργείου Παιδείας, τον πόλεμο που κήρυξε σε κάθε μάχιμο/η εκπαιδευτικό, στο δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου και τη δημοκρατία σε αυτό, δώσαμε όλη την προηγούμενη περίοδο σημαντικές μάχες για να μην εφαρμοστεί η ατομική αξιολόγηση των νεοδιόριστων συναδέλφων με μαζική συμμετοχή στην απεργία αποχή που κήρυξε ομόφωνα η ΓΣ προέδρων των ΕΛΜΕ. Απαιτείται να συνεχιστεί και φέτος, αλλά και να διευρυνθεί η εναντίωσή μας στην αξιολόγηση!

Η αυτοαξιολόγηση, όπως και οι θεσμοί των ενδοσχολικών συντονιστών και μεντόρων, έστρωσαν το έδαφος για την ατομική αξιολόγηση η οποία προβλέπεται να γίνει από τον Δ/ντή του σχολείου, τον σύμβουλο ειδικότητας και παιδαγωγικής ευθύνης. Το κομματικό όργιο στις επιλογές των διευθυντών με τα 20άρια στους “ημέτερους” κατά την αξιολόγησή τους, κάνει ξεκάθαρο το πόσο αντικειμενική και αξιοκρατική είναι αυτή η διαδικασία. Να μην επιτρέψουμε την κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών, την επέκταση του εργασιακού μας ωραρίου και την εντατικοποίηση των εργασιακών συνθηκών.

Τη μάχη ενάντια στην αξιολόγηση θα τη δώσουμε ξανά!

• Κανείς εκπαιδευτικός να μην αποδεχτεί τον ορισμό του ως παιδαγωγικός σύμβουλος-μέντορας ή ενδοσχολικός συντονιστής: Να μην αποδεχτούν καμία συμμετοχή σε αυτό το ιεραρχικό θεσμικό πλαίσιο ατομικής αξιολόγησης είτε ως μέντορες/συντονιστές είτε ως «κατώτεροι» στην αξιολογική ιεραρχία. Δεν πρόκειται για κάποια συνήθη καθήκοντα, αλλά για ’’αξιολόγηση’’ συναδέλφων από συναδέλφους. Κανένας διευθυντής να μην ορίσει μέντορες και συντονιστές. Υπενθυμίζουμε ότι η συμμετοχή στους εκπαιδευτικούς ομίλους δεν είναι υποχρεωτική, ούτε ο ηλεκτρονικός φάκελος, ενώ μέντορες και ενδοσχολικούς συντονιστές, σύμφωνα με την εγκύκλιο, ορίζει ο διευθυντής και όχι ο σύλλογος, όπως προσπάθησαν πέρσι να εμφανίσουν κάποιοι διευθυντές για να εξωραΐσουν το ρόλο τους. Η απεργία αποχή που κήρυξε η ΕΛΜΕ μας από μέντορες και συντονιστές ισχύει και συνεχίζεται.

Εφόσον στην απεργία αποχή συμμετέχει η πλειοψηφία του συλλόγου, αυτό πρέπει να γίνει σεβαστό και από τους διευθυντές και από κάθε επίδοξο μέντορα ή συντονιστή. Σε αυτά τα σχολεία η συγκεκριμένη αξιολογική διαδικασία δεν μπορεί να προχωρήσει, αφού ακόμα κι αν οριστεί κάποιος, δεν υπάρχει εκπαιδευτικό σώμα διαθέσιμο για να συνεργαστεί, ενώ η απεργία αποχή καλύπτει κάθε συνάδελφο που δηλώνει συμμετοχή σ’ αυτήν να μη συμμετέχει στις δράσεις του μέντορα και του συντονιστή (Σας έχει αποσταλεί από την ΕΛΜΕ, στις 8/9/23, η δήλωση απεργίας αποχής, για όσους συναδέλφους δεν έχουν υπογράψει).

• Να καταργηθεί η ατομική αξιολόγηση: Συνεχίζουμε τη συλλογή υπογραφών για απεργία – αποχή σε κάθε Σύλλογο Διδασκόντων! Υπογράφουμε όλοι, μόνιμοι και αναπληρωτές, παλιοί και νέοι την απεργία αποχή της ΟΛΜΕ από την ατομική αξιολόγηση. Σήμερα είναι οι νεοδιόριστοι, αύριο είναι ο καθένας από μας. Αν αξιολογητής επιχειρήσει να μπει στην τάξη, δηλώνουμε συμμετοχή στις στάσεις εργασίας που συνεχίζει να προκηρύσσει η ΟΛΜΕ. (Σας έχει αποσταλεί από την ΕΛΜΕ, στις 8/9/23, η δήλωση απεργίας αποχής, για όσους συναδέλφους δεν έχουν υπογράψει).

- Επίσης είναι σε ισχύ και συνεχίζεται η απεργία αποχή από την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας (προγραμματισμός – ομάδες δράσης), που υλοποιείται με βάση την απόφαση της ΓΣ (16/12/2021) της ΕΛΜΕ, η οποία είναι το ανώτερο διοικητικό όργανο στο σωματείο μας. Αντιλαμβανόμαστε το άγχος των συναδέλφων για την αυταρχική στάση του ΥΠΑΙΘΑ και τη στάση υποχώρησης της ΟΛΜΕ στην πιο κρίσιμη στιγμή του αγώνα. Ωστόσο, στη γενικευμένη επίθεση που δέχονται το δημόσιο σχολείο και οι εκπαιδευτικοί, καμία αναμονή δεν μας αντιστοιχεί. Με την απεργία αποχή, που είναι μια μορφή αγώνα που καλύπτει συνολικά τους εκπαιδευτικούς από τον προγραμματισμό και τις δράσεις υλοποίησής του, μπορούμε να σταματήσουμε όλες τις διαδικασίες της αξιολόγησης και αυτό μπορεί να γίνει και τώρα!

  • Υπογράφουμε τη δήλωση για απεργία αποχή από την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και τις ομάδες δράσης. Σε κάθε σχολείο που συγκεντρώνεται η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών που ανήκουν στη δύναμη του σχολείου, πρωτοκολλούμε τη συλλογική δήλωση και έτσι δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί η ειδική συνεδρίαση του συλλόγου και να συγκροτηθούν ομάδες δράσης, λόγω έλλειψης απαρτίας. Η απεργία αποχή είναι ανοιχτή διαδικασία και μπορούν οι συνάδελφοι να δηλώσουν τη συμμετοχή τους σε αυτήν οποιαδήποτε στιγμή, ακόμα και όσοι μέχρι τώρα συμμετείχαν στις διαδικασίες της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας. (Σας αποστέλλουμε τη δήλωση απεργίας αποχής, για όσους συναδέλφους δεν έχουν υπογράψει).

Τα βήματα για απεργία αποχή από Μέντορες – Συντονιστές

  • Υπογράφουμε συλλογικά ή ατομικά τη δήλωση για απεργία αποχή από μέντορες και συντονιστές και την καταθέτουμε στο πρωτόκολλο του σχολείου.

  • Παραμένουμε στις Συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων και καλούμε τους συναδέλφους/τις συναδέλφισσες να μην δηλώσουν συμμετοχή για το θεσμό του Μέντορα/Συντονιστή.

  • Μέντορες/Συντονιστές δεν ορίζει ο Σύλλογος Διδασκόντων. Κατά συνέπεια, αν ορίσει ο Διευθυντής, δεν μπορεί να καταγραφεί σε Πρακτικό, πέραν του γεγονότος ότι πραγματοποιήθηκε συζήτηση. Οι συνάδελφοι καλούνται να μην υπογράψουν τίποτε πέρα από αυτό.

  • Συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή δηλώνουν και οι συνάδελφοι/συναδέλφισσες που ορίστηκαν από το διευθυντή παρά τη θέλησή τους και όσοι δεν έχουν οριστεί Μέντορες/Συντονιστές, αλλά υποχρεώνονται να εκτελέσουν σχετικές εργασίες από τον Μέντορα/Συντονιστή που έχει οριστεί στο σχολείο τους ή εμπλέκονται με οποιονδήποτε τρόπο στη συγκεκριμένη διαδικασία. Επίσης, είναι προφανές ότι καλύπτονται και οι διευθυντές.

  • Τα βήματα για απεργία αποχή από προγραμματισμό – ομάδες δράσης (αυτοαξιολόγηση)

  • Υπογράφουμε τη δήλωση ατομικά ή συλλογικά (επισυνάπτεται) για απεργία αποχή από την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και τις ομάδες δράσης και την πρωτοκολλούμε. Στα σχολεία που υπογράφει τη δήλωση η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών που ανήκουν στη δύναμη του σχολείου, δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί η ειδική συνεδρίαση του συλλόγου και να συγκροτηθούν ομάδες δράσης, λόγω έλλειψης απαρτίας.

  • Καλούμε όσες και όσους συναδέλφους δεν έχουν ακόμη υπογράψει και όσα σχολεία δεν έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία συγκέντρωσης υπογραφών να την υλοποιήσουν άμεσα. Τους καλούμε να υπογράψουν απεργία αποχή και από μέντορες και ενδοσχολικούς συντονιστές.

Υπερασπίζουμε το δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.

««Όσοι το σώμα δίπλωσαν να μην τους βρουν οι σφαίρες

Και πίστεψαν πως γλίτωσαν τους πέτυχαν οι μέρες» ΑΡΠΑ, 2/10/23

Οδυσσέας Ιωάννου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aupnia-ypnos.jpg
«Διαζύγιο ύπνου»: Γιατί γίνεται όλο και πιο δημοφιλές στα ζευγάρια
Aνακαλύφθηκε ότι οι άνδρες είναι πιο πιθανό να πάρουν τον καναπέ ή τον ξενώνα, ενώ μόνο το 25 τοις εκατό των γυναικών που συμμετείχαν στην έρευνα...
«Διαζύγιο ύπνου»: Γιατί γίνεται όλο και πιο δημοφιλές στα ζευγάρια