Εκπαίδευση
Ποια λύση προτείνει εκπαιδευτικός στον Κυριάκο Πιερρακάκη

Τον αποκλεισμό από τη διεκδίκηση θέσεων ευθύνης και αποσπάσεων βιώνουν πολλοί εκπαιδευτικοί, οι οποίοι δεν έχουν αξιολογηθεί ακόμη, ενώ άλλες/άλλοι έχουν ολοκληρώσει μόνο την αξιολόγηση του πεδίου Α (διδακτικό και παιδαγωγικό έργο), χωρίς δική τους υπαιτιότητα, μολονότι έχει παρέλθει διετία από το διορισμό τους και έτσι δεν θεωρούνται μόνιμες/οι εκπαιδευτικοί της δημόσιας εκπαίδευσης, όπως καταγγέλλει σε επιστολή του εκπαιδευτικός προς τον υπουργό Παιδείας, Κυριάκο Πιερρακάκη.

Στην επιστολή του δρ. Αργύρη Δ. Ψαλίδα, την οποία δημοσιεύει το alfavita.gr, αναφέρεται ότι οι εκπαιδευτικοί αποκλείονται από τη διεκδίκηση θέσεων ευθύνης και αποσπάσεων γιατί αφορούν αποκλειστικά και μόνο τις/τους μόνιμες/μόνιμους εκπαιδευτικούς της δημόσιας εκπαίδευσης.

Ο εκπαιδευτικός ζητά την άμεση έκδοση, από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, διαπιστωτικών πράξεων μονιμοποίησης των παραπάνω εκπαιδευτικών και η ένταξή τους στον προγραμματισμό της ατομικής αξιολόγησης του συνόλου των εκπαιδευτικών.

Ανοικτή επιστολή εκπαιδευτικού στον Πιερρακάκη

Αξιότιμε κ. Υπουργέ,

εννέα χιλιάδες πεντακόσιοι τριάντα πέντε (9.535) εκπαιδευτικοί διορίστηκαν, με το Φ.Ε.Κ. 1818/τ. Γ’/10-8-2021, σε θέσεις μονίμων, σε περιοχές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με διετή δοκιμαστική θητεία, με τον εισαγωγικό βαθμό και με το εισαγωγικό για κάθε κλάδο μισθολογικό κλιμάκιο, και τέθηκαν στη διάθεση των οικείων Διευθύνσεων Εκπαίδευσης.

Σύμφωνα με το Φ.Ε.Κ. 136/τ. Α’/3-8-2021: «Στην περίπτωση που το έργο ενός δόκιμου εκπαιδευτικού, καθώς και μέλους του Ε.Ε.Π. ή Ε.Β.Π. αξιολογηθεί ως «μη ικανοποιητικό», κατά την αξιολόγηση που λαμβάνει χώρα στη λήξη της δοκιμαστικής περιόδου, έστω και σε ένα από τα πεδία Α1, Α2 ή Β ή Α’ ή Β’, κατά περίπτωση, δεν μονιμοποιείται αλλά μπορεί να επαναλάβει τη διαδικασία τα αμέσως επόμενα δύο (2) έτη.».

Σύμφωνα με δηλώσεις της αρμόδιας για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Υφυπουργού κ. Δ. Μιχαηλίδου στη Βουλή των Ελλήνων και στη Δημόσια Τηλεόραση, αλλά και του Προέδρου του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π. κ. Σ. Δουκάκη, φαίνεται να επεξεργάζεστε επικαιροποίηση του πλαισίου ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και αυτό, κατά την προσωπική μου άποψη, είναι θετικό.

Όμως κ. Υπουργέ,  

πολλές/πολλοί από τις/τους εκπαιδευτικούς τις πρώτης (1ης) παραγράφου της παρούσης δεν έχουν αξιολογηθεί ακόμη, ενώ άλλες/άλλοι έχουν ολοκληρώσει μόνο την αξιολόγηση του πεδίου Α (διδακτικό και παιδαγωγικό έργο), χωρίς δική τους υπαιτιότητα, μολονότι έχει παρέλθει διετία από το διορισμό τους και έτσι δεν θεωρούνται μόνιμες/οι εκπαιδευτικοί της δημόσιας εκπαίδευσης. Το γεγονός αυτό τις/τους αποκλείει από τη διεκδίκηση θέσεων ευθύνης και αποσπάσεων, οι οποίες αφορούν αποκλειστικά και μόνο τις/τους μόνιμες/μόνιμους εκπαιδευτικούς της δημόσιας εκπαίδευσης, όπως π.χ. η Ανακοίνωση - Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε θέσεις επιστημονικού προσωπικού στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), που προσωπικά με ενδιέφερε και είχα όλα τα προσόντα να διεκδικήσω.

Ενδεδειγμένη λύση, δίκαιη λύση, κ. Υπουργέ, είναι η άμεση έκδοση, από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης,  διαπιστωτικών πράξεων μονιμοποίησης των παραπάνω εκπαιδευτικών και η ένταξή τους στον προγραμματισμό της ατομικής αξιολόγησης του συνόλου των εκπαιδευτικών.

Ελπίζοντας ότι θα σκεφθείτε την πρόταση,

Με ιδιαίτερη τιμή

Δρ. Αργύρης Δ. Ψαλίδας

Εκπαιδευτικός ΠΕ04.01 (Φυσικών)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

logo
Kick-off Meeting του ευρωπαϊκού έργου Erasmus+ “XPLORE” στη Βαρσοβία με τη συμμετοχή της ΔΠΕ Λασιθίου
Στη συνάντηση συμμετείχαν έξι εταίροι από πέντε ευρωπαϊκές χώρες οι οποίοι έθεσαν το πλαίσιο συνεργασίας και τις βάσεις για την ποιοτική υλοποίηση...
Kick-off Meeting του ευρωπαϊκού έργου Erasmus+ “XPLORE” στη Βαρσοβία με τη συμμετοχή της ΔΠΕ Λασιθίου
aithousa_taksi
Σέρρες: Ανήλικη μαθήτρια καταγγέλλει καθηγητή για παρενόχληση – Συνελήφθη 62χρονος
Ο 62χρονος εκπαιδευτικός φέρεται να κάλεσε τη μαθήτρια σε άδεια τάξη, όπου και επιτέθηκε σε βάρος της
Σέρρες: Ανήλικη μαθήτρια καταγγέλλει καθηγητή για παρενόχληση – Συνελήφθη 62χρονος
Αγροτικά μπλόκα
Κλιμακώνουν τα μπλόκα οι αγρότες, διευκολύνσεις στις μετακινήσεις ενόψει εορτών
Με τρακτέρ στους δρόμους και στοχευμένους αποκλεισμούς οι αγρότες, αλλά με ανοιχτά διόδια και διευκολύνσεις για τους ταξιδιώτες τις ημέρες των...
Κλιμακώνουν τα μπλόκα οι αγρότες, διευκολύνσεις στις μετακινήσεις ενόψει εορτών