EKPAIDEYTIKOS
ΑΡΠΑ: Άμεση ακώλυτη μονιμοποίηση των εκπαιδευτικών της ειδικής αγωγής και όλων των νεοδιόριστων γενικής εκπαίδευσης του 2020, 2021, 2022 στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Την άμεση μονιμοποίηση των συναδελφισσών/ων νεοδιόριστων του 2020 και του 2021, ζητούν οι εκπαιδευτικοί της Ανεξάρτητης Ριζοσπαστικής ΠΑρέμβασης (ΑΡΠΑ) καθηγητών Ν.Ηλείας.

Οι εκπαιδευτικοί καλούν για άλλη μια φορά το ΠΥΣΔΕ και τον Διευθυντή ΔΕ Ηλείας να προχωρήσει σε διαπιστωτική πράξη μονιμοποίησης των συναδέλφων-ισσών εκπαιδευτικών που διορίστηκαν τον Αύγουστο του 2020 και τον Αύγουστο του 2021. Πρόκειται για μια υποχρέωση τους που πηγάζει απευθείας από την ισχύουσα νομοθεσία.

Η ΑΡΠΑ προτείνει:

  1. Το Σωματείο να ενημερώσει με λεπτομέρεια όλους τους νεοδιόριστους συναδέλφους για τα νόμιμα δικαιώματά τους σε σχέση με την οριστικοποίηση της μονιμοποίησή τους και να οργανώσει τον αγώνα τους για τη διεκδίκησή του δίκαιου αιτήματός τους. Ομάδες εκπαιδευτικών ήδη έχουν κινηθεί και νομικά εναντίον του Υπουργείου διεκδικώντας την αυτοδίκαιη μονιμοποίησή τους.

  2. Η ΟΛΜΕ να αναλάβει την οικονομική και νομική κάλυψη των συναδέλφων.

  3. Να πραγματοποιηθεί πανεκπαιδευτική κινητοποίηση την ημέρα εκδίκασης της υπόθεσης (στις 15/11).

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Ανεξάρτητης Ριζοσπαστικής ΠΑρέμβασης (ΑΡΠΑ) καθηγητών Ν.Ηλείας

Συνάδελφοι-ισσες,

Εδώ και πάνω από 1 χρόνο, η ΔΔΕ Ηλείας αρνείται να μονιμοποιήσει τους νεοδιόριστους συναδέλφους του 2020 και 2021. Σήμερα παραμένει επιτακτική η ανάγκη να δώσουμε όλες μας τις δυνάμεις για να υπερασπίσουμε το δικαίωμα των νεοδιόριστων συναδέλφων και συναδελφισσών στην ακώλυτη μονιμοποίησή τους! Οι νεοδιόριστοι του 2020, 2021 και 2022 είναι μόνιμες και μόνιμοι! Δε θα επιτρέψουμε να γίνουν οι νέοι-ες συναδέλφισσες-οι όμηροι ενός ωμού εκβιασμού που στόχο έχει να περάσει η ατομική αξιολόγηση. Όλοι αυτοί οι συνάδελφοι έχουν δουλέψει ως συμβασιούχοι με μειωμένα δικαιώματα σε κάθε άκρη της Ελλάδας. Υποχρεώθηκαν ως αναπληρωτές με το προσοντολόγιο Γαβρόγλου να συγκεντρώνουν αενάως πρόσθετα πτυχία και μόρια που ποτέ δεν είναι επαρκή. Έχουν δει, όπως και όλοι οι εκπαιδευτικοί και εργαζόμενοι, το συνολικό εισόδημά τους να  μειώνεται δραματικά και το μισθό να μην φτάνει για να βγει ο μήνας. Τόσα χρόνια δουλεύουν χωρίς καμία υποστήριξη!

Η Κυβέρνηση επιστράτευσε δόλια μέσα και υιοθέτησε εκβιαστικούς μηχανισμούς, προκειμένου να εδραιώσει την πιο αναχρονιστική μορφή αξιολόγησης μέσα στα δημόσια σχολεία, την επαναφορά του επιθεωρητισμού. Με πρόσχημα τη διαδικασία μονιμοποίησης των δόκιμων εκπαιδευτικών, επέλεξε να ξεκινήσει την ατομική (εξωτερική) αξιολόγηση από τους νεοδιόριστους συναδέλφους. Χρησιμοποιούν δηλαδή την ανάγκη οριστικοποίησης της μονιμοποίησης των νεοδιόριστων για να αποδεχτεί η νέα γενιά εκπαιδευτικών την αξιολόγηση στο σύνολό της  (ατομική και αξιολόγηση της σχολικής μονάδας) και για να εκβιάσουν το εκπαιδευτικό κίνημα που την αντιπαλεύει.

Στο σχολείο της αξιολόγησης πλέον γίνονται καθεστώς ο ανταγωνισμός, η ανθρωποφαγία, η κατηγοριοποίηση και το χτύπημα του δημόσιου σχολείου, η διάλυση κάθε δημοκρατικής λειτουργίας, η υποταγή και η χειραγώγηση, η προσαρμογή σε όλα τα αντικεπαιδευτικά σχέδια κυβέρνησης, ΕΕ, ΟΟΣΑ. Όμως η δουλειά και η ζωή μας δεν μπορεί να είναι ένα ατελείωτο κυνηγητό αξιολόγησης και βαθμών, δεν μπορεί να ζούμε με την απειλή και τον εκβιασμό! Διεκδικούμε ένα σχολείο δημοκρατικό, με ισότητα και αλληλεγγύη, ενιαίο 12χρονο δημόσιο και δωρεάν σχολείο με δίχρονη προσχολική αγωγή κι εκπαίδευση, σχολείο των όλων, των ίσων, των διαφορετικών, χωρίς ανταγωνισμούς, αξιολογήσεις και κατηγοριοποίηση, που θα υπερασπίζεται τα σύγχρονα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών!

Στην πλειονότητά τους οι νεοδιόριστοι συνάδελφοι διαφωνούν με την αξιολόγηση και αντιλαμβάνονται τις απροκάλυπτες μεθοδεύσεις και τον εκβιασμό του Υπουργείου και αναζητούν τρόπους για την απεμπλοκή τους από την κατάσταση ομηρίας στην θέση του δόκιμου εκπαιδευτικού. Εκτός από την επιβεβλημένη συμμετοχή τους στην απεργία αποχή αναζητούν μαζί με τα σωματεία τους κάθε τρόπο αντίδρασης-προάσπισης του δικαιώματος τους στην ακώλυτη μονιμοποίησή τους.

Σύμφωνα με το νόμο 4589/2019 οι νεοδιόριστοι μετά το πέρας δύο ετών, κατά τα οποία θεωρούνται δόκιμοι, μονιμοποιούνται. Ακόμη σύμφωνα με το έγγραφο 107693/E2/01-07-2016 (ΕΔΩ αναλυτικά: monimopoiisi-neodioristwn-2016) του Υπουργείου Παιδείας που εκδόθηκε για να ρυθμίσει τις σχετικές διαδικασίες, η μονιμοποίηση των νεοδιόριστων γίνεται αυτοδίκαια. «Αυτόματα» δηλαδή μετά τη συμπλήρωση των 2 ετών ευδόκιμου πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας, η εκάστοτε Διεύθυνση Εκπαίδευσης θα πρέπει να εκδώσει διαπιστωτική πράξη μονιμοποίησης του μέχρι πρότινος δόκιμου υπαλλήλου της. Η διαδικασία κατά το παραπάνω έγγραφο προβλέπει ότι η σχετική πράξη μονιμοποίησης εκδίδεται από τον/την Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης, κατόπιν πρότασης του οικείου περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου μέσα σε δύο (2) μήνες από τη συμπλήρωση της δοκιμαστικής υπηρεσίας.

Τονίζουμε ακόμα ότι ο υπαλληλικός κώδικας (Ν.3528/2007) που προβλέπει την αυτοδίκαιη μονιμοποίηση στη λήξη της διετίας, παραμένει σε ισχύ ανεξάρτητα από οποιαδήποτε διάταξη του διαβόητου νόμου 4823/2021, για την αξιολόγηση και η υποχρέωση για διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης στη λήξη της διετίας παραμένει. Για περισσότερη ανάλυση, έχει δημοσιοποιηθεί η νομική γνωμοδότηση του κ. Παλαιολόγου, η οποία τεκμηριώνει το δίκαιο του αιτήματος των νεοδιόριστων.

Απαιτούμε την άμεση μονιμοποίηση των συναδελφισσών/ων νεοδιόριστων του 2020 και του 2021!

Καλούμε για άλλη μια φορά το ΠΥΣΔΕ και τον Διευθυντή ΔΕ Ηλείας να προχωρήσει σε διαπιστωτική πράξη μονιμοποίησης των συναδέλφων-ισσών εκπαιδευτικών που διορίστηκαν τον Αύγουστο του 2020 και τον Αύγουστο του 2021. Πρόκειται για μια υποχρέωση τους που πηγάζει απευθείας από την ισχύουσα νομοθεσία.

Προτείνουμε και στηρίζουμε ως ΑΡΠΑ:

  1. Το Σωματείο να ενημερώσει με λεπτομέρεια όλους τους νεοδιόριστους συναδέλφους για τα νόμιμα δικαιώματά τους σε σχέση με την οριστικοποίηση της μονιμοποίησή τους και να οργανώσει τον αγώνα τους για τη διεκδίκησή του δίκαιου αιτήματός τους. Ομάδες εκπαιδευτικών ήδη έχουν κινηθεί και νομικά εναντίον του Υπουργείου διεκδικώντας την αυτοδίκαιη μονιμοποίησή τους.

  2. Η ΟΛΜΕ να αναλάβει την οικονομική και νομική κάλυψη των συναδέλφων.

  3. Να πραγματοποιηθεί πανεκπαιδευτική κινητοποίηση την ημέρα εκδίκασης της υπόθεσης (στις 15/11).

Να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας! Συνεχίζουμε μέχρι τη νίκη! 

Απαιτούμε:

  • Άμεση ακώλυτη μονιμοποίηση των εκπαιδευτικών της ειδικής αγωγής και όλων των νεοδιόριστων γενικής εκπαίδευσης του 2020, 2021, 2022 στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η διαδικασία να προχωρήσει χωρίς καθυστερήσεις, όπως συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια.

  • Καμία σύνδεση των διαδικασιών μονιμοποίησης των εκπαιδευτικών με την αξιολόγηση. Να καταργηθεί η δόκιμη περίοδος. Ο/Η εκπαιδευτικός να θεωρείται μόνιμος/η με όλα τα αντίστοιχα δικαιώματα με τον διορισμό του. Επιμόρφωση με απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα και απαλλαγμένη από κάθε διαδικασία αξιολόγησης, οργανωμένη από τα πανεπιστήμια.

  • Κατάργηση των ν.4692/20 και 4823/21 της αξιολόγησης, της διάλυσης των εργασιακών σχέσεων και δικαιωμάτων, της απαξίωσης και διάλυσης του δημοσίου χαρακτήρα του Σχολείου, της κατηγοριοποίησης σχολείων και συναδέλφων. Παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στο σχολείο, ισοτιμία μεταξύ των σχολείων και των συναδέλφων. Να καταργηθούν οι υπουργικές αποφάσεις για τους μέντορες, ενδοσχολικούς συντονιστές και εκπαιδευτικούς ομίλους.

  • Κατάργηση κάθε μορφής ελαστικής εργασίας στο δημόσιο σχολείο.

  • Κατάργηση του νόμου 4589/19 (προσοντολόγιο). Όχι στον γραπτό ΑΣΕΠ, στη συνέντευξη και σε κάθε είδος φίλτρου για το δικαίωμα στην εργασία.

  • Μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών ΤΩΡΑ, για την κάλυψη όλων των αναγκών. Άμεσος διορισμός/μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των αναπληρωτών που έχουν έστω και μία σύμβαση εργασίας.

  • Πλήρη εργασιακά, εκπαιδευτικά, ασφαλιστικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα στους αναπληρωτές.

  • Δημιουργία οργανικών θέσεων για όλες τις υπάρχουσες ειδικότητες σε όλα τα σχολεία.  Νέες θέσεις εργασίας με μείωση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα, μείωση του ορίου συνταξιοδότησης, μείωση του ωραρίου εργασίας.


Ο αγώνας για τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων συναδέλφων είναι υπόθεση όλων μας!

Όχι στην αξιολόγηση που ο κλάδος έχει καταδικάσει, διεκδικεί και παλεύει για την κατάργησή της.

Όλοι –ες, την Τετάρτη 1-11-2023, συμμετέχουμε μαζικά στην παράσταση διαμαρτυρίας στη ΔΔΕ Ηλείας στις 13.00.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kinimatografos_151218.jpg
ΑΠΘ - Φοιτητές τμήματος Κινηματογράφου: «Να συσταθεί εκπαιδευτικός κλάδος ΠΕ Κινηματογράφου»
«Από την ίδρυση των καλλιτεχνικών σχολείων έως και σήμερα οι απόφοιτοι της Σχολής μας, εργάζονται μόνο ως ωρομίσθιοι καθηγητές καθώς δεν έχει...
ΑΠΘ - Φοιτητές τμήματος Κινηματογράφου: «Να συσταθεί εκπαιδευτικός κλάδος ΠΕ Κινηματογράφου»
KOZANI
Κυρ. Πιερρακάκης από την Κοζάνη: «Στόχος μας είναι να έρθουν περισσότεροι φοιτητές στο Πανεπιστήμιο Δ. Μακεδονίας και θα έλεγα περισσότεροι ξένοι φoιτητές»
Από την Κοζάνη και συγκεκριμένα το διοικητήριο της Περιφέρειας στη ΖΕΠ, ξεκίνησε τη διήμερη περιοδεία του στη Δυτική Μακεδονία ο Υπουργός Παιδείας...
Κυρ. Πιερρακάκης από την Κοζάνη: «Στόχος μας είναι να έρθουν περισσότεροι φοιτητές στο Πανεπιστήμιο Δ. Μακεδονίας και θα έλεγα περισσότεροι ξένοι φoιτητές»