Το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, μετά το ΕΛΜΕΠΑ, διαμαρτύρεται για το λουκέτο σε Τμήματα
Με ανακοίνωση που υπογράφουν η Πρύτανης και τo Συμβούλιο Διοίκησης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων εκφράζουν θεσμικά τη λύπη τους για την απόφαση σχετικά με το οριζόντιο κλείσιμο Τμημάτων του ιδρύματος.

Μετά από το ΕΛΜΕΠΑ, το Συμβούλιο Διοίκησης του οποίου εξέφρασε έντονη απογοήτευση και την αγανάκτησή του για την πιθανολογούμενη κατάργηση των έξι (6) νέων ακαδημαϊκών του Τμημάτων που ανατρέπει τον στρατηγικό σχεδιασμό και θίγει κατάφωρα το αυτοδιοίκητο του Πανεπιστημίου, τονίζοντας ότι το ΕΛΜΕΠΑ επένδυσε χρήματα και, κυρίως, ανθρώπινους πόρους για την εκπόνηση του ΣΣΑ και των μελετών σκοπιμότητας και βιωσιμότητας των Τμημάτων, σειρά πήρε το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.

Με ανακοίνωση που υπογράφουν η Πρύτανης και τo Συμβούλιο Διοίκησης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων εκφράζουν θεσμικά τη λύπη τους για την απόφαση σχετικά με το οριζόντιο κλείσιμο Τμημάτων του ιδρύματος.

Αξίζει να τονιστεί ότι τα Συμβούλια Διοίκησης στα ΑΕΙ (επαν)ιδρύθηκαν από τη Νίκη Κεραμέως (μετά από μια πρώτη προσπάθεια της Αννας Διαμαντοπούλου) κάτι που δίνει ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα στις διαμαρτυρίες που εκφράζουν ΕΛΜΕΠΑ και Ιωαννίνων στον διάδοχό της.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

Η Πρύτανης και τo Συμβούλιο Διοίκησης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων εκφράζουν θεσμικά τη λύπη τους για την απόφαση του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, σχετικά με το οριζόντιο κλείσιμο Τμημάτων του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Τα Τμήματα ζητήθηκαν με αποφάσεις προηγούμενων πρυτανικών αρχών και συνεδριάσεων της Συγκλήτου, θεσμοθετήθηκαν αργότερα και βρίσκονταν σε αναστολή λειτουργίας. Ειδικότερα, το Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής λειτουργούσε διοικητικά με προσωρινή Συνέλευση. Επίσης, γνωστοποιεί ότι δεν υπήρξε από το Υπουργείο καμία ενημέρωση και διαβούλευση σχετικά με το ζήτημα.

Το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων διεκδικεί ουσιαστική ενίσχυση της διεπιστημονικότητας και της διεθνοποίησης στην εκπαίδευση και στην έρευνα. Παράλληλα, ενισχύει την εξωστρέφειά του και τις αλληλεπιδράσεις του με την Περιφέρεια, τους Δήμους και τους κοινωνικούς και παραγωγικούς φορείς, θέτει τις επιστήμες στην υπηρεσία της κοινωνίας, συμβάλλει στην εξέλιξη των κοινοτήτων και, κυρίως, επεξεργάζεται προοπτικές ουσιαστικής και βιώσιμης ανάπτυξης. Σε αυτό το πλαίσιο αναμένει αμφίδρομη στήριξη από όλους τους αρμόδιους φορείς.

Σχετικά με την ανακοίνωση του Υπουργείου για την κατάργηση Τμημάτων, το Συμβούλιο Διοίκησης ενημερώνει ότι αποτελεί στόχος του εξ αρχής η καλά προμελετημένη και αντίστοιχα σχεδιασμένη βιώσιμη ανάπτυξη του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων σε όλες τις πόλεις της Ηπείρου στις οποίες εκπροσωπείται, θέτοντας ως σκοπό την παροχή τέτοιου επιπέδου εκπαίδευσης, η οποία θα προσελκύει μεγάλο αριθμό από τους/τις καλύτερους/ες φοιτητές/τριες χωρίς διακρίσεις.

Στη βάση των παραπάνω, το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων σχεδιάζει στρατηγικά το μέλλον του και καλεί την Πολιτεία και τους φορείς σε διάλογο για την ενίσχυση της πολυεπίπεδης ανάπτυξής του ως ένα ισχυρό περιφερειακό Πανεπιστήμιο, διαρκώς εξελισσόμενο, ανταποκρινόμενο στις ανάγκες της κοινωνίας και του τόπου, με τις όποιες εθνικού συμφέροντος ιδιαιτερότητες.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/02

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

θρανία
Προς ΥΠΑΙΘΑ και Ίδρυμα Ωνάση: οι στόχοι βιώσιμης ανάπτυξης 10, 11 και 13, το πρόγραμμα "Δράσεις Ενεργού Πολίτη" και τα Ωνάσεια σχολεία
«Δυστυχώς, ήδη άρχισαν να επαληθεύονται οι προβλέψεις όσων αντιλήφθηκαν την υποβάθμιση της δημόσιας παιδείας μέσω των "Ωνάσειων Σχολείων»
Προς ΥΠΑΙΘΑ και Ίδρυμα Ωνάση: οι στόχοι βιώσιμης ανάπτυξης 10, 11 και 13, το πρόγραμμα "Δράσεις Ενεργού Πολίτη" και τα Ωνάσεια σχολεία
ekpaideutikoi
Erasmus+: Από την Κέρκυρα στην Μπολόνια: Ένα ταξίδι γνώσης και καινοτομίας στην προσχολική εκπαίδευση
Καινοτόμες παιδαγωγικές μέθοδοι στην προσχολική εκπαίδευση – Συμμετοχή του 1ου Νηπιαγωγείου Κέρκυρας σε πρόγραμμα Erasmus+
Erasmus+: Από την Κέρκυρα στην Μπολόνια: Ένα ταξίδι γνώσης και καινοτομίας στην προσχολική εκπαίδευση
tempi
Τραγωδία στα Τέμπη: Νέο ηχητικό ντοκουμέντο αποκαλύπτει την ασυνεννοησία στο Κέντρο Επιχειρήσεων
Nέο ηχητικό ντοκουμέντο με μητέρα επιζώντα να καλεί στο «112»
Τραγωδία στα Τέμπη: Νέο ηχητικό ντοκουμέντο αποκαλύπτει την ασυνεννοησία στο Κέντρο Επιχειρήσεων