πλημμυρισε νηπιαγωγείο
Τι φανερώνει η τραγική περίπτωση  της Νηπιαγωγού στον Πύργο που λιποθύμησε ενώ δεν υπήρχε άλλη Νηπιαγωγός ή βοηθητικό προσωπικό

Είναι αλήθεια ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν χύσει τόνους μελάνι για την επιτακτική  ανάγκη να στηρίζεται η/ο Νηπιαγωγός κυρίως στα μονοθέσια Νηπιαγωγεία και στο ολοήμερο πρόγραμμα όπου ένας άνθρωπος είναι μόνος/η κι έχει την ευθύνη όχι μόνο για το παιδαγωγικό κομμάτι αλλά και για τη σωματική ακεραιότητα έως και 25 παιδιών.

Επίσης είναι αλήθεια ότι το ΥΠΑΙΘΑ έχει χρήματα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του σχολείου αλλά δεν έχει για το διορισμό προσωπικού για την ασφάλεια των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Μιλάει για αξιολόγηση, όταν πολύ καλά γνωρίζει ότι το σχολείο στέκεται όρθιο από τις υπερβάλλουσες προσπάθειες των εκπαιδευτικών.

Τα παραπάνω επισημαίνει ο Α΄ Σύλλογος ΠΕ Αθηνών συμπληρώνοντας: «Η τραγική περίπτωση  της Νηπιαγωγού στον Πύργο που λιποθύμησε ενώ δεν υπήρχε άλλη Νηπιαγωγός ή βοηθητικό προσωπικό έφερε στην επιφάνεια την ανάγκη αυτή και την έκανε γνωστή και στην υπόλοιπη, πέραν των εκπαιδευτικών, κοινωνία. Στη συγκεκριμένη περίπτωση υπήρξε μεγάλος κίνδυνος για την ίδια την συνάδελφο που έμεινε αβοήθητη αλλά και για τα παιδιά που μόνα και σοκαρισμένα όπως αναφέρουν τα ρεπορτάζ έκλαιγαν χωρίς να καταλαβαίνουν τι συμβαίνει. Δεν θέλουμε να σκεφτούμε τι μπορεί να συμβεί όταν τα αδιάγνωστα νοσήματα μαθητών και εκπαιδευτικών πρέπει την κρίσιμη στιγμή να τα αντιμετωπίσει ένας άνθρωπος μόνος του μέσα στην τάξη ή μέσα στο σχολείο-νηπιαγωγείο».

Η ανακοίνωση του Α΄ Συλλόγου ΠΕ Αθηνών: Με αφορμή τη λιποθυμία συναδέλφου σε μονοθέσιο Νηπιαγωγείο

Συναδέλφισσες/οι,

για την επιτακτική  ανάγκη να στηρίζεται η/ο Νηπιαγωγός κυρίως στα μονοθέσια Νηπιαγωγεία και στο ολοήμερο πρόγραμμα όπου ένας άνθρωπος είναι μόνος/η κι έχει την ευθύνη όχι μόνο για το παιδαγωγικό κομμάτι αλλά και για τη σωματική ακεραιότητα έως και 25 παιδιών έχουμε χύσει τόνους μελάνι.

Παρ’ όλα αυτά το ΥΠΑΙΘΑ έχει χρήματα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του σχολείου αλλά δεν έχει για το διορισμό προσωπικού για την ασφάλεια των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Μιλάει ανερυθρίαστα για αξιολόγηση, όταν πολύ καλά γνωρίζει ότι το σχολείο στέκεται όρθιο από τις υπερβάλλουσες προσπάθειες των εκπαιδευτικών. Τολμά να καταπατά το νόμο και να κρατά δόκιμους τους εκπαιδευτικούς που έχουν κλείσει διετία ζώντας σε μια δική του πραγματικότητα έξω από το νόμο και το δίκιο.

Συναδέλφισσες/οι, η τραγική περίπτωση  της συναδέλφισσας Νηπιαγωγού στον Πύργο που λιποθύμησε ενώ δεν υπήρχε άλλη Νηπιαγωγός ή βοηθητικό προσωπικό έφερε στην επιφάνεια την ανάγκη αυτή και την έκανε γνωστή και στην υπόλοιπη, πέραν των εκπαιδευτικών, κοινωνία. Στη συγκεκριμένη περίπτωση υπήρξε μεγάλος κίνδυνος για την ίδια την συνάδελφο που έμεινε αβοήθητη αλλά και για τα παιδιά που μόνα και σοκαρισμένα όπως αναφέρουν τα ρεπορτάζ έκλαιγαν χωρίς να καταλαβαίνουν τι συμβαίνει.

Δεν θέλουμε να σκεφτούμε τι μπορεί να συμβεί όταν τα αδιάγνωστα νοσήματα μαθητών και εκπαιδευτικών πρέπει την κρίσιμη στιγμή να τα αντιμετωπίσει ένας άνθρωπος μόνος του μέσα στην τάξη ή μέσα στο σχολείο-νηπιαγωγείο.

Επί πλέον αδυνατούμε να καταλάβουμε γιατί τα παιδιά που έχουν  παράλληλη στήριξη, όταν δηλαδή το ΚΕΔΑΣΥ έχει διαγνώσει-προτείνει να στηρίζονται τα παιδιά κατά την παραμονή τους στο σχολείο, αυτό γίνεται μόνο το πρωί και ξαφνικά στην απογευματινή βάρδια μεταμορφώνονται και μπορούν να μένουν αστήριχτα, όσον δε, αφορά το νηπιαγωγείο, με έναν/μία εκπαιδευτικό.

Για να μην θρηνήσουμε θύματα είτε αυτά είναι παιδιά είτε είναι εκπαιδευτικοί κανείς/καμιά στο Δημοτικό σχολείο – Νηπιαγωγείο μόνος/μόνη.

Απαιτούμε το Υπουργείο Παιδείας να φροντίσει την ασφάλεια και την υγεία των παιδιών και των εκπαιδευτικών.

. Κανένας εκπαιδευτικός μόνος του στα σχολεία. Τοποθέτηση μιας επιπλέον νηπιαγωγού σε όλα τα νηπιαγωγεία και ενός/μιας εκπαιδευτικού στα μονοθέσια δημοτικά σχολεία.

Υποστήριξη ΟΛΩΝ των παιδιών που τη χρειάζονται και το απόγευμα (ΠΣ–ΕΒΠ–νοσηλευτή) με επιπλέον προσλήψεις αναπληρωτών για ΠΣ – ΕΒΠ – νοσηλευτών.

Οι νηπιαγωγοί ζουν εργασιακή εξουθένωση  με 30 διδακτικές ώρες χωρίς διάλειμμα με πλήθος δυσκολιών σ’ ένα σχολείο που γίνεται γραφειοκρατικό και αβίωτο, με τον όγκο των διοικητικών καθηκόντων που έχει επιβληθεί στις/στους προϊσταμένες/νους ακόμα κι αν αυτές/οι δεν το έχουν επιλέξει.

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΕΞΙΣΩΣΗ ΤΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΜΕ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ Π.Ε. και όλων των εκπαιδευτικών της Π.Ε. με εκείνων της Δ.Ε. ΜΕ ΚΑΘΕ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΟ ΤΡΟΠΟ (Ο Σύλλογος συμμετέχει στη νομική προσφυγή συναδέλφων Νηπιαγωγών και Συλλόγων Εκπ/κών Π. Ε. για την εξίσωση του ωραρίου των Νηπιαγωγών που θα εκδικαστεί τον Φεβρουάριο του 2024).

Καλούμε το Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε. να επιληφθεί του παραπάνω θέματος.

 
Ο πρόεδρος                             Ο Γ. Γραμματέας
Δημήτρης Μαριόλης               Σπύρος Ντελέζος

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»