zetta_makri
Εγγραφο Μακρή: Οι Υποδιευθυντές των Σχολικών Μονάδων  επιλέγονται από το Τοπικό Συμβούλιο Επιλογής

Με έγγραφο που υπεγραψε η υφυπουργός Παιδείας κ.Ζέττα Μακρή, καθορίζονται οι προϋποθέσεις, τα κριτήρια και η διαδικασία επιλογής των Υποδιευθυντών των επιμέρους δομών εκπαίδευσης και κατάρτισης στα Σωφρονιστικά Καταστήματα, καθώς και στο Ίδρυμα Αγωγής Ανηλίκων Αρρένων Βόλου.

Προκήρυξη-Διαδικασία υποβολής αιτήσεων

1. Τρεις (3) τουλάχιστον μήνες πριν από τη λήξη της θητείας των Υποδιευθυντών Σχολικών Μονάδων, ο Διευθυντής Εκπαίδευσης όπου υπάγεται έκαστη σχολική μονάδα εκδίδει προκήρυξη για την πλήρωση των αντίστοιχων θέσεων, με την οποία προσκαλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί που έχουν τα νόμιμα προσόντα και προϋποθέσεις και επιθυμούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία επιλογής να υποβάλουν αντίστοιχα αίτηση υποψηφιότητας, η οποία συνοδεύεται από τα αναφερόμενα στην παρ.2 του παρόντος δικαιολογητικά. Η αίτηση του προηγούμενου εδαφίου υποβάλλεται εντός της τασσόμενης στη σχετική προκήρυξη προθεσμίας, η οποία δεν μπορεί να είναι μικρότερη των δέκα (10) ημερών. Η προκήρυξη αναρτάται στην ιστοσελίδα της οικείας Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και διαβιβάζεται στο Α.Σ.Ε.Π. προκειμένου να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του.

2. Οι ενδιαφερόμενοι έχουν δικαίωμα να υποβάλουν μία μόνο αίτηση, επιλέγοντας με σειρά προτεραιότητας μέχρι τρεις (3) σχολικές μονάδες και  υποβάλλουν τις αιτήσεις υποψηφιότητας για την επιλογή τους ως Υποδιευθυντές Σχολικών Μονάδων στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όπου υπάγεται η σχολική μονάδα μαζί με τον φάκελο υποψηφιότητάς τους

 Επιλογή

1. Οι Υποδιευθυντές των Σχολικών Μονάδων  επιλέγονται από το Τοπικό Συμβούλιο Επιλογής της παρ. 9 του άρθρου 37 του ν. 4823/2021 (Α’ 136) με βάση τα κριτήρια της παρ. 2 του άρθρου 32 του ως άνω νόμου. Το Τοπικό Συμβούλιο Επιλογής με έγγραφη αιτιολογημένη και ειδικά εμπεριστατωμένη γνώμη του συνεκτιμά μεταξύ άλλων, την  ικανότητα του κάθε υποψηφίου να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες, να επιδεικνύει συνεργατική διάθεση και να επιλύει προβλήματα, ιδίως διδακτικά, διοικητικά, οργανωτικά και λειτουργικά, την προσωπικότητα και τη γενική συγκρότηση του υποψηφίου, τη  συνεισφορά του στη δημιουργία κατάλληλου παιδαγωγικού κλίματος καθώς και την οργάνωση ή τη συμμετοχή του στον σχεδιασμό και την υλοποίηση δράσεων. Επιπλέον, το Τοπικό Συμβούλιο Επιλογής με την ίδια ως άνω γνώμη του συνεκτιμά τα κριτήρια που προβλέπονται στο άρθρο 74 παρ. 5 του Ν. 4763/2020 ( Α΄254).  

2. Τα Τοπικά Συμβούλια Επιλογής, σε συνεδρίασή τους που πραγματοποιείται μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των υποψηφιοτήτων, επιλέγουν τους υποψηφίους που έχουν τα τυπικά προσόντα για να γίνουν δεκτοί στη διαδικασία επιλογής και καταρτίζουν πίνακες δεκτών και μη δεκτών υποψηφίων ανά σχολική μονάδα. Οι πίνακες δεκτών υποψηφίων καταρτίζονται κατά αλφαβητική σειρά. Οι υποψήφιοι που δεν πληρούν την προϋπόθεση της διετούς διδακτικής ή/και διοικητικής υπηρεσίας σε εκπαιδευτικές δομές που λειτουργούν εντός Σωφρονιστικών Καταστημάτων και στο Ίδρυμα Αγωγής Ανηλίκων Αρρένων Βόλου κατατάσσονται στο τέλος των  παραπάνω πινάκων και επιλέγονται εφόσον δεν καταστεί δυνατή η κάλυψη των θέσεων από υποψηφίους που  πληρούν την ανωτέρω προϋπόθεση. Στους πίνακες μη δεκτών υποψηφίων δεν αναγράφεται το ονοματεπώνυμο των υποψηφίων αλλά μόνο ο αριθμός πρωτοκόλλου της αίτησης υποψηφιότητας, καθώς και η αιτιολογία της απόρριψής της. Τα συμβούλια επιλογής κοινοποιούν τους πίνακες στο Τμήμα Προσωπικού της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, το οποίο μεριμνά για την ανάρτησή τους στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης. Οι υποψήφιοι μπορούν να υποβάλουν έγγραφη ένσταση κατά των πινάκων μέσα σε τρεις (3) εργάσιμες ημέρες από την επόμενη της ανάρτησής τους.

3. Μέσα σε τρεις (3) εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή τους, τα συμβούλια αποφαίνονται αιτιολογημένα για τις ενστάσεις, αναπροσαρμόζουν τους πίνακες και ενημερώνουν σχετικά τους ενδιαφερομένους με τη διαδικασία του πέμπτου εδαφίου της παρ. 2 του παρόντος άρθρου. 

 Επιλογή Υποδιευθυντών Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας στα Σωφρονιστικά Καταστήματα 

1.    Οι υποψήφιοι για τη θέση Υποδιευθυντή σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας που λειτουργούν στα Σωφρονιστικά Καταστήματα είναι μόνιμοι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι έχουν τουλάχιστον δύο (2) έτη διδακτική ή/και διοικητική υπηρεσία σε δομές εκπαίδευσης και κατάρτισης που λειτουργούν σε Σωφρονιστικά Καταστήματα και στο Ίδρυμα Αγωγής Ανηλίκων Αρρένων Βόλου. Εάν η προϋπόθεση αυτή δε μπορεί να ικανοποιηθεί λόγω έλλειψης ενδιαφερομένων, υποψήφιοι μπορεί να είναι και εκπαιδευτικοί με μικρότερο ή χωρίς χρόνο υπηρεσίας στις ανωτέρω δομές. Οι υποψήφιοι που δεν πληρούν την προϋπόθεση της ως άνω διετούς διδακτικής ή/και διοικητικής  υπηρεσίας επιλέγονται εφόσον δεν καταστεί δυνατή η κάλυψη των θέσεων από υποψηφίους που πληρούν την ανωτέρω προϋπόθεση.

2. Οι  ενδιαφερόμενοι έχουν δικαίωμα να υποβάλουν μία μόνο αίτηση, επιλέγοντας με σειρά προτεραιότητας μέχρι τρία (3) Σ.Δ.Ε.  

3.  Η επιλογή και τοποθέτηση των υποψηφίων Υποδιευθυντών σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας που λειτουργούν στα Σωφρονιστικά Καταστήματα διενεργείται κατά τα λοιπά από τη Διεύθυνση Διά Βίου Μάθησης, σύμφωνα με τις  προϋποθέσεις, τα κριτήρια, τη διαδικασία  και από τα όργανα που  προβλέπονται στην αριθμ. 71705/Κ1/16-06-2021 (Β΄2605) υπουργική απόφαση, όπως εκάστοτε ισχύει, για την πλήρωση των θέσεων Υποδιευθυντών στις αντίστοιχες δομές (Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας) εκτός Σωφρονιστικών Καταστημάτων. Οι υποψήφιοι που δεν πληρούν την προϋπόθεση της διετούς εκπαιδευτικής υπηρεσίας σε εκπαιδευτικές δομές που λειτουργούν εντός Σωφρονιστικών Καταστημάτων και στο Ίδρυμα Αγωγής Ανηλίκων Αρρένων Βόλου κατατάσσονται στο τέλος των προσωρινών και οριστικών πινάκων κατάταξης της παραγράφου 3 του άρθρου 3 της αριθμ. 71705/Κ1/16-06-2021(Β΄2605) υπουργικής απόφασης, όπως εκάστοτε ισχύει, και επιλέγονται σύμφωνα με τις συνολικές μονάδες τους και την προτίμησή τους εφόσον δεν καταστεί δυνατή η κάλυψη των θέσεων από υποψήφιους που έχουν την ανωτέρω διετή εκπαιδευτική υπηρεσία. 

Δείτε ΟΛΟ το έγγραφο

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 3/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education_pencils.jpg
3ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου – Γονείς μαθητών: «Προκλητική η στάση διευθυντή εκπαίδευσης»
Αρνήθηκε τον διαχωρισμό της τάξης 24 μαθητών σε δύο μικρότερα τμήματα – Είπε ότι θα εγκρίνει την τοποθέτηση δεύτερης Παράλληλης Στήριξης αλλά όχι...
3ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου – Γονείς μαθητών: «Προκλητική η στάση διευθυντή εκπαίδευσης»
giannena_5.jpg
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: Χρυσό μετάλλιο στο διεθνή διαγωνισμό συνθετικής βιολογίας
Η ομάδα του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, αποτελούμενη από 12 προπτυχιακούς, μεταπτυχιακούς και υποψήφιους διδάκτορες, απέσπασε το χρυσό μετάλλιο, ενώ...
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: Χρυσό μετάλλιο στο διεθνή διαγωνισμό συνθετικής βιολογίας
Καμάλα Χάρις - Τραμπ
Σε «τεντωμένο σχοινί» η μάχη για τις εκλογές στις ΗΠΑ: Εξώφυλλο του New Yorker με το Άγαλμα της Ελευθερίας να ακροβατεί
Οι δημοσκοπήσεις έως τώρα έδειχναν ότι οι δύο υποψήφιοι βρίσκονται σε απόλυτη ισοπαλία
Σε «τεντωμένο σχοινί» η μάχη για τις εκλογές στις ΗΠΑ: Εξώφυλλο του New Yorker με το Άγαλμα της Ελευθερίας να ακροβατεί
PAIDEIAS
Υπουργείο Παιδείας: Απόφαση λειτουργίας 200 και πλέον ολιγομελών τμημάτων Μεταλυκειακού Έτους - Τάξης Μαθητείας
Έγκριση, κατ΄ εξαίρεση για την περίοδο 2024-2025, της λειτουργίας τμημάτων Μεταλυκειακού Έτους - Τάξης Μαθητείας αποφοίτων ΕΠΑ.Λ. με μικρότερο αριθμό...
Υπουργείο Παιδείας: Απόφαση λειτουργίας 200 και πλέον ολιγομελών τμημάτων Μεταλυκειακού Έτους - Τάξης Μαθητείας