ΑΠΕΡΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Το εκπαιδευτικό κίνημα δίνει εδώ και τρία χρόνια με ενότητα, αποφασιστικότητα και μαζικότητα τη μάχη ενάντια στην αξιολόγηση, και δηλώνει με σαφή και κατηγορηματικό τρόπο ότι δε υποχωρεί!

Την Παρασκευή 14/3 πραγματοποιήθηκε, μετά από κάλεσμα των Ε΄ΕΛΜΕ Αθήνας, Ε΄ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, ΣΕΠΕ «Ηρώ Κωνσταντοπούλου» και Αμαρουσίου, πανελλαδική διαδικτυακή σύσκεψη συντονισμού Συλλόγων Εκπ/κών ΠΕ και ΕΛΜΕ για την οργάνωση κοινών αγωνιστικών κινητοποιήσεων-δράσεων-πρωτοβουλιών για τη συνέχεια της μάχης ενάντια στην αξιολόγηση, ενάντια στην αντιλαϊκή-αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης και τον κλιμακούμενο αυταρχισμό της.

Την ίδια ημέρα η απεργία αποχή της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ κατά της αξιολόγησης κηρύχθηκε παράνομη, μετά από προσφυγή του ΥΠΑΙΘΑ για ακόμη μια φορά.

Στη μαζική πανελλαδική σύσκεψη συμμετείχαν με απόφαση 31 ΣΕΠΕ/ΕΛΜΕ, δεκάδες συνάδελφοι-ισσες από όλη τη χώρα. Συγκεκριμένα:

ΕΛΜΕ: Α΄ Κυκλάδων, Άνω Λιοσίων-Ζεφυρίου-Φυλής, Β΄ Έβρου, Γ΄ Θεσ\νίκης, Ε΄ Αθήνας, Ε΄ Θεσ\νίκης, Εύβοιας, Ικαρίας-Φούρνων, Καλλιθέας-Νέας Σμύρνης-Μοσχάτου, Καστοριάς, Χανίων

ΣΕΠΕ: Α΄ Αθηνών, «Αθηνά», Αιγάλεω, Αμαρουσίου, «Αριστοτέλης», Γλυφάδας-Βούλας-Βάρης-Βουλιαγμένης, Ζάκυνθου, Ζ΄ Θεσ\νίκης, «Ηρώ Κωνσταντοπούλου», Καλλιθέας-Μοσχάτου, «Κ. Σωτηρίου», Λαγκαδά, Νάξου-Αμοργού και μικρών Κυκλάδων, Νέας Σμύρνης, Νήσων Αργοσαρωνικού, «Περικλής», «Πρόοδος», «Ρήγας Φεραίος», Ροδόπης, Σύρου-Τήνου-Μυκόνου

Επιπλέον, ως παρατηρητές, συμμετείχαν οι ΣΕΠΕ Λήμνου και Ολυμπίας.

Η μαζική συμμετοχή σωματείων και εκπαιδευτικών και η πλούσια συζήτηση που έγινε επιβεβαιώνει την αναγκαιότητα ενός πολύμορφου αγώνα διαρκείας για την ανατροπή της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής της κυβέρνησης της Ν.Δ. μπροστά στη σφοδρότητα της επίθεσης στο δημόσιο δωρεάν και καθολικό χαρακτήρα της εκπαίδευσης. Τα σωματεία τοποθετήθηκαν στη σύσκεψη με βάση τις αποφάσεις τους, το πλαίσιο πάλης και δράσης τους, καταθέτοντας τα ακόλουθα:

  1. Κοινή διαπίστωση όλων είναι ότι η επίθεση της κυβέρνησης και η κλιμάκωση του αυταρχισμού απαιτεί αντίστοιχη απάντηση από τις ομοσπονδίες και τα πρωτοβάθμια σωματεία.

Το μπαράζ αντιλαϊκών αντιεκπαιδευτικών μέτρων συνεχίζεται και εντείνεται. Η κυβέρνηση της ΝΔ, παρακάμπτει το Σύνταγμα (άρθρο 16) για την πλήρη ιδιωτικοποίηση – εμπορευματοποίηση του δημόσιου πανεπιστημίου. Παραδίδει τη δημόσια Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση στις δυνάμεις της αγοράς. Προανήγγειλε νέα μέτρα για ψήφιση (Εθνικό Απολυτήριο με σκληρό σύστημα εξετάσεων, διαγωνισμό ΑΣΕΠ, «ελεύθερη» επιλογή σχολείων, κ.ά.) Εντείνουν την επίθεσή τους για την επιβολή της αξιολόγησης για να φέρουν πιο κοντά τις επιδιώξεις της αξιολόγησης, να συνδεθεί με μισθούς, πριμ παραγωγικότητας, άρση της ακώλυτης μισθολογικής, υπηρεσιακής και βαθμολογικής εξέλιξης των εκπαιδευτικών και προπαντός της ίδιας της μονιμότητας. Η ακρίβεια και οι αυξήσεις στην ενέργεια σαρώνουν τους μισθούς. Οι εργαζόμενοι οδηγούμαστε στην φτωχοποίηση! Εμπορευματοποιούν την υγεία, επιβάλλουν ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια και υπονομεύουν τη δημόσια υγεία. Την ίδια στιγμή αντιμετωπίζουν με αυταρχισμό και καταστολή όποιους αντιστέκονται στην πολιτική της. Έστησαν βιομηχανία πειθαρχικών διώξεων εκπαιδευτικών στην Αθήνα, στον Πειραιά, στην Θεσσαλονίκη, στην Ημαθία, στην Λάρισα, κ.ά. Ελπίζουν ότι με την καταστολή, τις απειλές και τον εκφοβισμό θα τελειώνουν επιτέλους με την αντίσταση των εκπαιδευτικών.

Οι αγώνες των φοιτητών και του εκπαιδευτικού κινήματος ενάντια στα ιδιωτικά πανεπιστήμια, των αγροτών και των εργαζομένων με τη μαζική συμμετοχή τους στα συλλαλητήρια και στην απεργία στις 28/2 ενάντια στη φτώχεια, την ακρίβεια, τη λιτότητα και τη διάλυση-ξεπούλημα των δημόσιων αγαθών (παιδεία, υγεία, κοινωνική ασφάλιση), η αμφισβήτηση της κυβερνητικής πολιτικής, η μακροχρόνια σύγκρουση με την κυβέρνηση για να μην περάσει η αξιολόγηση, διαμορφώνουν μια νέα κατάσταση στην αντιπαράθεση με την κυβέρνηση και την πολιτική της. Σηματοδοτούν τον αναγκαίο κοινό αγώνα όλων των αγωνιζόμενων με συνέχιση και κλιμάκωση των κινητοποιήσεων, με νέες ΓΣ και νέα πανεργατική, πανεκπαιδευτική απεργία για να ικανοποιηθούν τα αιτήματα των εκπαιδευτικών, του φοιτητικού κινήματος, των αγροτών, των εργαζόμενων και της νεολαίας. Για να αποτελέσει το κίνημα των εργαζομένων και της νεολαίας αντίπαλο δέος απέναντι στην κυβερνητική επίθεση, ικανό να νικήσει!

  1. Το εκπαιδευτικό κίνημα δίνει εδώ και τρία χρόνια με ενότητα, αποφασιστικότητα και μαζικότητα τη μάχη ενάντια στην αξιολόγηση, και δηλώνει με σαφή και κατηγορηματικό τρόπο ότι δε υποχωρεί!

Χαιρετίζουμε τις/τους χιλιάδες νεοδιόριστες/ους όλης της χώρας για τη συμμετοχή τους στην Απεργία Αποχή στον αγώνα ενάντια στην ατομική αξιολόγηση, την ιδιωτικοποίηση και την επιχειρηματική λειτουργία της δημόσιας εκπαίδευσης, ενάντια στον ανταγωνισμό και την κατηγοριοποίηση των σχολείων, την πειθάρχηση και τη χειραγώγηση των εκπαιδευτικών, ενάντια στην υποδούλωση της ζωντανής εκπαίδευσης και στην μετάλλαξη κάθε δημοκρατικής λειτουργίας του σχολείου. Δίπλα σε αυτές κι αυτούς βρίσκονται και συνυπογράφουν δεκάδες χιλιάδες μόνιμες/οι και αναπληρωτ(ρι)ες, καθώς συντριπτικά είναι τα ποσοστά στην απεργία αποχή από ολόκληρους τους συλλόγους διδασκόντων!

  1. Η ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΗ! ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ!

Παρά τον αυταρχισμό, τους εκβιασμούς και τις πιέσεις, η αξιολόγηση έχει πλήρως απονομιμοποιηθεί στη συνείδηση του κλάδου και της κοινωνίας, δεν προχωρά και συναντά σοβαρή αντίσταση στους/στις εκπαιδευτικούς. ΥΠΑΙΘΑ, διοικήσεις, αξιολογητές, επιστρατεύοντας όλο το μηχανισμό τους, προσπαθούν να επιβάλουν την αξιολόγηση στην εκπαίδευση και δεν τα καταφέρνουν. Επιστρατεύουν όχι μόνο συμβούλους, αλλά και διευθυντές σχολείων για όλα τα πεδία, Α1, Α2, και Β και όχι μόνο για τους/τις νεοδιόριστους/ες, αλλά για όλους τους/τις εκπαιδευτικούς. Ομολογία αυτής της αποτυχίας τους είναι η ποινικοποίηση των αγώνων με το Υπουργείο να καταφεύγει συνεχώς με διαδικασίες εξπρές στα δικαστήρια (13 φορές!) για να βγάλει την Α/Α της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ παράνομη.

Η κυβέρνηση με δικαστικές αποφάσεις και με πανομοιότυπους λόγους (δεν έγινε διάλογος, στρεφόμαστε κατά νόμων, φαλκίδευση μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών, πολιτική απεργία) προσπαθεί να σταματήσει τον αγώνα κατά της αξιολόγησης! Οι λόγοι αυτοί είναι προσχηματικοί γιατί η ίδια η κυβέρνηση είναι που κατά κόρον παραβιάζει αυτά για τα οποία κατηγορεί τον κλάδο. Το διάλογο είναι η κυβέρνηση που τον αποφεύγει ψηφίζοντας σειρά αντιεκπαιδευτικών μέτρων, χωρίς στο ελάχιστο κάποιο διάλογο με τα σωματεία μας. Τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών τα φαλκιδεύουν τα μέτρα που παίρνει και όχι ο αγώνας κατά της αξιολόγησης, ενώ επικαλείται ότι στρεφόμαστε κατά νόμων και είναι η ίδια που ψηφίζει νόμους εκτρώματα που πρέπει να ανατραπούν για να μην παραδοθούν δημόσιες υπηρεσίες και δημόσια αγαθά στα συμφέροντα της αγοράς!

Στους ισχυρισμούς του ΥΠΑΙΘΑ, εφαρμόζοντας τον νόμο Χατζηδάκη για να στραφεί απέναντι στον αγώνα των εκπαιδευτικών, απάντηση αποτελεί η στάση του κλάδου που δε διστάζει να ανοίγει καθημερινά τον δημόσιο διάλογο έξω στην κοινωνία! Όχι σε κλειστές αίθουσες χωρίς ακροατήρια! Εντός και εκτός των σχολείων μας με τους μαθητές/τριες μας, τους γονείς, στους συλλόγους διδασκόντων και στις συνελεύσεις μας, στις πολύωρες συζητήσεις μας, στα ανοιχτά στην κοινωνία καλέσματα για διάλογο, για συμπόρευση και λήψη αποφάσεων που προασπίζουν το δημόσιο σχολείο, την ύπαρξη των ίδιων των συνδικάτων μας καθώς και του ιστορικά κεκτημένου δικαιώματος της απεργίας που αμφισβητείται ευθέως με την εφαρμογή του ν. Χατζηδάκη.

  1. ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ! Στην ιστορικής σημασίας μάχη που δίνουμε, είναι υποχρέωση όλων, ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΑΔΕΔΥ-πρωτοβάθμια σωματεία, να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων κηρύσσοντας ΞΑΝΑ Απεργία-Αποχή

Η όξυνση της επίθεσης από την πλευρά του ΥΠΑΙΘΑ, δεν αφήνει περιθώρια για καθυστερήσεις. Ο αξιολογικός μηχανισμός εντείνει την επίθεση του και απαίτηση των εκπαιδευτικών είναι να μη μείνει κανένας/καμιά χωρίς κάλυψη ούτε για μια μέρα. Για τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς η απάντηση στο ερώτημα υποχώρηση ή συνέχιση έχει απαντηθεί εδώ και καιρό: ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, ΑΔΕΔΥ να πάρουν απόφαση να επαναπροκηρύσσουν την Α – Α κάθε φορά που το ΥΠΑΙΘΑ θα παρεμβαίνει να την βγάζει παράνομη.

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ. ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΕ ΙΣΧΥΡΑ ΟΠΛΑ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ, ΤΙΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

Τα πρωτοβάθμια σωματεία τα οποία αποτελούν την κινητήρια δύναμη των αποφάσεων των ομοσπονδιών και την ψυχή του αγώνα κατά της αξιολόγησης μπορούν με κοινή δράση, πρωτοβουλίες και αγωνιστικές κινητοποιήσεις να συμβάλλουν καθοριστικά στη συνέχιση του αγώνα!

Με βάση τα παραπάνω και τις αποφάσεις των σωματείων κατατέθηκαν οι παρακάτω προτάσεις:

  • ΑΔΕΔΥ, ΟΛΜΕ και ΔΟΕ να προκηρύξουν τώρα εκ νέου την απεργία αποχή από την ατομική αξιολόγηση, όπως απαιτούν οι εκπαιδευτικοί και να μην μείνουμε ούτε μια ημέρα χωρίς συνδικαλιστική κάλυψη. Να ασκήσουν το νομικό τους δικαίωμα για έφεση στις αποφάσεις των δικαστηρίων. Καλούμε σε συνεχόμενες επαναπροκηρύξεις της Α-Α με κάθε δυνατό τρόπο (ΑΔΕΔΥ-ΟΛΜΕ/ΔΟΕ-ΕΛΜΕ/Σύλλογοι Εκπ/κών ΠΕ). Αν επιλεγεί η κήρυξη Απεργίας – Αποχής από τα πρωτοβάθμια σωματεία – μέλη τους να τους παρέχουν κάθε είδους συνδικαλιστική και νομική αρωγή για να υλοποιήσουν την απόφαση αυτή κηρύσσοντας τα ίδια τα πρωτοβάθμια σωματεία Απεργία – Αποχή.

  • Καλούμε όλα τα πρωτοβάθμια σωματεία ΣΕΠΕ/ΕΛΜΕ μέσα από τις συλλογικές τους διαδικασίες και τις ΓΣ, να προχωρήσουν σε κήρυξη απεργίας-αποχής τα ίδια για να καλύψουν τα μέλη τους.

  • Οι ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ που έχουν ήδη αποφάσεις, στα πλαίσια ενιαίου σχεδίου και για να καλύψουν όλα τα μέλη τους, να κηρύξουν απεργία αποχή, με όλες τις διαδικασίες (εξώδικο, δήλωση ΑΑ κλπ) και ενημερώνοντας τους συναδέλφους.

  • Δε σταματάμε την πίεση να κηρύξουν οι ομοσπονδίες ΔΟΕ ΟΛΜΕ ενώ ταυτόχρονα έχουμε κηρύξει οι ΣΕΠΕ ΕΛΜΕ

  • Συνεχίζουμε με την κήρυξη στάσεων εργασίας (μονόωρες, δίωρες, τρίωρες) συμπληρωματικά στις στάσεις εργασίας των ΔΟΕ/ΟΛΜΕ, όταν ο/η αξιολογητής/τρια προσπαθεί να μπει στην τάξη για “παρακολούθηση” της διδασκαλίας. Δεν τους το επιτρέπουμε!

  • Σταματάμε παντού τις αξιολογήσεις με στάσεις εργασίας από σύλλογο και εκπαιδευτικούς! Κανένας/καμιά μόνος του/μόνη της! Η αξιολόγηση δεν είναι ατομική υπόθεση ενός εκπαιδευτικού, αφορά όλον τον κλάδο! Κάθε εκπαιδευτικός που αξιολογείται φέρνει τις συνέπειες της αξιολόγησης που θα ακολουθήσουν σε επόμενα νομοσχέδια, με ανισότητες στους μισθούς, τις συνέπειες σε βαθμολογική, υπηρεσιακή μισθολογική εξέλιξη, καθώς και την άρση της μονιμότητας, ακόμη πιο κοντά!

  • Απευθυνόμαστε στους γονείς και (στη βθμια) στους μαθητές μας και τους ενημερώνουμε για τις συνέπειες της αξιολόγησης στο δημόσιο σχολείο, την εργασία των εκπαιδευτικών και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και ιδιαίτερα για τα σχέδιά τους για να υποτάξουν τους εκπαιδευτικούς. Ζητάμε να μας στηρίξουν με συλλογικές τους αποφάσεις από το γονεϊκό κίνημα και από τα μαθητικά συμβούλια και πριν τις παρατηρήσεις διδασκαλιών, και κατά τη διάρκειά τους.

  • Υπογράφουμε τη δήλωση της απεργίας αποχής κάθε φορά των σωματείων μας, την πρωτοκολλούμε συλλογικά ή ατομικά και δεν υπογράφουμε κανένα άλλο έγγραφο. Επιδιώκουμε να είναι με ισχυρές πλειοψηφίες ώστε να προχωράμε χωρίς υποχωρήσεις και κανείς να μην σκέφτεται ότι θα αξιολογηθεί.

  • Οργανώνουμε κινητοποίηση σε διευθύνσεις εκπαίδευσης με κεντρικό ζήτημα τις μονιμοποιήσεις των εκπαιδευτικών και πίεση ώστε να συνεδριάσουν τα ΠΥΣΔΕ - ΠΥΣΠΕ για να μονιμοποιήσουν τους νεοδιόριστους.

  • Οργάνωση από ΕΛΜΕ - ΣΕΠΕ ενημερωτικών υποστηρικτικών τηλεδιασκέψεων και κεντρικής εκδήλωσης.

  • Καμπάνια ενημέρωσης: γράμμα στους μαθητές και τους γονείς, συσκέψεις με συλλόγους γονέων, αφίσα, πανό.

  • Μέτρα στήριξης του αγώνα κατά της αξιολόγησης (ενημερώσεις, εκδηλώσεις, καθημερινά δελτία τύπου για εξελίξεις, αφίσα, συνέντευξη τύπου, συγκρότηση επιτροπής αγώνα σε κάθε ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ κατά της αξιολόγησης, κ.ά.).

  • Συνεχίζουμε τον αγώνα για να σταματήσουν οι διώξεις εκπαιδευτικών (κινητοποιήσεις, εκδηλώσεις, συνεντεύξεις, ανακοινώσεις, αφίσες, κ.ά.). Στηρίζουμε και συμμετέχουμε με αποφάσεις των σωματείων μας στην κινητοποίηση κατά των διώξεων στις 28/3 στο ΥΠΑΙΘΑ και 21/3 στον Πειραιά.

  • Αποφασίζουμε νέα συνάντηση συντονισμού των ΕΛΜΕ - ΣΕΠΕ για την οργάνωση και προώθηση του αγωνιστικού προγράμματος στη βάση των αποφάσεων των σωματείων μας. Η ημέρα θα καθοριστεί μετά από συνεννόηση ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ.

• Μετά και τη συμμετοχή μας στα συνεχόμενα πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια (9 εβδομάδες) και στην απεργιακή κινητοποίηση στις 28/2 και απέναντι στην επιθετική τακτική της κυβέρνησης σε όλα τα μέτωπα, απαντάμε με απεργιακή κλιμάκωση (προτείνεται ενδεικτικά με 24ωρη απεργία στις 5/04/2024). Η απεργιακή κλιμάκωση είναι αναγκαία συνθήκη και για την αντιμετώπιση της αξιολόγησης.

• Αιτήματα αιχμής, εκτός από την κατάργηση του θεσμικού πλαισίου της αξιολόγησης, είναι τα ιδιωτικά ΑΕΙ, η ιδιωτικοποίηση της τεχνικής εκπαίδευσης, η αύξηση μισθών, η καταπολέμηση της ακρίβειας, ο διορισμός -μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών, η άμεση ακώλυτη μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων, η άμεση εξίσωση των δικαιωμάτων των αναπληρωτών με αυτά των μονίμων.

• Νέες Γενικές Συνελεύσεις και Γ.Σ. Προέδρων για συνέχιση και απεργιακή κλιμάκωση των κινητοποιήσεων.

Επίσης κάποια σωματεία από όσα συμμετείχαν στον πανελλαδικό συντονισμό πρότειναν: 48ωρη απεργία στις 16 και 17/4 με συγκεντρώσεις την πρώτη ημέρα σε όλες τις πόλεις και πανελλαδική συγκέντρωση στην Αθήνα τη δεύτερη ημέρα με κάλυψη των εξόδων για τις μετακινήσεις από ΟΛΜΕ, ΔΟΕ, ΑΔΕΔΥ.

 

ΚΟΙΝΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ των σωματείων:

ΕΛΜΕ: Α΄ Κυκλάδων, Άνω Λιοσίων-Ζεφυρίου-Φυλής, Β΄ Έβρου, Γ΄ Θεσ\νίκης, Ε΄ Αθήνας, Ε΄ Θεσ\νίκης, Εύβοιας, Ικαρίας-Φούρνων, Καλλιθέας-Νέας Σμύρνης-Μοσχάτου,Καστοριάς, Χανίων

Σύλλογοι Εκπ/κών ΠΕ: Α΄ Αθηνών, «Αθηνά», Αιγάλεω, Αμαρουσίου, «Αριστοτέλης», Γλυφάδας-Βούλας-Βάρης-Βουλιαγμένης, Ζάκυνθου, «Ηρώ Κωνσταντοπούλου», Καλλιθέας-Μοσχάτου, «Κ. Σωτηρίου», Λαγκαδά, Νέας Σμύρνης, Νήσων Αργοσαρωνικού, «Πρόοδος», «Ρήγας Φεραίος», Ροδόπης, Σύρου-Τήνου-Μυκόνου


 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aristotelio.jpg
ΑΠΘ: Έρευνα για τις μελλοντικές χρήσεις του Κυβερνείου: Πολιτιστικές ιδέες ζητούνται από τους πολίτες
Το Κυβερνείο ζωντανεύει: Η Σχολή Κοινωνικών και Οικονομικών Επιστημών ΑΠΘ καλεί τους πολίτες να οραματιστούν το μέλλον του
ΑΠΘ: Έρευνα για τις μελλοντικές χρήσεις του Κυβερνείου: Πολιτιστικές ιδέες ζητούνται από τους πολίτες
Πύραυλος
Το Κίεβο κατηγορεί τη Ρωσία για εκτόξευση διηπειρωτικού βαλλιστικού πυραύλου στην περιοχή Αστραχάν
Η Ρωσία επιτέθηκε στο Ντνίπρο με έναν διηπειρωτικό βαλλιστικό πύραυλο, έναν βαλλιστικό πύραυλο Kh-47M2 Kinzhal που εκτοξεύεται από αέρος και επτά...
Το Κίεβο κατηγορεί τη Ρωσία για εκτόξευση διηπειρωτικού βαλλιστικού πυραύλου στην περιοχή Αστραχάν
pasyd
ΠΑΣΥΔ: Ζητά Άμεση Άρση του Αποκλεισμού διδακτόρων δημοσίου από την Ανώτατη Εκπαίδευση
Συνάντηση ΠΑΣΥΔ με τον Γ.Γ. Ανώτατης Εκπαίδευσης για τη διδασκαλία διδακτόρων δημόσιου τομέα
ΠΑΣΥΔ: Ζητά Άμεση Άρση του Αποκλεισμού διδακτόρων δημοσίου από την Ανώτατη Εκπαίδευση