Αξιολόγηση: Δεν υποχωρούν οι εκπαιδευτικοί παρά τις απειλές - ΕΛΜΕ αποφασίζουν νέα απεργία-αποχή
Η Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης προκήρυξε νέα απεργία-αποχή και οργανώνει Έκτακτη Γενική Συνέλευση την Τρίτη 26/3, 2.30 μ.μ., 1ο Γ/Σ. Σταυρούπολης

Παρά τις απειλές του υπουργείου Παιδείας κατά των εκπαιδευτικών για την αξιολόγηση και τις προειδοποιήσεις για πειθαρχικές και ποινικές συνέπειες αν επιμείνουν στην απεργία-αποχή, οι εκπαιδευτικοί δεν φαίνεται να υποχωρούν.

Η Ε ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης λχ, οργανώνει Έκτακτη Γενική Συνέλευση την Τρίτη 26/3, 2.30 μ.μ., 1ο Γ/Σ. Σταυρούπολης, προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να συζητήσουν για:

  • Τις διαδικασίες της αξιολόγησης που επισπεύδουν. Ξεκινούν και το πεδίο Β και απαιτούν μέχρι 2/4 να έχουν οριστεί οι ημερομηνίες για την αξιολόγηση στο πεδίο Β. Αποφασίζουμε για την απάντησή μας.

  • Τον αυταρχικό κατήφορο της κυβέρνησης με τις συνεχείς δικαστικές προσφυγές και τους μεθοδευμένους εκβιασμούς και πιέσεις των αξιολογητών για να σταματήσει τον αγώνα κατά της αξιολόγησης, τις διώξεις για εκφοβισμό που συνεχίζονται.

  • Τη συνέχιση του αγώνα ενάντια στην ατομική αξιολόγηση με ισχυρά τα όπλα της απεργίας αποχής που προκήρυξε η ΕΛΜΕ και τις στάσεις εργασίας, καθώς και απεργιακό αγώνα. Για τα μέτρα στήριξης της μάχης κατά της αξιολόγησης.

  • Την αντιεπαιδευτική – αντιλαϊκή πολιτική, η οποία εντείνεται.

  • Την αγωνιστική πρόταση που θα καταθέσει η ΕΛΜΕ στη Γενική Συνέλευση των προέδρων (30-3-2024).

  • Τη συνολική απάντηση του κλάδου και το πρόγραμμα  αγωνιστικών δράσεων – κινητοποιήσεων – απεργιών.

Συνεχίζουμε τον αγώνα με ενότητα, κλιμάκωση και συσπείρωση όλων στο σωματείο μας, την ΕΛΜΕ

Προκήρυξε νέα απεργία-αποχή: Η ανακοίνωση

Επίσης η ΕΛΜΕ αγνόησε τις προειδοποιήσεις του γ,γ. του ΥΠΑΙΘΑ κ.Κατσαρού ότι « απεργίες που έχουν κηρυχθεί ή πρόκειται να κηρυχθούν από τοπικές πρωτοβάθμιες συνδικαλιστικές οργανώσεις εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ με αίτημα την αποχή απ’ την διαδικασία αξιολόγησης των ν. 4692/2020 και 4823/2021 και των κατ’ εξουσιοδότηση τούτων κανονιστικών αποφάσεων και εγκυκλίων δεν είναι σύννομες,» και προκήρυξε νέα απεργία-αποχή. Η σχετική ανακοίνωση:

Η αξιολόγηση δεν έχει προχωρήσει και δεν έχει ολοκληρωθεί ούτε για έναν εκπαιδευτικό, παρά τις προσπάθειες εκφοβισμού και τις απειλές από ΥΠΑΙΘΑ και διοικήσεις. Οι εκπαιδευτικοί αντιστέκονται στην πολιτική που διαλύει και κατηγοριοποιεί σχολεία και εκπαιδευτικούς. Είναι δείγμα αδυναμίας να προσπαθεί η κυβέρνηση να επιβάλει την πολιτική της με απαγόρευση θεμελιωδών δικαιωμάτων όπως η απεργία! Την Παρασκευή 15/3 κρίθηκε παράνομη, για 13η φορά, η απεργία αποχή που κήρυξε η ΟΛΜΕ μετά την απόφαση της ΓΣ προέδρων στις 9/3. Το ΔΣ της Ε ΕΛΜΕ, υλοποιώντας απόφαση της Γενικής μας Συνέλευσης στις 7/3, αλλά και της ΓΣ στις 29/1, κηρύσσει απεργία αποχή από την ατομική αξιολόγηση καταθέτοντας εξώδικο στο Υπουργείο και τη Διεύθυνση εκπαίδευσης Δυτ. Θεσ/νίκης για να μη μείνει κανένας συνάδελφος χωρίς συνδικαλιστική κάλυψη. Αποστέλλουμε τη δήλωση της απεργίας αποχής της ΕΛΜΕ και καλούμε τους συναδέλφους να την υπογράψουν μαζικά συνεχίζοντας τον αγώνα. Καλούμε όλες τις ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ να κηρύξουν τώρα απεργία αποχή. Συγχρόνως καλούμε την ΟΛΜΕ να επαναπροκηρύξει την απεργία αποχή με κάθε τρόπο.

Η κυβέρνηση δεν μπορεί να πείσει τους εκπαιδευτικούς ότι η αξιολόγησή τους αποσκοπεί στην βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου. Επιδιώκει να σταματήσει τη μεγάλη μάχη που συνεχίζουν να δίνουν οι εκπαιδευτικοί για τέταρτη χρονιά κατά της αξιολόγησης, με τις συνεχείς δικαστικές προσφυγές και με πανομοιότυπες αποφάσεις των δικαστηρίων (δεν προηγήθηκε διάλογος, φαλκιδεύουμε τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών, στρεφόμαστε κατά των νόμων, για τη λύση των αιτημάτων μας απευθυνόμαστε στο «αναρμόδιο» ΥΠΑΙΘΑ και όχι στη Βουλή, είναι πολιτική η απεργία). Ο καθένας αντιλαμβάνεται ότι οι λόγοι δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα, αλλά ότι είναι προσχηματικοί γιατί η ίδια η κυβέρνηση είναι αυτή που κατά κόρον παραβιάζει αυτά για τα οποία κατηγορεί τον κλάδο. Το διάλογο είναι η κυβέρνηση που τον αποφεύγει, τα μορφωτικά δικαιώματα τα φαλκιδεύουν τα μέτρα που παίρνει και όχι ο αγώνας κατά της αξιολόγησης, ενώ είναι η ίδια που ψηφίζει νόμους εκτρώματα που πρέπει να ανατραπούν για να μην παραδοθούν δημόσιες υπηρεσίες και δημόσια αγαθά στα συμφέροντα της αγοράς!

Διοίκηση και αξιολογητές, σύμβουλοι και διευθυντές που έχουν χάσει πλέον κάθε εκπαιδευτικό τους ρόλο, ως νέοι κυνηγοί κεφαλών, έναν στόχο έχουν, να πιέσουν με κάθε τρόπο για να αξιολογήσουν όσους μπορούν. Οργανώνουν σαν τους κλέφτες εν κρυπτώ αξιολογήσεις, εκβιάζουν, πιέζουν, αυθαιρετούν.

Δυναμιτίζουν το κλίμα στα σχολεία και το εκπαιδευτικό έργο, προσβάλλουν τους εκπαιδευτικούς στα μάτια των μαθητών τους, παραβιάζουν συνδικαλιστικά δικαιώματα. Διευθυντές και σύμβουλοι, έχουν ξεπεράσει τους “πάλαι ποτέ” επιθεωρητές και βρίσκονται απέναντι στην απόφαση ενός ολόκληρου κλάδου να μην περάσει η αξιολόγηση! Στο στόχαστρό τους δεν είναι μόνο οι νεοδιόριστοι, αλλά όλοι οι μόνιμοι. Σε άλλες Διευθύνσεις από καιρό οι αξιολογητές πλησιάζουν και παλιούς συναδέλφους, το ίδιο άρχισαν να κάνουν και στη Διεύθυνση Δυτικής σε ορισμένες ειδικότητες.

Τον άκρατο αυταρχισμό που εκδηλώνεται με τις συνεχείς δικαστικές παρεμβάσεις της κυβέρνησης κατά της απεργίας αποχής (13 μέχρι τώρα) και με τους συνεχείς εκβιασμούς και τις απειλές από τους νέους επιθεωρητές, μπορούμε να τον αντιμετωπίσουμε αξιοποιώντας όλες τις μεγάλες παρακαταθήκες που μας δίνει ο μακροχρόνιος αγώνας για να μην περάσει η αξιολόγηση.

ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΜΟΝΗ, Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ

ΤΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Κανένας συνάδελφος δεν μπορεί να μένει ακάλυπτος την ώρα που Υπουργείο, Διοίκηση, σύμβουλοι και διευθυντές εντείνουν τις πιέσεις και τους εκβιασμούς για να τελειώνουν με τους νεοδιόριστους και να προχωρήσουν στους υπόλοιπους. Ήδη η προηγούμενη εβδομάδα πέρασε εν αναμονή της απεργίας αποχής της ΟΛΜΕ η οποία δεν κοινοποίησε το εξώδικο που κατέθεσαν, ενώ απέστειλε στον κλάδο τη δήλωση που έπρεπε να υπογράφουν οι συνάδελφοι για να έχουν συνδικαλιστική κάλυψη την Παρασκευή 15/3 που η απεργία αποχή βγήκε παράνομη.

Η πλειοψηφία του ΔΣ της ΟΛΜΕ και οι παρατάξεις που είναι χρεωμένες με την επιβαρυμένη στάση υποχώρησης στον αγώνα κατά της αυτοαξιολόγησης τον Οκτώβριο του 2021, που άφησαν χωρίς συνδικαλιστική κάλυψη τον κλάδο και υπονόμευσαν τον αγώνα των ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ, προχωρούν με ήξεις, αφήξεις! Αντί, η ίδια η ΟΛΜΕ να επαναπροκηρύξει ξανά την Α – Α, κάλεσαν να το κάνει η ΑΔΕΔΥ για τους εκπαιδευτικούς της Β/θμιας Εκπ/σης, τη στιγμή που η ΑΔΕΔΥ αρνείται να επαναπροκηρύξει Α – Α για όλους τους δημοσίους υπαλλήλους και απευθύνεται στις Ομοσπονδίες να την επαναπροκηρύξουν (απόφαση ΑΔΕΔΥ 14/3). Καλούν και ξανακαλούν ΓΣ των ΕΛΜΕ και ΓΣ προέδρων, αφήνοντας χρονικά διαστήματα, χωρίς να εξασφαλίζουν τη συνδικαλιστική κάλυψη των συναδέλφων, αντί να αποδεχθούν να πάρουν απόφαση ΟΛΜΕ, ΑΔΕΔΥ, ΕΛΜΕ να επαναπροκηρύσσουν την Α – Α κάθε φορά που το ΥΠΑΙΘΑ θα παρεμβαίνει να την βγάζει παράνομη, αλλάζοντας τα αιτήματα και το περιεχόμενο κάθε φορά στο εξώδικο που θα κατατίθεται. Αρνούνται κατηγορηματικά να αποδεχθούν την επαναπροκήρυξη της Α – Α από το πρωτοβάθμια σωματεία, τις ΕΛΜΕ, δυνατότητα που προβλέπεται από το ν. 1264/1982 (άρθρο 20, παρ. 1) και τα προηγούμενα χρόνια εφαρμόστηκε από ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ κατά της αυτοαξιολόγησης και για μέντορες, συντονιστές. Η συνέλευση των προέδρων ορίστηκε στις 30/3 για να αποφασίσει αν θα επαναπροκηρυχθεί η απεργία αποχή και με ποιον τρόπο. Άλλες δύο εβδομάδες χωρίς απεργία αποχή, ενώ θα χρειαστεί και άλλη μία για να προκηρυχθεί εκ νέου!

Τα πρωτοβάθμια σωματεία που είναι η ψυχή του αγώνα κατά της αξιολόγησης μπορούν με κοινή δράση, πρωτοβουλίες και αγωνιστικές κινητοποιήσεις να συμβάλλουν καθοριστικά στη συνέχιση του αγώνα! Στην κατεύθυνση αυτή η Ε ΕΛΜΕ συμμετείχε σε σύσκεψη συντονισμού 35 πρωτοβάθμιων σωματείων, ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ την Παρασκευή 15/3, όπου κατατέθηκαν συγκεκριμένες προτάσεις για τη συνέχιση και κλιμάκωση του αγώνα, τις οποίες και αποστείλαμε με σχετικό Δελτίο Τύπου. Η Ε΄ ΕΛΜΕ έχουμε ήδη προκηρύξει απεργία αποχή από την ατομική αξιολόγηση και θα την εφαρμόσουμε, όπως τα προηγούμενα χρόνια για αυτοαξιολόγηση σχολείων και για μέντορες συντονιστές που υλοποιήθηκε από τον κλάδο και κράτησε το μέτωπο του αγώνα ανοιχτό. Χρησιμοποιούμε τις μονόωρες και δίωρες στάσεις που προκήρυξε η ΕΛΜΕ για να αντιδράσουμε συλλογικά στο σχολείο όταν επιχειρήσουν οι αξιολογητές να μπούνε στην τάξη, εξηγούμε στους μαθητές μας γιατί δεν μπαίνουμε για μάθημα.

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΕ ΙΣΧΥΡΑ ΟΠΛΑ

ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ, ΤΙΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

  • Υπογράφουμε τη δήλωση της απεργίας αποχής της ΕΛΜΕ, την πρωτοκολλούμε συλλογικά ή ατομικά και δεν υπογράφουμε κανένα άλλο έγγραφο, πρακτικό ή κείμενο διευθυντών - αξιολογητών. Επιδιώκουμε να είναι με ισχυρές πλειοψηφίες ώστε να προχωράμε χωρίς υποχωρήσεις και κανείς να μην σκέφτεται ότι θα αξιολογηθεί.

  • Συμμετέχουμε μαζικά στις στάσεις εργασίας (μονόωρες, δίωρες, τρίωρες), που ισχύουν κανονικά, όταν ο/η αξιολογητής/τρια προσπαθεί να μπει στην τάξη για “παρακολούθηση” της διδασκαλίας. Δεν τους το επιτρέπουμε!

  • Σταματάμε παντού τις αξιολογήσεις με στάσεις εργασίας από σύλλογο και εκπαιδευτικούς! Στους συλλόγους που οι συνάδελφοι στάθηκαν με μαζικό τρόπο δίπλα στον υπό αξιολόγηση συνάδελφο και δήλωσαν στάση εργασίας, οι αξιολογήσεις δεν έγιναν. Κάθε εκπαιδευτικός που αξιολογείται φέρνει τις συνέπειες της αξιολόγησης που θα ακολουθήσουν, με ανισότητες στους μισθούς, τις συνέπειες σε βαθμολογική, υπηρεσιακή μισθολογική εξέλιξη, καθώς και την άρση της μονιμότητας, ακόμη πιο κοντά! Κι αυτό δεν πρέπει να το επιτρέψουμε!

  • Απευθυνόμαστε στους μαθητές μας και τους ενημερώνουμε για τις συνέπειες της αξιολόγησης στο δημόσιο σχολείο, την εργασία των καθηγητών και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και ιδιαίτερα για τα σχέδιά τους για να υποτάξουν τους εκπαιδευτικούς. Ζητάμε να μας στηρίξουν με συλλογικές τους αποφάσεις από τα μαθητικά συμβούλια και πριν τις παρατηρήσεις διδασκαλιών, και κατά τη διάρκειά τους. Μαθητές σε σχολεία της ΕΛΜΕ μας, όταν ενημερώθηκαν, στάθηκαν δίπλα στους καθηγητές τους, βγάζοντας ανακοίνωση και κάνοντας αποχή.

  • Καλούμε την ΟΛΜΕ να επαναπροκηρύξει τώρα την απεργία αποχή από την ατομική αξιολόγηση, όπως απαιτούν οι εκπαιδευτικοί και να έχουν συνδικαλιστική κάλυψη σε όλες τις Διευθύνσεις. Να πάρει απόφαση και να καλέσει όλες τις ΕΛΜΕ να αποφασίσουν και οι ίδιες ότι θα προκηρύξουν την απεργία αποχή, ώστε ο αγώνας να συνεχιστεί και να πάρει απάντηση ο άκρατος αυταρχισμός της κυβέρνησης.

  • Καλούμε ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ να προκηρύξουν την Α – Α τώρα για να στηριχθούν οι συνάδελφοι και να συνεχίσουμε τον αγώνα.

  • Συνεχόμενες επαναπροκηρύξεις της Α-Α με κάθε δυνατό τρόπο (ΕΛΜΕ-ΟΛΜΕ-ΑΔΕΔΥ). Συνεχείς προκηρύξεις των στάσεων εργασίας (μονόωρες, δίωρες, τρίωρες).

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

Δεν τρομοκρατούμαστε και δεν εκβιαζόμαστε Με ενότητα, αποφασιστικότητα και πίστη στη συλλογική μας δύναμη απορρίπτουμε την αξιολόγηση, υπερασπιζόμαστε την εργασιακή και παιδαγωγική μας αξιοπρέπεια και ορθώνουμε τείχος προστασίας του δημόσιου σχολείου για όλα τα παιδιά ενάντια στα σχέδια κατηγοριοποίησης και εμπορευματοποίησής του.

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

karkinos
Ανησυχητικές εκτιμήσεις για τον καρκίνο του πέους: Θα σημειώσει αλματώδη αύξηση 77% έως το 2050
Τα επιστημονικά δεδομένα δείχνουν ότι η εξέλιξη αυτή συσχετίζεται με την αύξηση του προσδόκιμου ζωής των ανδρών, αφού η ηλικία άνω των 50 αποτελεί...
Ανησυχητικές εκτιμήσεις για τον καρκίνο του πέους: Θα σημειώσει αλματώδη αύξηση 77% έως το 2050
dogs-skilos-astynomia-zoa.jpg
Σκυλιά: Αυτά είναι τα στάδια γνωστικής ανάπτυξης ενός κουταβιού
Γνωρίζοντας καλά τα στάδια γνωστικής ανάπτυξης ενός κουταβιού, μπορούμε να προσαρμόσουμε ανάλογα το πρόγραμμα της εκπαίδευσής του, πετυχαίνοντας τα...
Σκυλιά: Αυτά είναι τα στάδια γνωστικής ανάπτυξης ενός κουταβιού