ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Παρεμβάσεις Δ.Ε: Τώρα απεργιακή απάντηση στον αυταρχισμό, την καταστολή και τις απειλές του υπουργείου και της κυβέρνησης. Συντονισμός των πρωτοβάθμιων σωματείων για τη δημιουργία ενός πραγματικού μετώπου αγώνα και σύγκρουσης

«Το εκπαιδευτικό κίνημα δεν τρομοκρατείται»

Ηχηρή απάντηση στον αυταρχισμό και τις απειλές του υπουργείου Παιδείας για την αξιολόγηση, μέσω κλιμάκωσης της απεργιακής κινητοποίησης με 24ωρη απεργία τώρα (ενδεικτικά 5/4),  48ωρη απεργία στο επόμενο διάστημα και συνεχόμενες επαναπροκηρύξεις με κάθε τρόπο και παράλληλα (ΑΔΕΔΥ-ΟΛΜΕ-ΕΛΜΕ) προτείνουν οι Παρεμβάσεις Δ.Ε.

Η παράταξη τονίζει σε ανακοίνωσή της ότι η αξιολογική διαδικασία αποτελεί κομβικό σημείο της πολιτικής της κυβέρνησης στη ιδιωτικοποίηση και εμπορευματοποίηση του δημόσιου σχολείου. Η υποταγή, ο εκφοβισμός και η τρομοκράτηση των εκπαιδευτικών είναι ο κύριος μοχλός για να την εφαρμογή του.

«Οι στιγμές είναι ιστορικές για τον κλάδο των εκπαιδευτικών. Πάνω από 42 χρόνια το εκπαιδευτικό κίνημα δεν έχει αφήσει να προχωρήσει η αξιολόγηση- κατηγοριοποίηση παρά τις προσπάθειες όλων των κυβερνήσεων από το 1990 και μετά. Με κάθε τρόπο και σε κάθε εποχή το εκπαιδευτικό κίνημα ανταποκρίθηκε στην αντιπαράθεση με τις εκάστοτε κυβερνήσεις που υλοποιώντας την πολιτική των κυβερνήσεων της ΕΕ και του ΟΟΣΑ για την απαξίωση και διάλυση του δημόσιου σχολείου και δε επέτρεψε να κατισχύσει η αξιολόγηση ως βασικός μοχλός για τη πολιτική αυτή», σημειώνουν οι Παρεμβάσεις.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Δεν χάνει στιγμή το υπουργείο παιδείας και σπεύδει να βγάλει και νέα εγκύκλιο για την αξιολόγηση. Αυτή τη φορά προχωρά στο ΠΕΔΙΟ Β της αξιολόγησης που αφορά την υπηρεσιακή συνέπεια του εκπαιδευτικού. Όπως περιγράφεται η φάση αυτή της αξιολογικής διαδικασίας δεν αφορά μόνο τους νεοδιόριστους αλλά το σύνολο των εκπαιδευτικών ανεξαρτήτου χρόνων εργασίας. Συγκεκριμένα αναφέρει η εγκύκλιος: «η αξιολόγηση του Πεδίου Β - Υπηρεσιακή συνέπεια και Επάρκεια διενεργείται ανά δύο (2) έτη για τους μόνιμους και ανά έτος για τους δόκιμους, και η αποτίμηση του πεδίου γίνεται και από τους δύο (2) αξιολογητές (όπου αυτό προβλέπεται) με έναν χαρακτηρισμό, που περιέχεται σε κοινή αξιολογική έκθεση».

Από αυτή την άποψη μετά την τομή του Α2 επιπέδου που προσπαθεί να μετατρέψει τον διευθυντή του σχολειού σε έναν καθημερινό αξιολογητή που ακτινογραφεί και ελέγχει το πώς κάνεις μάθημα, την παιδαγωγική σχέση που αναπτύσσεις με τους μαθητές και τις μαθήτριες, που ουσιαστικά καθορίζει και τον τρόπο με τον οποίο κάθε εκπαιδευτικός λειτουργεί μέσα στην αίθουσα διδασκαλίας και που εκτός των άλλωνδίνει στο διευθυντή τη δυνατότητα της μισθολογικής καθήλωσης, το ΠΕΔΙΟ Β αποτελεί μοχλό πλήρους συμμόρφωσης με την κυρίαρχη πολιτική και παιδαγωγική, πειθάρχησης και χειραγώγησης. Μάλιστα εκτός των άλλων κριτήριο και δείκτης αξιολόγησης αποτελεί και η συμμετοχή του εκπαιδευτικού στην αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και το τι πρωτοβουλίες παίρνει για να αναδείξει καλές πρακτικές, όπως τις εννοεί η κυβέρνηση και το υπουργείο.

Μετά τα δικαστήρια, την αυταρχικοποίηση του πλαισίου και την πρακτική απειλών, εκφοβισμού και τρομοκράτησης, τη χρήση του νέου ποινικού κώδικα που απειλεί με φυλάκιση έως ένα χρόνο όποιον αυτήν την στιγμή αντιστέκεται στον κανιβαλισμό της πολιτικής της κυβέρνησης, η κυβέρνηση προχωρά ένα ακόμη βήμα στην αξιολογική διαδικασία. Και γι’ αυτό το λόγο με εκφραστή τον Γ.Γ. εκδίδει εγκύκλιο τρομοκράτησης και εκφοβισμού των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στην Α/Α και ως άλλο δικαστής Ντρεντ εκδίδει και δικαστικές ετυμηγορίες για το τι είναι νόμιμο και τι όχι. Προφανώς τους έχει γίνει μόνιμο αγκάθι η μαζική συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην Α/Α και προσπαθούν με αυτόν τον τρόπο να προβοκάρουν τον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση – κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών.

Η αξιολογική διαδικασία αποτελεί κομβικό σημείο της πολιτικής της κυβέρνησης στη ιδιωτικοποίηση και εμπορευματοποίηση του δημόσιου σχολείου. Η υποταγή, ο εκφοβισμός και η τρομοκράτηση των εκπαιδευτικών κύριος μοχλός για να την εφαρμογή του.

Σε αυτήν την συγκυρία κι ενώ το υπουργείο ξεδιπλώνει την ολομέτωπη επίθεσή του στο δημόσιο σχολείο και στους εκπαιδευτικούς τόσο η ΑΔΕΔΥ όσο και οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες ΔΟΕ και ΟΛΜΕ, δείχνονται κατώτερες των περιστάσεων.Η ΑΔΕΔΥ με κύρια ευθύνη των παρατάξεων του κυβερνητικού συνδικαλισμού (ΔΑΚΕ-ΔΗΣΥ-ΕΑΕΚ) δεν επαναπροκηρύσσουν την Α/Α για το δημόσιο και αρνούνται να κάνουν το ίδιο για τις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες. Η ΔΟΕ προχωρώντας ακόμη παραπέραουσιαστικά αποδέχεται την αξιολόγηση και δε δίνει καμιά παραπέρα μάχη ενάντια στην αξιολόγηση. Στην δε ΟΛΜΕ ενώ τρέχουν όλα αυτά,η κυβερνητική πλειοψηφία των (ΔΑΚΕ –ΣΥΝΕΚ-ΠΕΚ) στο Δ.Σ δεν συναινεί σε συνεδρίαση.

Οι στιγμές είναι ιστορικές για τον κλάδο των εκπαιδευτικών. Πάνω από 42 χρόνια το εκπαιδευτικό κίνημα δεν έχει αφήσει να προχωρήσει η αξιολόγηση- κατηγοριοποίηση παρά τις προσπάθειες όλων των κυβερνήσεων από το 1990 και μετά. Με κάθε τρόπο και σε κάθε εποχή το εκπαιδευτικό κίνημα ανταποκρίθηκε στην αντιπαράθεση με τις εκάστοτε κυβερνήσεις που υλοποιώντας την πολιτική των κυβερνήσεων της ΕΕ και του ΟΟΣΑ για την απαξίωση και διάλυση του δημόσιου σχολείου και δε επέτρεψε να κατισχύσει η αξιολόγηση ως βασικός μοχλός για τη πολιτική αυτή.

Αυτή την στιγμή το μεγάλο βάρος της αντιπαράθεσης με την κυβέρνηση το σηκώνουν και τα πρωτοβάθμια σωματεία που έχουν προχωρήσει σε συντονισμό και έχουν επαπροκηρύξει την Α/Α από όλες τις διαδικασίες της ατομικής αξιολόγησης. Η συμμετοχή 34 Συλλόγων ΠΕ και ΕΛΜΕ στη σύσκεψη συντονισμού της 15ης Μάρτη, οι πρώτες μαζικές γενικές συνελεύσεις, οι αποφάσεις των Συλλόγων ΠΕ και ΕΛΜΕ για προκήρυξη της απεργίας-αποχής, δείχνουν το δρόμο. Καλούμε όλες και όλους τους εκπαιδευτικούς να συνεχίσουμε τον αγώνα διαρκείας και να τον οργανώσουμε στις ΕΛΜΕ με τη μαζική συμμετοχή μας στις Γενικές Συνελεύσεις και τις Επιτροπές Αγώνα. Καλούμε σε αυτοοργάνωση της δράσης, με τοπικές δράσεις που θα στηρίζονται στα σωματεία αλλά και σε κάθε αγωνιστική συλλογικότητα. Καλούμε τους/τις νεοδιόριστους σε κάθε ΕΛΜΕ να αναλάβουν να συγκροτήσουν ομάδες δράσης και αγώνα. Καλούμε κάθε αγωνιστική δύναμη, κάθε συνδικαλίστρια και συνδικαλιστή που αγωνίζεται εδώ και χρόνια για το δημόσιο σχολείο να συντονίσουμε τη δράση μας, να συμμετέχουμε σε ένα ευρύ, δημοκρατικό ενωτικό συντονισμό των Συλλόγων ΠΕ και των ΕΛΜΕ. Οι συνδικαλιστικές παρατάξεις, όπως η ΑΣΕ ΠΑΜΕ, να αναλογιστούν την ιστορικότητα της στιγμής, να αναλάβουν την ευθύνη που τους αναλογεί. Τώρα είναι η ώρα ώστε η οργή και αγανάκτηση του εκπαιδευτικού κόσμου να βγει στους δρόμους και να προχωρήσουμε σε μια άμεση απεργιακή απάντηση στην επίθεση της κυβέρνησης.

Τώρα και συντονισμένα προχωρούμε:

      • Η απεργιακή κλιμάκωση είναι αναγκαία συνθήκη και για την αντιμετώπιση της αξιολόγησης. 24ωρη απεργία τώρα. (ενδεικτικά 5/4). Απεργιακή κλιμάκωση με 48ωρη απεργία στο επόμενο διάστημα

      • Συνεχόμενες επαναπροκηρύξεις με κάθε τρόπο και παράλληλα (ΑΔΕΔΥ-ΟΛΜΕ-ΕΛΜΕ).

      • Να δοθεί από την ΟΛΜΕ οδηγία ώστε οι ΕΛΜΕ να προκηρύξουν Α/Α.

      • Εκδήλωση και συνέντευξη τύπου για την ποινικοποίηση των απεργιών μαζί με τη ΔΟΕ.

      • Εκδήλωση της ΟΛΜΕ για την ιδιωτικοποίηση και την αξιολόγηση.

      • Καταγγελία των στελεχών της εκπαίδευσης ( ΣΣ, διευθυντές σχολείων, ΔΔΕ)  που εκφοβίζουν και τρομοκρατούν τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες.

      • Νέες Γ.Σ. και Γ.Σ. προέδρων για την κλιμάκωση του αγώνα

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες