ypaith
Για ακόμα μια φορά, και ενώ αυξάνονται οι φωνές για μείωση της ύλης από τους εκπαιδευτικούς, μαθητές, και γονείς, διαπιστώθηκαν καθυστερήσεις στη διδασκαλία της ύλης. Υπεύθυνοι -ποιοι άλλοι;- οι εκπαιδευτικοί...

Ακόμα μια εγκύκλιο προς τους εκπαιδευτικούς, με την οποία τους υπενθυμίζει ότι πρέπει να έχουν ολοκληρώσει τη διδακτέα – εξεταστέα ύλη των μαθημάτων της Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου και Λυκείου Ε.Α.Ε. που εξετάζονται και πανελλαδικά μέχρι τη λήξη των μαθημάτων, απέστειλε στα Λύκεια ο γενικός γραμματεάς του ΥΠΑΙΘΑ κ.Ι.Κατσαρός.

Για ακόμα μια φορά, ενώ αυξάνονται οι φωνές για μείωση της ύλης από τους εκπαιδευτικούς, μαθητές, και γονείς, και σε αυτή την εγκύκλιο -όπως σε όλα τα έγγραφα που αφορούν το θέμα της εξεταστέας ύληςορίζεται ότι «υπεύθυνοι για την ολοκλήρωση της ύλης είναι οι διδάσκοντες. Για τον λόγο αυτό παρακαλούνται οι Διευθυντές των Γενικών Λυκείων και Λυκείων Ε.Α.Ε., σε συνεργασία με τους συλλόγους διδασκόντων /-ουσών, να προβαίνουν σε αναμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος με σκοπό την ολοκλήρωση της ύλης»

Η εγκύκλιος

Σε συνέχεια της με αρ. πρωτ. 131846/ΓΔ4/16-11-2023 εγκυκλίου του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. και μετά τη Γ΄ φάση της καταχώρισης της διδακτέας - εξεταστέας ύλης των μαθημάτων που εξετάζονται πανελλαδικά, διαπιστώθηκαν καθυστερήσεις στη διδασκαλία της ύλης. Για τον λόγο αυτό παρακαλούνται οι Διευθυντές των Γενικών Λυκείων και Λυκείων Ε.Α.Ε., σε συνεργασία με τους συλλόγους διδασκόντων /-ουσών, να προβαίνουν σε αναμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος με σκοπό την ολοκλήρωση της ύλης.

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης να είναι σε άμεση συνεργασία με τους διδάσκοντες/-ουσες εκπαιδευτικούς, ώστε να τους παρέχουν κάθε δυνατή βοήθεια για τη διδασκαλία των μαθημάτων και να ελέγχουν την πορεία της εξεταστέας ύλης.

Οι Διευθυντές/-ντριες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να είναι σε άμεση επικοινωνία με τους Διευθυντές/-ντριες των Σχολικών Μονάδων αρμοδιότητάς τους για την επίλυση τυχόν προβλημάτων τα οποία δεν μπορούν να επιλυθούν σε επίπεδο σχολικής μονάδας.

Τονίζεται ότι οι εκπαιδευτικοί πρέπει να έχουν ολοκληρώσει τη διδακτέα – εξεταστέα ύλη μέχρι τη λήξη των μαθημάτων.

Οι διδάσκοντες/ουσες να ενημερωθούν ενυπόγραφα

Δείτε την εγκύκλιο

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 3/02

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

depy
Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής (ΔΕΠΥ): Τα συμπτώματα που δεν είναι τόσο γνωστά
Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής (ΔΕΠΥ): Τα άγνωστα σημάδια που δείχνουν ότι ίσως την έχετε
Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής (ΔΕΠΥ): Τα συμπτώματα που δεν είναι τόσο γνωστά
mixanografiko
Πανελλήνιες 2025: Σαρωτικές αλλαγές στα Μηχανογραφικά και των 4 Επιστημονικών Πεδίων
Πανελλαδικές 2025: Τα Μηχανογραφικά Δελτία για τους φετινούς υποψήφιους στα 4 Επιστημονικά Πεδία
Πανελλήνιες 2025: Σαρωτικές αλλαγές στα Μηχανογραφικά και των 4 Επιστημονικών Πεδίων
PANELLINIES
Υπουργείο Παιδείας - Πανελλήνιες εξετάσεις 2025: Τρόπος εξέτασης των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων
Ο τρόπος εξέτασης των παρακάτω μαθημάτων εφαρμόζεται για τους/τις υποψηφίους/ες πανελλαδικών εξετάσεων ημερήσιων και εσπερινών Γενικών Λυκείων
Υπουργείο Παιδείας - Πανελλήνιες εξετάσεις 2025: Τρόπος εξέτασης των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων
Γυμναστική
Γυμναστική: Πώς να αποφύγεις την αυξημένη πείνα μετά την άσκηση
Οι ερευνητές εξήγησαν ότι η γκρελίνη, η οποία διεγείρει την πείνα, παρουσιάζει χαμηλότερα επίπεδα μετά από έντονες προπονήσεις, κάτι που μπορεί να...
Γυμναστική: Πώς να αποφύγεις την αυξημένη πείνα μετά την άσκηση