bullying
Αγωνιστική Παρέμβαση Πειραιά: «Οι Κυριάκοι και οι «καινοτομίες» γελοιότητας και καταστολής του «ενδοσχολικού εκφοβισμού»

Με τα μέτρα που ανακοίνωσε η κυβέρνηση για τον ενδοσχολικό εκφοβισμό, «μεταφέρουν την ευθύνη για την αντιμετώπιση του «ενδοσχολικού εκφοβισμού» στους εκπαιδευτικούς και στους διευθυντές των σχολικών μονάδων», τονίζει σε ανακπινωσή της για το ζήτημα η Αγωνιστική Παρέμβαση Πειραιά.

Η παράταξη και συμπληρώνει ότι το σχολείο των περικοπών και της φτώχειας οξύνει τα φαινόμενα βίας, ενώ δεν υπάρχει εξειδικευμένο προσωπικό, όπως κοινωνικοί λειτουργοί, παιδοψυχολόγοι, κ.α.

«Βία, άλλωστε, δεν είναι οι καταργήσεις χιλιάδων τμημάτων και σχολείων; Βία δεν είναι ο οικονομικός στραγγαλισμός των σχολείων; Μια εντέλει βίαιη αντιλαική αντιεκπαιδευτική πολιτική που προκαλεί αφόρητη πίεση και αδιέξοδα στους νέους από τα εργατικά και λαϊκά στρώματα και στις οικογένειές τους», σημειώνει.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Αγωνιστικής Παρέμβασης Πειραιά

Εν χορδαίς και οργάνω ο Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης κήρυξαν την έναρξη εθνικής εκστρατείας κατά του σχολικού εκφοβισμού. Με επικοινωνιακά τρικ επιχειρούν να καλύψουν τη γύμνια της γενικότερης πολιτικής τους που αναπαράγει τη βία διαχέοντάς την και στα σχολεία.

Ποια είναι τα βασικά μέτρα που εξήγγειλαν για την αντιμετώπιση του «ενσχολικού εκφοβισμού»; Η ρουφιανο- πλατφόρμα στην οποία θα μπορούν οι μαθητές και οι γονείς τους, να υποβάλλουν αναφορές. Και η επαναφορά πενθήμερης αποβολής! Α! ξεχάσαμε και την εξαγγελία ότι θα συνταχθούν νέοι κανονισμοί σχολικής λειτουργίας. Βέβαια κάθε σχολείο μέχρι τώρα έχει εσωτερικό κανονισμό. Δεν το ήξεραν οι Κυριάκοι, οι μεγάλοι εγκέφαλοι των καινοτομιών; Ίσως να ευθύνονται οι σύμβουλοι και οι αξιωματούχοι τους. Οι ίδιοι δεν έχουν και τις καλύτερες σχέσεις με τη δημόσια εκπαίδευση. Για την ιδιωτική ενδιαφέρονται, και, κυρίως, για τα συμφέροντα των ιδιοκτητών και των μεγαλοσχολαρχών!

Με αυτά τα μέτρα μεταφέρουν την ευθύνη για την αντιμετώπιση του «ενδοσχολικού εκφοβισμού» στους εκπαιδευτικούς και στους διευθυντές των σχολικών μονάδων. Η ύπαρξη ψηφιακής πλατφόρμας για καταγγελίες δε θα συμβάλει ώστε να υπάρχει ένα κλίμα εμπιστοσύνης στη σχολική κοινότητα. Αντίθετα, υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να οδηγήσει σε καταστάσεις «κανιβαλισμού». και θεσμοθετεί πανοπτικές διαδικασίες ελέγχου( ψηφιακή πλατφόρμα καταγγελιών) που ενισχύουν την καχυποψία και τη ρουφιανιά και αξιολογικές σχέσεις σε πολλαπλά επίπεδα ιεραρχίας, με στόχο να εντοπίσει τον έναν και μοναδικό ένοχο: τον εκπαιδευτικό. Ταυτόχρονα. συγχέει σκόπιμα τη «βία» με τον «εκφοβισμό» για να ποινικοποιήσει τις μαθητικές κινητοποιήσεις και σχεδόν όλες τις μορφές αγωνιστικής κινητοποίησης των μαθητών, και προκρίνει ως «λύση» την αυστηροποίηση των ποινών.

Εμείς το λέμε καθαρά: Η ενδοσχολική βία δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί από τις «καινοτομίες» γελοιότητας και καταστολής των Κυριάκων. Η ίδια η πολιτική της κυβέρνησης είναι η απεχθέστερη μορφή βίας εναντίον του κόσμου της εργασίας που σπέρνει τη φτώχεια, την ανεργία και τη μαζική εξαθλίωση. Όσο η φτώχεια, ο κοινωνικός αποκλεισμός, οι διακρίσεις, η βία και η εκμετάλλευση ανθούν, τόσο θα οξύνονται τα φαινόμενα ενδοσχολικής βίας.. Η βία μεταξύ των παιδιών είναι αντανάκλαση όλων των προβλημάτων μιας κοινωνίας εξαντλημένης από την παρατεταμένη οικονομική κρίση και τα τραύματα του εγκλεισμού την περίοδο της πανδημίας. Η κοινωνία της πολύμορφης βίας είναι ταυτόχρονα αποτέλεσμα του συνεχούς βιασμού της ίδιας της κοινωνίας από ένα πλέγμα συστημάτων και συμφερόντων. Γιατί η βία είναι βασικό χαρακτηριστικό της καπιταλιστικής κοινωνίας και συνδέεται με την ανισότητα και την εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο.

Η βία εκφράζεται και αναπαράγεται μέσα από την αυταρχική οργάνωση του σχολείου. Ένα σχολικό περιβάλλον που υπηρετεί τη λογική των επιδόσεων, «αρένα» άγριου ανταγωνισμού, τη βία της ελάχιστης βάσης εισαγωγής (ΕΒΕ) του αποκλεισμού από τα πανεπιστήμια, της Τράπεζας Θεμάτων και της αύξησης των φροντιστηρίων, της εντατικοποίησης της σχολικής ζωής και της εκμηδένισης του ελεύθερου χρόνου . Γενικότερα η οικοδόμηση ενός ελιτίστικου, ανταγωνιστικού σχολείου της εξειδίκευσης και της κατάρτισης για λίγους και εκλεκτούς που απορρίπτει τους κοινωνικά αδύνατους και τους εξωθεί βίαια στην εγκατάλειψη και τον κοινωνικό αποκλεισμό είναι ακραία έκφραση της συστημικής βίας.

Το σχολείο των περικοπών και της φτώχειας οξύνει τα φαινόμενα βίας, ενώ δεν υπάρχει εξειδικευμένο προσωπικό, όπως κοινωνικοί λειτουργοί, παιδοψυχολόγοι, κ.α. Βία, άλλωστε, δεν είναι οι καταργήσεις χιλιάδων τμημάτων και σχολείων; Βία δεν είναι ο οικονομικός στραγγαλισμός των σχολείων; Μια εντέλει βίαιη αντιλαική αντιεκπαιδευτική πολιτική που προκαλεί αφόρητη πίεση και αδιέξοδα στους νέους από τα εργατικά και λαϊκά στρώματα και στις οικογένειές τους.

Το ΥΠΑΙΘΑ και η κυβέρνηση πρωτοστατεί στη βία εναντίον του κλάδου των εκπαιδευτικών με μια πρωτοφανή επιχείρηση φίμωσης του και κατάργησης ουσιαστικά του απεργιακού δικαιώματος: βιομηχανία δικαστικών αγωγών και αποφάσεων, καταιγισμός απειλητικών εγκυκλίων ,με τελευταία την χουντικής έμπνευσης εγκύκλιο με την οποία απειλεί να παύσει εκατοντάδες προϊσταμένες/μένους και διευθυντές/ντριες, χτυπώντας το δικαίωμά τους/μας στην απεργία, μπαράζ συνδικαλιστικών διώξεων και πειθαρχικών κατά εκπαιδευτικών. «Αγνοούν» οι Κυριάκοι ότι οι λοχίες τους και λοχαγοί τους στις ΔΙΔΕ –ΔΙΠΕ καθημερινά στήνουν πειθαρχικά και σκευωρίες με στόχο την πολιτική – συνδικαλιστική δράση και τα σωματεία. Ειδικότερα στον Πειραιά ακόμα και η λέξη «συνδικαλισμός», «συνδικάτο» είναι υπό διωγμό, αφού ο λοχία ςτου Πειραιά διατάζει ΕΔΕ και μεταρέπεται σε Σύμβουλο και αξιολογητή – ελεγκτή ακόμα και των βιβλίων ύλης και των διαγωνισμάτων των εκπαιδευτικών που δε σκύβουν το κεφάλι. Μόνιμος στόχος οι αγωνιστές και η ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ!

Αγωνιζόμαστε- απαιτούμε :

· Δημόσιο δωρεάν σχολείο για όλα τα παιδιά, της ολόπλευρης μόρφωσης, της χαράς και της δημιουργίας, της αλληλεγγύης, της συλλογικότητας, της παιδαγωγικής ελευθερίας και του ανθρωπισμού. Όχι στο αγοραίο σχολείο, εξεταστικό και αξιολογικό κέντρο για μαθητές και εκπαιδευτικούς.

· Μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα,20 μαθητές\τριες, καμία συγχώνευση – κατάργηση σχολείου

· Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών - αύξηση των δαπανών για την εκπαίδευση - γενναία χρηματοδότηση,

· Πραγματικές, σταθερές δομές υποστήριξης με διορισμό μόνιμου εξειδικευμένου προσωπικού σε κάθε σχολείο (ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, νοσηλευτές) και σε επαρκή αναλογία με βάση το πλήθος μαθητών κάθε σχολικής μονάδας, προκειμένου να παρέχεται πραγματική υποστήριξη

Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ Πειραιά συμμετέχει

στην ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Αφροδίτη Λατινοπούλου
ΟΙΕΛΕ σε Λατινοπούλου: «Δεν υπάρχει κανένα ιδιωτικό σχολείο στη χώρα που δεν πραγματοποίησε εκδήλωση για το Πολυτεχνείο»
«Θα στενοχωρήσουμε τους εγχώριους νοσταλγούς του φασιστικού καθεστώτος της 21ης Απριλίου που ονειρεύονται την κατάργηση της συλλογικής, ιστορικής...
ΟΙΕΛΕ σε Λατινοπούλου: «Δεν υπάρχει κανένα ιδιωτικό σχολείο στη χώρα που δεν πραγματοποίησε εκδήλωση για το Πολυτεχνείο»
Πόλεμος στην Ουκρανία
Πόλεμος στην Ουκρανία: ΗΠΑ, Βρετανία και Γαλλία έδωσαν το «πράσινο φως» για πυραύλους μεγάλου βεληνεκούς
ΗΠΑ, Βρετανία και Γαλλία έδωσαν το πράσινο φως στους Ουκρανούς να χτυπήσουν με πυραύλους μεγάλου βεληνεκούς τη Ρωσία
Πόλεμος στην Ουκρανία: ΗΠΑ, Βρετανία και Γαλλία έδωσαν το «πράσινο φως» για πυραύλους μεγάλου βεληνεκούς