αξιολογηση
Καταγγελία: Επιπλέον, κατά τη διάρκεια της επίσκεψης βρισκόταν σε απόσταση αναπνοής για να παρεμποδίσει την ελεύθερη επικοινωνία των εκπαιδευτικών του σχολείου με την συνάδελφο μέλος του ΔΣ με προφανή στόχο την άσκηση ψυχολογικής επιβολής και επηρεασμού

Καταγγελία εναντίον Διευθυντή Δημοτικού Σχολείου της Αιγιάλειας που προσπάθησε να παρεμποδίσει μέλος του ΔΣ του Συλλόγου και εκπρόσωπο της παράταξης ώστε να επικοινωνήσει και να ενημερώσει τους εκπαιδευτικούς του σχολείου για την αξιολόγηση, κάνει η Αντίσταση Εκπαιδευτικών Π.Ε. Αιγιάλειας.

Σύμφωνα με την παράταξη, αυτές οι συμπεριφορές αποτελούν εκδήλωση και υλοποίηση του κλίματος τρομοκράτησης και απειλών που έχει εξαπολύσει το Υπουργείο για την επιβολή της αξιολόγησης και την κάμψη του αγωνιστικού φρονήματος των συναδέλφων.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Η Αντίσταση Εκπαιδευτικών Π.Ε. Αιγιάλειας καταγγέλλει την απαράδεκτη και αντισυναδελφική συμπεριφορά Διευθυντή Δημοτικού Σχολείου που προσπάθησε να παρεμποδίσει μέλος του ΔΣ του Συλλόγου και εκπρόσωπο της παράταξης ώστε να επικοινωνήσει και να ενημερώσει τους εκπαιδευτικούς του σχολείου. Ας σημειωθεί ότι η ενημέρωση γίνεται πάντα κατά την ώρα του διαλείμματος και την ώρα των κενών των συναδέλφων.

Ο εν λόγω Διευθυντής με τη συνεπικουρία της Υποδιευθύντριας αρνούνταν επίμονα να ανοίξει την πόρτα του σχολείου προβάλλοντας επιχειρήματα του τύπου: να κλειστεί ραντεβού κλπ. Με τα πολλά άνοιξε μεν την πόρτα, αλλά απαίτησε η επίσκεψη να διαρκέσει μόνο 10 λεπτά διαφορετικά απείλησε ότι θα καλέσει την αστυνομία. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια της επίσκεψης βρισκόταν σε απόσταση αναπνοής για να παρεμποδίσει την ελεύθερη επικοινωνία των εκπαιδευτικών του σχολείου με την συνάδελφο μέλος του ΔΣ με προφανή στόχο την άσκηση ψυχολογικής επιβολής και επηρεασμού. Όλα αυτά με φωνασκίες και σκαιότατη, συμπεριφορά.

Η στάση αυτή του Διευθυντή είναι αντίθετη στο νόμο που προστατεύει την συνδικαλιστική δραστηριότητα στους τόπους εργασίας και στο αναγνωρισμένο καταστατικό του Συλλόγου, είναι απαράδεκτη και την καταγγέλλουμε.

Έχουμε την εκτίμηση, ότι αυτές οι συμπεριφορές αποτελούν εκδήλωση και υλοποίηση του κλίματος τρομοκράτησης και απειλών που έχει εξαπολύσει το Υπουργείο για την επιβολή της αξιολόγησης και την κάμψη του αγωνιστικού φρονήματος των συναδέλφων. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιούνται πρόθυμοι Διευθυντές και στελέχη της Διοίκησης διατεθειμένοι να εφαρμόσουν κατά γράμμα εντολές, πολλές φορές με υπερβάλλοντα ζήλο, που στρέφονται ενάντια στους εκπαιδευτικούς και στο εκπαιδευτικό κίνημα.

Συναδέλφισσες - φοι ,

δεν ζούμε σε εποχές του ‘’αποφασίζομεν και διατάσσομεν’’.

Η ισχύουσα νομοθεσία επιτρέπει την ανεμπόδιστη δράση των συνδικαλιστικών οργάνων.

Τα όποια εμπόδια και προσκόμματα θα πέσουν στο κενό. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideutikoi_aksiologisi
Συντριβή για την αξιολόγηση, νίκη για τους εκπαιδευτικούς: Μονιμοποίηση 45 νεοδιόριστων από το ΠΥΣΠΕ Α' Αθήνας!
Α΄ Σύλλογος Αθηνών: Ο αγώνας έφερε την πρώτη νίκη! Συνεχίζουμε στο δρόμο που άνοιξαν οι πρώτες/οι 45 εκπαιδευτικοί της Α΄ ΔΙΠΕ Αθήνας που...
Συντριβή για την αξιολόγηση, νίκη για τους εκπαιδευτικούς: Μονιμοποίηση 45 νεοδιόριστων από το ΠΥΣΠΕ Α' Αθήνας!
foto_education_pencils_molyvia.jpg
Ειδική Αγωγή: Τα λειτουργικά κενά στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
Ειδική Αγωγή: Ενημέρωση από τον αιρετό Τάκη Ρουμπή για τα λειτουργικά κενά στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
Ειδική Αγωγή: Τα λειτουργικά κενά στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
πιερρακακης
Πιερρακάκης: Συγκρότησε 5 ομάδες στο ΥΠΑΙΘΑ για την ανάπτυξη των πληροφοριακών συστημάτων e-εγγραφές, e-doatap, GIS- based «Χωροταξικό», synsyn και formes
Οι ομάδες θα λειτουργούν εντός ωραρίου εργασίας και στην περίπτωση που θα λειτουργούν εκτός ωραρίου, θα καταβάλλεται αμοιβή σύμφωνα με τις διατάξεις...
Πιερρακάκης: Συγκρότησε 5 ομάδες στο ΥΠΑΙΘΑ για την ανάπτυξη των πληροφοριακών συστημάτων e-εγγραφές, e-doatap, GIS- based «Χωροταξικό», synsyn και formes