aithousa-mathites
Τι αναφέρει η Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης για την κατάσταση των σχολείων

Με ανακοίνωσή της η Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης αναφέρεται στις μη λειτουργικές αλλαγές που θα σημειωθούν στα σχολεία.

Η ΕΛΜΕ τονίζει την εναντίωσή της στο στοίβαγμα των διαπολιτισμικών σχολείων στο διδακτήριο του 3ου Γυμν- ΓΕΛ Θεσ\νίκης και τις μετεγκατάσεις-συγχωνεύσεις-συρρίκνωση και κλείσιμο σχολείων και ζητά την ανέγερση νέων σύγχρονων διδακτηρίων στα οικόπεδα που στεγάζονται σήμερα σχολεία σε λυόμενες εγκαταστάσεις.

Η ανακοίνωση

«Το ΔΣ της Γ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης με απόφαση του στις 26/6/2024 τοποθετήθηκε αναλυτικά ενάντια στο στοίβαγμα των διαπολιτισμικών σχολείων στο διδακτήριο του 3ου ΓΥΜΝ- ΓΕΛ ΘΕΣ\ΝΙΚΗΣ, ενάντια σε μετεγκατάσεις - συγχωνεύσεις -συρρίκνωση και κλείσιμο σχολείων, διεκδικώντας ανέγερση νέων σύγχρονων διδακτηρίων στα οικόπεδα που στεγάζονται σήμερα σχολεία σε λυόμενες εγκαταστάσεις. http://3elmethess.blogspot.com/2024/06/3_27.html

Προχώρησε σε σειρά δράσεων- παρεμβάσεων (ενημερώσεις συλλόγων διδασκόντων, συλλόγων γονέων, παρέμβαση στο δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Θες\νίκης ( 1-7-2024) και συνάντηση με τον ΠΔΕ Κ.Μ ( 5-7)

Αναλυτικότερα

Σε κοινό συντονισμό με το ΔΣ της Α΄ΕΛΜΕ-Θ, τους Συλλόγους Διδασκόντων και τους συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου ΓΕΛ και 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης (Γιώργος Ιωάννου)΄καθώς και τους Συλλόγους Διδασκόντων του Διαπολιτισμικού Λυκείου και Γυμνασίου Θεσσαλονίκης συναντήθηκαν την Παρασκευή 5/7 για δεύτερη φορά με τον Περιφερειακό Διευθυντή εκπαίδευσης κύριο Κόπτση επιδιώκοντας την αποτροπή της μεταφοράς των Διαπολιτισμικών σχολείων στο Κτήριο που συστεγάζονται το 3ο ΓΕΛ και 3ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης. Είχε προηγηθεί παρέμβαση των παραπάνω φορέων στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου τη Δευτέρα 1/7 για το ίδιο θέμα.

Με ένα απίστευτο παιχνίδι αντισφαίρισης ευθυνών η Δημοτική Αρχή και η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης  προσπαθούν να επιβάλουν ως μοναδική λύση την «προσωρινή (;) φιλοξενία» των Διαπολιτισμικών σχολείων στο κτήριο που συστεγάζονται ήδη το 3ο ΓΕΛ και 3ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης, χωρίζοντας πολλές αίθουσες με γυψοσανίδα στη μέση για να στοιβάξουν μέσα μαθητές και μαθήτριες διαφορετικών ηλικιών, βαθμίδων και αναγκών εκπαίδευσης. Τέσσερα σχολεία σε ένα κτήριο! 

Στη συνάντησή μας ζητήσαμε από τον  Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας να άρει την απόφασή του για μεταφορά των διαπολιτισμικών σχολείων στο 3ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης και αν είναι επείγουσα και άμεσα αναγκαία η μεταστέγαση του διαπολιτισμικού σχολείου  να διερευνηθεί η δυνατότητα  διδακτηρίου τέτοιου,  ώστε να διασφαλιστεί η ομαλή ένταξη των μαθητών και η παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης σε όλους.

Ο κ. Κόπτσης δεσμεύτηκε ότι θα προωθήσει στη Δημοτική Αρχή και θα υποστηρίξει το αίτημά μας να διενεργήσει και να δημοσιοποιήσει δευτεροβάθμιο τεχνικό έλεγχο που να αποδεικνύει την αναγκαιότητα άμεσης και επείγουσας μετεγκατάστασης των Διαπολιτισμικών σχολείων. Δήλωσε επίσης θετικός στην αναζήτηση από το Δήμο κατάλληλου χώρου για την προσωρινή μετεγκατάσταση των Διαπολιτισμικών, τέτοιου που δεν θα επιβαρύνει τη λειτουργία άλλων σχολείων.

Εντός της εβδομάδας θα επιχειρηθεί συνάντηση εκπροσώπων ΕΛΜΕ, γονέων, εκπαιδευτικών, με την αντιδήμαρχο παιδείας κ. Θεοδωράκη καθώς και με τον αντιδήμαρχο τεχνικών έργων κ. Νικηφορίδη.

Ο Δήμος οφείλει:

  • Να ενημερώσει άμεσα και επίσημα  όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς (γονείς/κηδεμόνες, συλλόγους διδασκόντων, τα εκπαιδευτικά σωματεία) για το ζήτημα και να τους επιδοθεί η σχετική τεχνική έκθεση των υπηρεσιών του.
  • Να διενεργήσει και να δημοσιοποιήσει δευτεροβάθμιο τεχνικό έλεγχο που να αποδεικνύει την αναγκαιότητα άμεσης και επείγουσας μετεγκατάστασης των Διαπολιτισμικών σχολείων
  • Αν όντως υπάρχουν προβλήματα στατικότητας, να επανεξετάσει τη δυνατότητα επισκευής του κτιρίου που στεγάζονται τα Διαπολιτισμικά σχολεία μέσα στο καλοκαίρι.
  • Αν το πρόβλημα είναι μη αναστρέψιμο, να εξασφαλίσει αποκλειστικά κρατική χρηματοδότηση για να χτιστεί άμεσα νέο σχολείο στο ίδιο οικόπεδο ή να βρει νέο οικόπεδο στην ίδια περιοχή και τότε μόνο να καταφύγει στην όποια προσωρινή λύση μεταστέγασης, με εύρεση  διδακτηρίου τέτοιου  ώστε να διασφαλιστεί η ομαλή ένταξη των μαθητών και η παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης σε όλους. Σε καμία πάντως περίπτωση το στοίβαγμα των μαθητών τεσσάρων σχολείων στο Διδακτήριο του 3ου ΓΕΛ δεν αποτελεί λύση, ούτε «προσωρινή».»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Υπουργείο Παιδείας - ΥΠΑΙΘ
ΣΥΠΥΥΠ: Να δοθεί ειδική αποζημίωση στους Υπεύθυνους-Καταχωριστές προγραμμάτων ΕΣΠΑ/ΠΔΕ των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης
Το συνολικό πλήθος των Καταχωριστών εκτιμάται περίπου σε 250-300 υπαλλήλους με το συνολικό ετήσιο κόστος της ειδικής αποζημίωσής μεταξύ 500.000 και...
ΣΥΠΥΥΠ: Να δοθεί ειδική αποζημίωση στους Υπεύθυνους-Καταχωριστές προγραμμάτων ΕΣΠΑ/ΠΔΕ των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης
nosokomeio
Ηλεία: 59χρονος τσακώθηκε με την πρώην σύντροφό του και την έσπρωξε από μπαλκόνι
Tο κάγκελο του μπαλκονιού, υποχώρησε με αποτέλεσμα η 57χρονη γυναίκα να φύγει στο κενό από ύψος τριών μέτρων και να πέσει στο έδαφος με αποτέλεσμα να...
Ηλεία: 59χρονος τσακώθηκε με την πρώην σύντροφό του και την έσπρωξε από μπαλκόνι