Μια σειρά προσόντων αλλά και «μπόνους» μορίων για μετάθεση και για επιλογή τους ως στελεχών εκπαίδευσης, προβλέπεται για τους εκπαιδευτικούς που θα διδάξουν στο ψηφιακό φροντιστήριο που ξεκινά από το ερχόμενο σχολικό έτος.
Συγκεκριμένα, στο νοοσχ΄διο που ψηφίστηκε πρόσφατα, προβλέπεται ότι για την κάλυψη των αναγκών της ψηφιακής εκπαίδευσης αποσπάται για ένα (1) σχολικό έτος, με δυνατότητα παράτασης, ο αναγκαίος αριθμός εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο Τμήμα Δ’ Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρα σης και Ψηφιακών Μέσων της Διεύθυνσης Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και Εκπαίδευσης για την Αειφορία του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
Ο χρόνος απόσπασης των παραπάνω εκπαιδευτικών λογίζεται ως πραγματική διδακτική υπηρεσία. Ως μονάδες μετάθεσης των παραπάνω αποσπώμενων, υπολογίζονται οι μονάδες που προβλέπονται για την πλησιέστερη προς τον τόπο της υπηρεσίας τους σχολική μονάδα και επιπλέον έξι (6) μονάδες μετάθεσης για κάθε έτος.
Οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν στο Ψηφιακό Φροντιστήριο λαμβάνουν για τη διδακτική υπηρεσία τους δύο (2) μονάδες, ανά έτος, οι οποίες προσμετρώνται στη διαδικασία επιλογής και τοποθέτη σης στελεχών εκπαίδευσης της παρ. 2 του άρθρου 30 του ν. 4823/2021 (Α’ 136).
Οι ως άνω αποσπώμενοι εκπαιδευτικοί επιλέγονται με βάση συγκεκριμένα προσόντα, όπως:
η εμπειρία,
η επιστημονική κατάρτιση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση,
οι επικοινωνιακές δεξιότητες και
η προσωπικότητά τους,
με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Πρωτοβάθ μιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής (Γ.Γ.Π.Δ.Ε.Ε.Α.), κατόπιν εισήγησης τριμελούς επιτροπής, η οποία συγκροτείται προς τον σκοπό αυτόν με απόφαση του Γ.Γ.Π.Δ.Ε.Ε.Α. Η ως άνω επιτροπή αποτελείται από τον Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης Σπουδών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ως Πρόεδρο, καθώς και τον Προϊστάμενο του Τμήματος Δ’ Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων και τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ως μέλη, με τους αναπληρωτές τους. Χρέη Γραμματέα ασκεί υπάλληλος της Γενικής Διεύθυνσης Σπουδών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Την εποπτεία, την παρακολούθηση και τον συντονισμό της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης αναλαμβάνει ένας εκ των αποσπώμενων εκπαιδευτικών ως Συντονιστής, ο οποίος ορίζεται από την επιτροπή του πρώτου εδαφίου.
Σημειώνεται ότι στην πρώτη πρόσκληση που εκδόθηκε τον Μάϊο για το ψηφιακό σχολείο, ορίστηκε ότι οι εκπαιδευτικοί προς απόσπαση πρέπει να πληρούν τα κάτωθι βασικά προσόντα επί ποινή αποκλεισμού:
1. Διδακτική προϋπηρεσία τουλάχιστον πέντε (5) ετών στο μάθημα ή στα μαθήματα της Γ’ τάξης του Λυκείου, που διδάσκουν. Επισημαίνεται ότι για τα μαθήματα, που δεν διδάσκονται στο πλαίσιο του ωρολογίου προγράμματος της Γ΄ Λυκείου (Ελεύθερο Σχέδιο, Γραμμικό Σχέδιο, Μουσική Αντίληψη, Θεωρία και Αρμονία, Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία, Γαλλικά, Ισπανικά, Ιταλικά, Γερμανικά), η εμπειρία δεν αποτελεί προαπαιτούμενο, αλλά λαμβάνεται υπόψη τυχόν διδακτική προϋπηρεσία.
Επίσης, απαιτούνται:
2. Υποβολή σχεδίου μικροδιδασκαλίας 15 λεπτών
3. Υποβολή σχεδίου ωριαίας εξέτασης (τεστ)
4. Βιντεοσκοπημένο μάθημα διάρκειας δύο (2) έως πέντε (5) λεπτών
Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά
Προκειμένου να καλυφθούν οι ανωτέρω θέσεις οι ενδιαφερόμενοι υπέβαλαν:
1. Αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος – υπεύθυνη δήλωση, μέσω ηλεκτρονικής υποβολής σε πλατφόρμα
2. Πιστοποιητικό Υπηρεσιακών Μεταβολών (ΠΥΜ), στο οποίο μεταξύ των άλλων βεβαιώνεται η μη ύπαρξη κωλυμάτων σύμφωνα με το παράρτημα ΙΙ.
3. Βιογραφικό σημείωμα
4. Δύο (2) σχέδια σύμφωνα με τα οριζόμενα
5. Ένα (1) Βιντεοσκοπημένο μάθημα σύμφωνα με τα οριζόμενα
Στην πρώτη πρόσκληση ζητήθηκαν ογδόντα οχτώ εκπαιδευτικοί της Δημόσιας Εκπαίδευσης των 2 απαραίτητων σχετικών κλάδων (εξήντα (60) για ΓΕ.Λ. και εικοσιοχτώ (28) για ΕΠΑ.Λ.), με αντικείμενο την οργάνωση, τον σχεδιασμό και την πραγματοποίηση διαδικτυακών μαθημάτων σε πραγματικό χρόνο για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα της Γ’ τάξης των Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ
Σε περίπτωση μη κάλυψης των αναγκών σε εκπαι δευτικό προσωπικό για το ψηφιακό φροντιστήριο της περ. α) της παρ. 2, δύναται να προσλαμβάνονται, εφόσον εκδηλώσουν σχετικό ενδιαφέρον κατά την υποβολή της αίτησής τους για πρόσληψη, έως σαράντα (40) αναπλη ρωτές εκπαιδευτικοί κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 63 του ν. 4589/2019 (Α’ 13), υπό την πρόσθετη προϋπόθεση ότι διαθέτουν πενταετή διδακτική υπηρεσία σε σχολι κή μονάδα. Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί συνάπτουν σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της περιοχής που εδρεύει το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, κατά την κατάρτιση της οποίας το Ελληνικό Δημόσιο εκπροσωπείται από τον οικείο Διευθυντή Εκπαίδευσης, και τοποθετούνται με απόφαση του Διευθυντή για την παροχή ψηφιακής εκπαίδευσης και εκπαιδευτικού - διδακτικού έργου στο Ψηφιακό Φροντιστήριο. Ο χρόνος πρόσληψης των παραπάνω εκπαιδευτικών λογίζεται ως χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας. Στην πραγματική εκπαιδευτική υπηρεσία που παρέχεται από τους παραπάνω προσωρινούς αναπληρωτές αποδίδεται η μοριοδότηση που προβλέπεται στην υποπερ. αα) της περ. β) του άρθρου 57 του ν. 4589/2019, προσαυξημένη κατά το μισό, με ανώτατο όριο μοριοδότησης τις δεκα πέντε (15) μονάδες, ανά σχολικό έτος.
Οι εκπαιδευτικοί θα παρέχουν σύγχρονη εκπαίδευση το ανώτερο εννέα (9) ώρες εβδο μαδιαίως, υπό τις οδηγίες του Συντονιστή, και στο υπό λοιπο του ωραρίου τους παρέχουν ασύγχρονη εκπαίδευση ιδίως με τη διόρθωση ασκήσεων, εργασιών και διαγωνισμάτων.
Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού εκδίδεται πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την επιλογή των αποσπώμενων εκ παιδευτικών και καθορίζονται τα ειδικότερα κριτήρια επιλογής και το αντικείμενο απασχόλησής τους, ο αριθμός και οι κλάδοι/ειδικότητες, η διαδικασία της απόσπα σης, καθώς και κάθε άλλο θέμα
Γα τι αποσπάσεις που έρχονται
Αναφορικά με την πρόσκληση υποβολής αιτήσεων για την απόσπαση (ενός έτους με δυνατότητα επέκτασης) εκπαιδευτικών για το Ψηφιακό Φροντιστήριο, το Υπουργείο Παιδείας διευκρίνισε ότι:
Η απόσπαση δεν αφορά διοικητικά καθήκοντα, αλλά σύγχρονη και ασύγχρονη διδασκαλία στο δημόσιο Ψηφιακό Φροντιστήριο για μαθητές/τριες της Γ΄ Λυκείου, για όλα τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα.
Οι εκπαιδευτικοί θα ασκούν τα εκπαιδευτικά τους καθήκοντα ως εξής:
- έως εννέα (9) διδακτικές ώρες (45΄η διδακτική ώρα) ανά εβδομάδα παρέχοντας σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας (τύπου webex) των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων, το απόγευμα, σε κατάλληλα διαμορφωμένους χώρους,
- το υπόλοιπο διδακτικό ωράριο αφορά ασύγχρονη διδασκαλία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας (τύπου moodle) για:
- προγραμματισμό, οργάνωση της ύλης και ανάπτυξη μαθησιακών ενοτήτων,
- ομαδοποιημένες απαντήσεις σε γραπτές απορίες των μαθητών,
- τεστ επανάληψης και εμπέδωσης.
Αναφορικά με την προβλεπόμενη μοριοδότηση:
- ο χρόνος της απόσπασης υπολογίζεται ως πραγματική διδακτική υπηρεσία.
- ως μονάδες μετάθεσης υπολογίζονται οι μονάδες της πλησιέστερης σχολικής μονάδας, συν έξι (6) επιπλέον μονάδες ανά έτος.
- περαιτέρω, κάθε έτος διδακτικής υπηρεσίας στο Ψηφιακό Φροντιστήριο δίνει δύο (2) επιπλέον μονάδες για τη διαδικασία επιλογής και τοποθέτησης σε θέσεις στελεχών εκπαίδευσης.
Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί μπορούν να υποβάλουν την αίτησή τους στη διεύθυνση https://secondment.eservices.iep.edu.gr/home έως τις 14 Αυγούστου 2024 και ώρα 15:00.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη