H ΕΛΜΕ Χανίων με σχετική της ανακοίνωση αναφέρεται στην Παράλληλη στήριξη και στα Τμήματα Ένταξης, όπως και στην μείωση του εκπαιδευτικού προσωπικού.
«Είναι εγκληματικό 2 παιδιά τα οποία έχουν βαρύ αυτισμό να είναι στο ίδιο τμήμα και το Υπουργείο παράνομα να στέλνει 1 εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης όπου ταυτόχρονα θα προσπαθεί να επιμεληθεί και τα 2. Το δικαίωμα αυτό οφείλουμε σαν εκπαιδευτικοί με την στάση μας μέσα στους Συλλόγους Διδασκόντων να το διαφυλάξουμε», συμπληρώνουν οι εκπαιδευτικοί.
Συγκεκριμένα:
Ένα πολύ σημαντικό θέμα, αποτέλεσμα το οποίο κατά πάσα πιθανότητα (όπως και πέρσι, και πρόπερσι) θα κληθούν να αντιμετωπίσουν οι Σύλλογοι Διδασκόντων και αφορά τους μαθητές που χρήζουν Παράλληλης Στήριξης καθώς και τους μαθητές στα Τμήματα Ένταξης είναι η μείωση του εκπαιδευτικού προσωπικού. Υπάρχει η στρατηγική από τις Διευθύνσεις – υπηρετώντας οδηγίες του Υπουργείου- να ασκούν πίεση προς τα σχολεία ώστε να μεταφέρουν τους μαθητές με συγκεκριμένη διάγνωση σε μια αίθουσα, έτσι ώστε να τοποθετηθεί ο ελάχιστος αριθμός εκπαιδευτικών στην Παράλληλη. Αυτή η τακτική, πέραν του ότι δεν είναι νόμιμη, είναι ξεκάθαρα αντιπαιδαγωγική. Οι μαθητές που χρήζουν Εξατομικευμένης Παράλληλης Στήριξης για κάποιο ψυχολογικό, κοινωνικό, γνωσιακό λόγο έχουν αυτή την διάγνωση και επομένως δεν μπορεί να παραβιάζεται σε καμία περίπτωση η αναλογία 1 μαθητή προς 1 εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης. Τέτοιες πρακτικές είναι ενάντια στην ανάπτυξη των παιδιών. Όπως ανάφεραν συνάδελφοι που εργάζονται στην Ειδική Αγωγή αυτολεξεί: «Είναι εγκληματικό 2 παιδιά τα οποία έχουν βαρύ αυτισμό να είναι στο ίδιο τμήμα και το Υπουργείο παράνομα να στέλνει 1 εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης όπου ταυτόχρονα θα προσπαθεί να επιμεληθεί και τα 2». Το δικαίωμα αυτό οφείλουμε σαν εκπαιδευτικοί με την στάση μας μέσα στους Συλλόγους Διδασκόντων να το διαφυλάξουμε.
Κατά αναλογία δεν μπορεί να έχουμε το τσουβάλιασμα όλων των παιδιών που η διάγνωσή τους προβλέπει συμμετοχή σε Τμήμα Ένταξης να μπουν υποχρεωτικά όλα στο ίδιο τμήμα Γενικής Παιδείας. Εάν οι διαγνώσεις των παιδιών είναι τέτοιες που παιδαγωγικά, γνωσιακά τα παιδιά πρέπει να πάνε σε 2 ή περισσότερα τμήματα τότε αυτό είναι καθήκον μας σαν εκπαιδευτικοί απέναντί τους να κάνουμε
Και φυσικά εμείς δεν θα μπούμε στην λογική του "πασαλείμματος" ιδιαίτερα για αυτά τα παιδιά. Εάν το ωρολόγιο πρόγραμμα ορίζει ότι ένα μάθημα είναι 4 ώρες την εβδομάδα ο εκπαιδευτικός της Παράλληλης Στήριξης πρέπει να είναι δίπλα στο παιδί και τις 4 ώρες, κι όχι λιγότερες για να εξοικονομηθούν θέσεις εργασίας.
Καλούμε λοιπόν τους Συλλόγους Διδασκόντων να σχεδιάσουν την κατανομή των μαθητών αυτών με παιδαγωγικά κριτήρια και μόνο .Εμείς απ’ την πλευρά μας ως ΕΛΜΕ Χανίων θα κινηθούμε με τέτοιο τρόπο ώστε να πιέσουμε να τοποθετηθεί άμεσα το απαραίτητο εξειδικευμένο εκπαιδευτικό προσωπικό. Αυτό είναι το δικό μας χρέος προς τα παιδιά, κόντρα στις κυβερνητικές επιταγές.
- ΠΛΗΡΗ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΣΕ ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
- 20 ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ, 15 ΣΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΣΕ ΓΕΛ ΚΣΕ ΤΟΜΕΙΣ Κ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΣΤΑ ΕΠΑΛ ΚΑΙ 10 ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ
- 1 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΑΝΑ 1 ΜΑΘΗΤΗ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη