Θεσσαλονίκη: Χωρίς σχολικά λεωφορεία πάνω από 100 μαθητές δημοτικού και ειδικών σχολείων
«Έχουμε μετακινήσεις μαθητών γιατί κλείνουν τμήματα κατευθύνσεων»

Για ακόμη μία φορά έχουν μείνει 100 μαθητές και μαθήτριες του 2ου και του 4ου δημοτικού αλλά και δεκάδες παιδιά των ειδικών σχολείων στα Πεύκα, στη Θεσσαλονίκη, χωρίς σχολικά λεωφορεία.

Σύμφωνα με το thesstoday.gr, το ζήτημα της μεταφοράς των παιδιών παραμένει άλυτο, με τους γονείς και τους παππούδες των παιδιών να αναλαμβάνουν… επ’ αόριστον τον ρόλο του οδηγού.

Πέρσι, όλη η σχολική χρονιά κύλησε χωρίς λεωφορεία για τους 100 μαθητές του 2ου και 4ου δημοτικού, ενώ για τους μαθητές των ειδικών σχολείων βρέθηκαν λεωφορεία τον Νοέμβριο, μετά από αλλεπάλληλες διαμαρτυρίες της Ένωσης Γονέων Πεύκων, όπως τονίζει ο νέος πρόεδρος της Ομοσπονδίας Γονέων Κεντρικής Μακεδονίας – Θράκης Σταύρος Τριλυράκης.

«Ακόμη έχουμε σχολεία στην Κεντρική Μακεδονία που δεν έχει λυθεί το θέμα της μετακίνησης. Οι μαθητές των ειδικών σχολείων Πεύκων που προέρχονται από το Φίλυρο, το Ασβεστοχώρι και το Ρετζίκι, μέχρι στιγμής δεν έχει βρεθεί τρόπος να μετακινούνται και μιλάμε για μεγάλες αποστάσεις. Πρόκειται μάλιστα για παιδιά με αναπηρίες, που σημαίνει ότι πρέπει να τα μετακινούν οι γονείς τους και εφόσον δεν έχουν αυτή τη δυνατότητα, είναι αναγκασμένοι να τα κρατάνε σπίτι, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την κοινωνικοποίηση και την εκπαίδευσή τους», επισημαίνει.

Παρά το γεγονός ότι η Ομοσπονδία Γονέων Κεντρικής Μακεδονίας – Θράκης είχε συνάντηση με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας πριν το άνοιγμα των σχολείων με αίτημα να βρεθεί λύση για το ζήτημα της μεταφοράς, η σχολική χρονιά ξεκίνησε χωρίς αυτό να υλοποιηθεί, αναφέρει ο κ. Τριλυράκης. «Έχουν ήδη γίνει συναντήσεις με τους αρμόδιους από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, με πιο πρόσφατη συνάντηση την προηγούμενη Παρασκευή (6/9) και η απάντηση είναι ότι ακόμη γίνονται προσπάθειες να μην έχουμε αυτή την κατάσταση με πέρσι», σημειώνει.

«Η κυβέρνηση βλέπει την εκπαίδευση ως κόστος»

Όσο δεν γίνονται προσλήψεις καθηγητών και δεν δίνεται προτεραιότητα στην βελτίωση των σχολικών υποδομών, κάθε νέα σχολική χρονιά είναι και χειρότερη. Συγχωνεύσεις σχολείων και συμπτύξεις τμημάτων υποβαθμίζουν τη δημόσια εκπαίδευση και τη διδακτική διαδικασία, χωρίς να διαφαίνεται φως στον ορίζοντα σύμφωνα με τον κ. Τριλυράκη.

«Έχουμε πολύ μεγάλες συμπτύξεις τμημάτων, με 25μελή τμήματα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και 25μελή και άνω στην δευτεροβάθμια, έχουμε μετακινήσεις μαθητών γιατί κλείνουν τμήματα κατευθύνσεων όπως στην περίπτωση του 2ου ΓΕΛ Θεσσαλονίκης. Παλιότερα υπήρχε ειδική οδηγία που όριζε πόσα τ.μ. αντιστοιχούν σε μαθητή, τώρα όλα αυτά τα έχουν καταργήσει».

«Το ζήτημα είναι ότι βλέπουν την εκπαίδευση ως κόστος και προκειμένου να μη προβούν σε διορισμούς και να μη λάβουν μέτρα, με ανέγερση νέων σχολείων, οδηγούν τα παιδιά σε ένα καθεστώς ομηρίας. Το γεγονός ότι αναγκάζουν παιδιά να αλλάξουν σχολικό περιβάλλον είναι αντιπαιδιαγωγικό. Θέλουμε ακόμη κι αν μια κατεύθυνση έχει μόλις έναν μαθητή, να έχει καθηγητή», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 12/9

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα