Παράλληλη στήριξη: «Σημαντικά λιγότερες οι προσλήψεις σε σύγκριση με τις πραγματικές ανάγκες»
Εκπαιδευτικοί Κέρκυρας σε ΥΠΑΙΘΑ: Προχωρήστε άμεσα σε Γ΄ κύκλο προσλήψεων αναπληρωτών προκειμένου να καλυφθούν όλα τα κενά στην Παράλληλη Στήριξη!

Οι εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης που προσλαμβάνονται είναι σημαντικά λιγότεροι σε σύγκριση με τις πραγματικές ανάγκες και τις βεβαιωμένες γνωματεύσεις των ΚΕΔΑΣΥ, επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η Ανεξάρτητης Αγωνιστικής Κίνησης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κέρκυρας και Συνεργαζόμενοι.

Οι εκπαιδευτικοί δηλώνουν σε όλους τους γονείς που τα παιδιά τους δικαιούνται παράλληλη στήριξη, πως ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Κέρκυρας θα είναι στο πλευρό τους για να απαιτήσουμε όλοι μαζί ένα σύγχρονο, αναβαθμισμένο και ανθρώπινο Δημόσιο και Δωρεάν σχολείο για όλους τους μαθητές/ όλες τις μαθήτριες!

Στη συνέχεια, καλεί την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να προχωρήσει άμεσα σε Γ΄ κύκλο προσλήψεων αναπληρωτών προκειμένου να καλυφθούν όλα τα κενά στην Παράλληλη Στήριξη!

Η ανακοίνωση της Ανεξάρτητης Αγωνιστικής Κίνησης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κέρκυρας και Συνεργαζόμενοι

Καταγγελία για το μοίρασμα της παράλληλης στήριξης!

Το δικαίωμα στη μάθηση είναι δικαίωμα όλων των μαθητών!

Να καλυφθούν άμεσα όλα τα κενά στην παράλληλη στήριξη!

Η ευθύνη ανήκει αποκλειστικά στη Διοίκηση!

 

Η χρόνια υποχρηματοδότηση της ειδικής αγωγής αποτελεί πρόβλημα, το οποίο δεν έχει αντιμετωπισθεί συνολικά και συντονισμένα έως σήμερα, καθώς υπάρχει σταθερή ανεπάρκεια των διατιθέμενων πόρων. Ακόμα μία σχολική χρονιά γινόμαστε μάρτυρες μιας κατάπτυστης, αντιεπιστημονικής και αντιπαιδαγωγικής διαδικασίας διαλογής μαθητών/τριών με μαθησιακές δυσκολίες στο πλαίσιο του γενικότερου «εξορθολογισμού»  που επιβάλλει το υπουργείο παιδείας με σκοπό την εξοικονόμηση οικονομικών πόρων, καθώς οι εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης που προσλαμβάνονται είναι σημαντικά λιγότεροι σε σύγκριση με τις πραγματικές ανάγκες και τις βεβαιωμένες γνωματεύσεις των ΚΕΔΑΣΥ. Η μη παροχή παράλληλης στήριξης σε μαθητές/τριες με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, για τους οποίους υπήρχαν αντίστοιχες διαγνώσεις και εγκεκριμένα αιτήματα από το ΚΕΔΑΣΥ, ή η παροχή του μέτρου σε μερική βάση, καθιστά ανεπαρκή την κάλυψη των αναγκών τους.

Η πολιτεία δεν εξασφαλίζει τις αναγκαίες πιστώσεις για προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών με συνέπεια τη μη υλοποίηση εγκεκριμένων αιτημάτων ή τη μερική και ανεπαρκή παροχή του μέτρου στην πλειονότητα των μαθητών. Σε κάποιες μάλιστα περιπτώσεις η υποστήριξη κρίνεται τόσο ανεπαρκής, ώστε δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι ανταποκρίνεται στους σκοπούς της παράλληλης στήριξης. Υπάρχει σοβαρή παραβίαση του δικαιώματος των συγκεκριμένων παιδιών στην εκπαίδευση, με αποτέλεσμα να αντιμετωπίζουν συχνά ανυπέρβλητα εμπόδια στη σχολική τους ένταξη και πρόοδο.

Καταγγέλλουμε τη Διευθύντρια Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Π.Ε. Κέρκυρας που «έκοψε» με αλχημείες τους εκπαιδευτικούς της παράλληλης στήριξης της Α΄ φάσης από 180 σε 140 στο πλαίσιο του «εξορθολογισμού» ενώ ταυτόχρονα δεν ανακοίνωσε όλα τα κενά καταστρατηγώντας στην ουσία και τη σειρά κατάταξης του πίνακα των εκπαιδευτικών. Τελικά στα δημοτικά σχολεία έφτασαν 85 εκπαιδευτικοί παράλληλης για 180 μαθητές και 37 εκπαιδευτικοί για 47 νήπια. Ταυτόχρονα είναι αντιπαιδαγωγική και αντιεπιστημονική η «προτεραιοποίηση» που έγινε από την Προϊσταμένη του ΚΕΔΑΣΥ, η οποία επέλεξε να υλοποιεί κατά γράμμα την πολιτική διαλογής και των περικοπών του υπουργείου, καθώς ενώ οι γνωματεύσεις αναφέρουν «να λάβει ο μαθητής παράλληλη στήριξη από εκπαιδευτικό ειδικής αγωγής στο μέγιστο των ωρών», εισηγήθηκε η πλειοψηφία των μαθητών αυτών να λάβουν από 0 έως 12 ώρες αντί για 24 ώρες όπως θα έπρεπε, με αποτέλεσμα ακόμη περισσότεροι μαθητές να μείνουν χωρίς εξατομικευμένη παράλληλη στήριξη.

Στη Β’ φάση οι μηδαμινές προσλήψεις του υπουργείου σε εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης (στα δημοτικά σχολεία από 76 που ζητήθηκαν, προσελήφθησαν 6 και στα νηπιαγωγεία από 15 μόνο οι 5) δημιουργούν τρομερές ανισότητες σε βάρος των μαθητών και μαθητριών.

Μας προξενεί αλγεινή εντύπωση η στάση της ΑΣΕ ΠΑΜΕ που σε πλήρη ταύτιση με τη ΔΑΚΕ καταψήφισαν το κείμενο αυτό που προτείναμε στο Δ.Σ. του ΣΕΠΕ Κέρκυρας και αναρωτιόμαστε για τους λόγους που επέλεξαν αυτή τη στάση ενώ ταυτόχρονα σε άλλους συλλόγους καταγγέλλουν εκείνους που απαξιώνουν τις γνωματεύσεις των ΚΕΔΑΣΥ (ομόφωνη απόφαση του ΣΕΠΕ Λάρισας) στην Κέρκυρα επιλέγουν τον δρόμο της αποσιώπησης των ευθυνών των στελεχών που επιλέγουν να ακολουθούν την κυβερνητική πολιτική απαξίωσης της δημόσιας εκπαίδευσης.

Καλούμε τους/τις εκπαιδευτικούς να αναδείξουν το πρόβλημα και να αντισταθούν στον κόφτη των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών που δικαιούνται παράλληλη στήριξη. Να μην υπογράψουν πρακτικό Συλλόγου Διδασκόντων που μοιράζει έναν εκπαιδευτικό σε περισσότερους μαθητές που δικαιούται πλήρη Παράλληλη Στήριξη. Η ευθύνη ανήκει εξ ολοκλήρου στο ΥΠΑΙΘ και τη Διεύθυνση η οποία έχει την αρμοδιότητα να ενημερώνει τα παιδιά και τις οικογένειές τους ότι θα πάρουν μερικές μόνο ώρες παράλληλης στήριξης και όχι πλήρη όπως δικαιούνται. Κανείς/Καμιά εκπαιδευτικός δεν δύναται να ορίσει πόσες ώρες χρειάζεται ο κάθε μαθητής, τη στιγμή μάλιστα που διεπιστημονική ομάδα γνωματεύει για 24 ή 25 ώρες σε Δημοτικά και Νηπιαγωγεία αντίστοιχα. Η Διεύθυνση και το ΚΕΔΑΣΥ θα έπρεπε να έχουν ενημερώσει εγγράφως τα σχολεία για την κατανομή των ωρών της παράλληλης στήριξης στους μαθητές/τριες που επέλεξαν. Το «επιτελικό κράτος» μέσω του ΥΠΑΙΘ, των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, των σχολικών συμβούλων- επίδοξων αξιολογητών- προσπαθεί να φορτώσει τις ευθύνες της έλλειψης εκπαιδευτικών στις πλάτες μας.

Η αντιεπιστημονική, έξω από τα όρια της λογικής, τακτική του υπουργείου και της  Διεύθυνσης Π.Ε. Κέρκυρας, έχει ως αποκλειστικό στόχο να υλοποιήσει τις μεταμνημονιακές δεσμεύσεις για ματωμένα πλεονάσματα ως το 2060 μέσω των περικοπών θέσεων εργασίας, πλήττει καίρια μια μερίδα μαθητών, και τις οικογένειες τους, οδηγώντας τους για μια ακόμη φορά να καταφύγουν στην ιδιωτική στήριξη, πληρώνοντας από την τσέπη τους για παροχές που όφειλε να προσφέρει δωρεάν το κράτος και εισάγοντας στη δημόσια εκπαίδευση την ανασφάλιστη εργασία.

Δεν θα  το επιτρέψουμε! Όλοι οι μαθητ(ρι)ές μας να πάρουν την εκπαίδευση που δικαιούνται με βάση τις ανάγκες τους. Ενάντια στην εκπαιδευτική πολιτική των περικοπών, οι εκπαιδευτικοί απαντάμε με συλλογικούς αγώνες για τα μορφωτικά δικαιώματα! Απαιτούμε:

  • Προσλήψεις για να καλυφθούν όλα τα κενά ΤΩΡΑ!
  • Ανάρτηση όλων των κενών στην επόμενη φάση προσλήψεων ώστε να αντιστοιχεί ένας/μία εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης για ένα παιδί!
  • Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί στην ειδική εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες της για όλες τις ανάγκες της με βάση το χρόνο λήψης του πτυχίου και την προϋπηρεσία.
  • Διορισμός όλων των αναπληρωτών και όσων έχουν υπογράψει έστω και μια σύμβαση στο δημόσιο σχολείο.
  • Να ανοίξουν τώρα οι πίνακες.

Δηλώνουμε σε όλους τους γονείς που τα παιδιά τους δικαιούνται παράλληλη στήριξη, πως ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Κέρκυρας θα είναι στο πλευρό τους για να απαιτήσουμε όλοι μαζί ένα σύγχρονο, αναβαθμισμένο και ανθρώπινο Δημόσιο και Δωρεάν σχολείο για όλους τους μαθητές/ όλες τις μαθήτριες!

Καλούμε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να προχωρήσει άμεσα σε Γ΄ κύκλο προσλήψεων αναπληρωτών προκειμένου να καλυφθούν όλα τα κενά στην Παράλληλη Στήριξη!

Τα εκλεγμένα μέλη της ΑΑΚ στο ΔΣ του ΣΕΠΕ Κέρκυρας

Ατσοπάρδης Λευτέρης

Καπνιά Χρυσή

Κουρσάρης Αντώνης

Παναγιώτου Παναγιώτης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/10

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα