Την ανάρμοστη και απαράδεκτη συμπεριφορά διευθύντρια του σχολείου σημειώνει με επιστολή της στο alfavita.gr μητέρα μαθητή ο οποίος βρίσκεται στο φάσμα του αυτισμού.
Συγκεκριμένα η μητέρα εκφράζει την αγανάκτηση και τη βαθιά της ανησυχία για ένα περιστατικό που αφορά τον γιο της που φοιτά σε ειδικό δημοτικό σχολείο.
«Πρόσφατα, κατά τη διάρκεια ενός διαλείμματος, ο γιος μου βρέθηκε σε μια κατάσταση όπου είχε ανάγκη από ηρεμία και παρέμεινε καθισμένος στο πάτωμα του προαυλίου. Αντί να αντιμετωπιστεί η κατάσταση με κατανόηση και ευαισθησία, όπως επιβάλλεται από την ιδιαιτερότητα της κατάστασής του, η διευθύντρια του σχολείου επέλεξε να του φωνάξει έντονα.
Στη συνέχεια, χωρίς καμία προειδοποίηση ή διαχείριση της κατάστασης με κατάλληλο τρόπο, τον έσυρε κυριολεκτικά για να τον βάλει μέσα στο σχολείο» σημειώνει η μητέρα. Και συμπληρώνει: «Η συμπεριφορά αυτή, πέρα από το ότι είναι ανάρμοστη, είναι απαράδεκτη για έναν χώρο που οφείλει να προστατεύει, να κατανοεί και να υποστηρίζει τα παιδιά με αναπηρίες ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες».
Η Επιστολή της μητέρας
Με την παρούσα επιστολή, επιθυμώ να εκφράσω την αγανάκτηση και τη βαθιά μου ανησυχία για ένα περιστατικό που αφορά τον γιο μου, ο οποίος βρίσκεται στο φάσμα του αυτισμού και φοιτά στο ειδικό δημοτικό σχολείο της Ελευσίνας.
Ως μητέρα, αισθάνομαι την ανάγκη να γνωστοποιήσω αυτό το γεγονός, προκειμένου να διασφαλιστεί η αξιοπρέπεια και η προστασία όλων των παιδιών με ιδιαίτερες ανάγκες και να αποτραπεί η επανάληψη παρόμοιων περιστατικών.
Πρόσφατα, κατά τη διάρκεια ενός διαλείμματος, ο γιος μου βρέθηκε σε μια κατάσταση όπου είχε ανάγκη από ηρεμία και παρέμεινε καθισμένος στο πάτωμα του προαυλίου. Αντί να αντιμετωπιστεί η κατάσταση με κατανόηση και ευαισθησία, όπως επιβάλλεται από την ιδιαιτερότητα της κατάστασής του, η διευθύντρια του σχολείου επέλεξε να του φωνάξει έντονα.
Στη συνέχεια, χωρίς καμία προειδοποίηση ή διαχείριση της κατάστασης με κατάλληλο τρόπο, τον έσυρε κυριολεκτικά για να τον βάλει μέσα στο σχολείο.
Η συμπεριφορά αυτή, πέρα από το ότι είναι ανάρμοστη, είναι απαράδεκτη για έναν χώρο που οφείλει να προστατεύει, να κατανοεί και να υποστηρίζει τα παιδιά με αναπηρίες ή ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες. Τα παιδιά αυτά χρειάζονται ενσυναίσθηση, καθοδήγηση και φροντίδα, όχι αυταρχικές και τραυματικές ενέργειες.
Η πράξη αυτή της διευθύντριας δεν είναι μόνο ασύμβατη με τις αρχές της ειδικής εκπαίδευσης, αλλά προσβάλλει την αξιοπρέπεια ενός ευάλωτου παιδιού. Το περιστατικό αυτό είχε έντονο αντίκτυπο στην ψυχολογία του γιου μου, ο οποίος δυσκολεύεται πλέον να αισθανθεί ασφαλής στο σχολικό του περιβάλλον.
Ως μητέρα, ζητώ:
- Την άμεση και πλήρη διερεύνηση του περιστατικού από τις αρμόδιες αρχές.
- Την απολογία της διευθύντριας για τη συμπεριφορά της.
Δεν μπορώ να δεχτώ την κακομεταχείριση του γιου μου ή οποιουδήποτε άλλου παιδιού που βρίσκεται σε παρόμοια θέση. Ελπίζω ότι θα δώσετε φωνή στην ανησυχία μου, ώστε
να αναδειχθεί το πρόβλημα και να παρθούν μέτρα για την αποφυγή τέτοιων καταστάσεων στο μέλλον.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την προσοχή και την υποστήριξή σας.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Τι ήταν στην αρχαία Ελλάδα η «ἀγαμίου γραφή»;
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 16/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ