σοβ
Ενώ η κυβέρνηση αρνείται να διαθέσει τα αναγκαία κονδύλια, τα δισεκατομμύρια συνεχίζουν να κατευθύνονται στους μεγάλους επιχειρηματικούς κύκλους, με το κράτος να φέρνει ως δικαιολογία την έλλειψη χρημάτων για τα σχολεία

Από τον Σεπτέμβρη, η κυβέρνηση συνεχίζει να διαφημίζει το πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου» σαν την πανάκεια για τις σχολικές υποδομές, ενώ ταυτόχρονα υποκλίνεται στις τράπεζες που δήθεν έβαλαν πλάτη με τα 100 εκατ. ευρώ.

Αν και οι διαφημίσεις για το πρόγραμμα είναι πολυάριθμες, η πραγματικότητα αποδεικνύεται αδιάφορη και προκλητική: με 13.000 σχολικές μονάδες σε όλη τη χώρα, μόλις το 5% θα επωφεληθεί από τα ποσά που ανακοινώνονται, αφήνοντας τη συντριπτική πλειοψηφία των σχολείων να αργοπεθαίνει, με σοβάδες να πέφτουν, σωλήνες να σπάνε και καυστήρες να εκρήγνυνται.

Και ενώ η κυβέρνηση αρνείται να διαθέσει τα αναγκαία κονδύλια, τα δισεκατομμύρια συνεχίζουν να κατευθύνονται στους μεγάλους επιχειρηματικούς κύκλους, με το κράτος να φέρνει ως δικαιολογία την έλλειψη χρημάτων για τα σχολεία.

Αυτή η άθλια πολιτική αφήνει τις σχολικές υποδομές να θυμίζουν ωρολογιακή βόμβα, με μαθητές και εκπαιδευτικούς να είναι οι πρώτοι που θα πληρώσουν το τίμημα μιας τραγωδίας που έρχεται.

Ακολουθεί αναλυτικά η ανακοίνωση της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών:

Από τον Σεπτέμβρη, ο πρωθυπουργός και ο υπουργός Παιδείας δεν χάνουν ευκαιρία να διαφημίσουν το πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου» ως «σωτηρία» για τις σχολικές υποδομές. Παράλληλα, υποκλίνονται στις τράπεζες που «έβαλαν πλάτη» με 100 εκατ. ευρώ στα αρχικά 250 εκατ. του προγράμματος. Όμως, αυτά τα ποσά είναι σταγόνα στον ωκεανό μπροστά στις πραγματικές ανάγκες των σχολείων που βρίσκονται σε άθλια κατάσταση!

Χθες, η κυβέρνηση ανακοίνωσε για άλλη μια φορά το πρόγραμμα, επισκεπτόμενη σχολείο στη Νέα Φιλαδέλφεια που εντάχθηκε σε αυτό, μαζί με άλλα 644 σχολεία. Όμως, με 13.000 σχολικές μονάδες σε όλη τη χώρα, μόλις το 5% των σχολείων θα επωφεληθεί από το πρόγραμμα, αφήνοντας τη συντριπτική πλειοψηφία στο έλεος της φθοράς και της επικινδυνότητας.

Την ίδια στιγμή, καθημερινά έρχονται στο φως περιστατικά με σοβάδες και τζάμια που πέφτουν, σωλήνες που σπάνε, καυστήρες που εκρήγνυνται, τάξεις που μετατρέπονται σε ψυγεία τον χειμώνα και φούρνους το καλοκαίρι. Αυτή είναι η πραγματικότητα στα σχολεία! Γονείς και εκπαιδευτικοί κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου, προειδοποιώντας πως τα σχολεία θυμίζουν ωρολογιακή βόμβα, και μια τραγωδία ανάλογη των «Τεμπών» στην Εκπαίδευση είναι θέμα χρόνου!

Η απάντηση της κυβέρνησης ότι «δεν υπάρχουν αρκετά χρήματα για τα σχολεία» είναι προκλητική, ειδικά όταν την ίδια στιγμή δισεκατομμύρια ευρώ ρέουν προς εξοπλιστικές δαπάνες, επιχορηγήσεις και προνόμια για τις μεγάλες επιχειρήσεις.

«Τα κέρδη τους ή οι ζωές μας» αποτυπώνεται και στην Εκπαίδευση. Δεν θα επιτρέψουμε να παίζονται οι ζωές μαθητών και εκπαιδευτικών στη ρουλέτα της υποχρηματοδότησης! Δεν θα μείνουμε θεατές! Κατεβαίνουμε μαζικά στους δρόμους! Διεκδικούμε ασφαλή και σύγχρονα σχολεία για όλα τα παιδιά!

Στις 28 Φλεβάρη συμμετέχουμε μαζικά στην πανεργατική απεργία!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/02

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

βιβλια
Ποια είναι η προέλευση της φράσης "Έβαλε το κεφάλι του στον ντορβά";
Μία από τις φράσεις που συχνά ακούμε είναι «έβαλε το κεφάλι του στο ντορβά». Τη χρησιμοποιούμε όταν κάποιος αναλαμβάνει ένα μεγάλο ρίσκο, ακόμα και...
Ποια είναι η προέλευση της φράσης "Έβαλε το κεφάλι του στον ντορβά";