Στο αρχείο «μπήκε» η υπόθεση της ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών του 4ου ΓΕΛ Βέροιας και η ΕΛΜΕ Ημαθίας κάνει λόγο για «θετική εξέλιξη».
«Αναδείχθηκε το πρωτοφανές κύμα συμπαράστασης και αλληλεγγύης από φορείς της εκπαίδευσης, εργαζομένων, πολιτικών κομμάτων και οργανώσεων, καθώς και η μεγάλη δημοσιότητα που δόθηκε από τα περισσότερα ΜΜΕ» τονίζει.
«Αυτή η εξέλιξη μας χαροποιεί και μας γεμίζει αυτοπεποίθηση, καθώς αποδεικνύει περίτρανα ότι οι αγώνες μπορούν να έχουν αποτέλεσμα» προσθέτει.
Η ΕΛΜΕ καταγγέλλει «τη στάση της ΔΕΕΠ Ημαθίας της Ν.Δ. και του τοπικού βουλευτή της Ελληνικής Λύσης, οι οποίοι, επιστρέφοντας το ρολόι της ιστορίας πολλά χρόνια πίσω, ωμά και απροκάλυπτα επιχείρησαν να παρέμβουν στη ζωή των σχολείων μας».
Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Ημαθίας
Ο αγώνας απέδωσε καρπούς!
Σχετικά με την ΕΔΕ σε βάρος των εκπαιδευτικών του 4ου ΓΕΛ Βέροιας, σύμφωνα με την απάντηση του ΔΙΔΕ Ημαθίας σε σχετική ερώτηση στη Βουλή, η υπόθεση τέθηκε στο αρχείο. Πρόκειται για μια θετική εξέλιξη που προέκυψε ως αποτέλεσμα του αγώνα των εκπαιδευτικών, ο οποίος εκφράστηκε και με συγκέντρωση στα γραφεία της Διεύθυνσης. Παράλληλα, αναδείχθηκε το πρωτοφανές κύμα συμπαράστασης και αλληλεγγύης από φορείς της εκπαίδευσης, εργαζομένων, πολιτικών κομμάτων και οργανώσεων, καθώς και η μεγάλη δημοσιότητα που δόθηκε από τα περισσότερα ΜΜΕ. Επίσης, αναφέρονται οι σχετικές ερωτήσεις στη Βουλή από το ΚΚΕ και τον ΣΥΡΙΖΑ/ΠΣ. Ως ΕΛΜΕ, ευχαριστούμε όσες και όσους συνέβαλαν σε αυτήν τη θετική εξέλιξη.
Όλο αυτό οδήγησε, μετά την πραγματοποίηση της ΕΔΕ, την υπόθεση στο αρχείο. Αυτή η εξέλιξη μας χαροποιεί και μας γεμίζει αυτοπεποίθηση, καθώς αποδεικνύει περίτρανα ότι οι αγώνες μπορούν να έχουν αποτέλεσμα. Ωστόσο, δεν εφησυχάζουμε, καθώς το κύμα αυταρχισμού από την πλευρά της κυβέρνησης ενάντια στους αγωνιζόμενους/ες εκπαιδευτικούς συνεχίζεται.
Ως ΕΛΜΕ, για μία ακόμη φορά καταγγέλλουμε τη στάση της ΔΕΕΠ Ημαθίας της Ν.Δ. και του τοπικού βουλευτή της Ελληνικής Λύσης, οι οποίοι, επιστρέφοντας το ρολόι της ιστορίας πολλά χρόνια πίσω, ωμά και απροκάλυπτα επιχείρησαν να παρέμβουν στη ζωή των σχολείων μας. Προσπάθησαν να αναπαράγουν την εποχή των κοινωνικών φρονημάτων, καθορίζοντας αυθαίρετα το τι επιτρέπεται να διδάσκουμε στις μαθήτριες και στους μαθητές μας. Αυτό, όπως έχουμε τονίσει από την πρώτη στιγμή, συνιστά μια ακόμη προσπάθεια επιβολής αντιδημοκρατικών πρακτικών, οι οποίες έρχονται ως συνέχεια των κυβερνητικών πολιτικών ελέγχου και αξιολόγησης των σχολείων και των εκπαιδευτικών. Αυτές οι παρεμβάσεις υπονομεύουν τον δημοκρατικό και ανοιχτό ρόλο που πρέπει να έχουν τα σχολεία στην κοινωνία.
Από την αρχή, ως ΕΛΜΕ Ημαθίας, είχαμε τονίσει ότι η απόφαση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας να ξεκινήσει την ΕΔΕ για το ζήτημα προκαλεί σοβαρά ερωτήματα. Είχαμε επισημάνει ότι με ένα απλό ερώτημα προς τους εμπλεκόμενους/ες, θα μπορούσε να διαπιστωθεί ότι δεν υπήρχαν λόγοι για τη διενέργεια ΕΔΕ. Η Διεύθυνση έπρεπε από την πρώτη στιγμή να απορρίψει την απαράδεκτη και πρωτόγνωρη κομματική παρέμβαση, να μην προχωρήσει σε ΕΔΕ (όπως είχε ζητηθεί από την ΟΛΜΕ, φορείς, κόμματα στη Βουλή) και να θέσει την υπόθεση στο αρχείο από την αρχή. Αντίθετα, όμως, προχώρησε και για αυτό υπάρχουν ευθύνες.
Αναρωτήθηκε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ποτέ αν οι ΕΔΕ - και ειδικά αυτές που διενεργούνται αδικαιολόγητα - αν αποτελούν ένα μέσο εκφοβισμού; Δεν σκέφτηκαν ότι τέτοιες ενέργειες μπορούν να οδηγήσουν σκοταδιστικούς κύκλους να κάνουν συνεχείς καταγγελίες κατά των εκπαιδευτικών, ακόμα και για τη διδασκόμενη ύλη; Δεν γνωρίζουν ότι οι εκπαιδευτικοί δεν θεωρούν τις ΕΔΕ απλές προσχηματικές διαδικασίες, αλλά ότι οι κλήσεις σε ΕΔΕ τους πιέζουν και προσβάλλουν την προσωπικότητά τους; Η αλήθεια είναι ότι η ΔΙΔΕ γνώριζε όλα αυτά, αλλά επέλεξε να τα αγνοήσει. Ωστόσο, ήρθε η αθώωση. Η πραγματική αθώωση από όλους αυτούς και αυτές που έδωσαν τη δική τους απάντηση στην επιχειρούμενη καταστολή.
Η κυβέρνηση της ΝΔ, κατά τη διάρκεια της διακυβέρνησής της, έχει ξεκαθαρίσει την αντιεκπαιδευτική στάση της. Για τη ΝΔ, οι εκπαιδευτικοί είναι το εμπόδιο στην υλοποίηση του στόχου της να διαλύσει την εκπαίδευση, γι' αυτό και επιθυμεί τον έλεγχό τους. Ο αυταρχισμός και η καταστολή είναι εργαλεία στην προσπάθεια χειραγώγησης των εκπαιδευτικών.
Το κλείσιμο αυτής της ΕΔΕ, σε συνδυασμό με το κλείσιμο δεκάδων άλλων για παρόμοιους λόγους, δείχνει τον δρόμο για να αποκρούσουμε την κυβερνητική επίθεση. Ο δρόμος αυτός αφορά τη δικαίωση των χιλιάδων εκπαιδευτικών που αντιμετωπίζουν πειθαρχικές διώξεις επειδή ασκούν το δικαίωμά τους στην απεργία. Εκπαιδευτικοί που απεργούν ενάντια στην αξιολόγηση, την κατηγοριοποίηση των σχολείων και τη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης.
Και αυτός είναι ο δρόμος του αγώνα.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/02
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση