ζαχαρακη
Αναφορά στο Πειθαρχικό Συμβούλιο Εκπαιδευτικών - Έλλειψη διαφάνειας και ανισότητα στο σύστημα μεταθέσεων και αποσπάσεων των εκπαιδευτικών στα μουσικά σχολεία

Τη Δευτέρα 31 Μαρτίου 2025, στις 14:00, θα συζητηθούν στη Βουλή πέντε επίκαιρες ερωτήσεις που αφορούν διάφορα θέματα της αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΥΠΑΙΘΑ), στις οποίες θα απαντήσει η υπουργός Σοφία Ζαχαράκη.

Οι ερωτήσεις περιλαμβάνουν ζητήματα όπως το σύστημα μεταθέσεων και αποσπάσεων των εκπαιδευτικών στα μουσικά σχολεία, η κατάσταση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών με ανίατα ή δυσίατα νοσήματα, η παραπομπή στο Πειθαρχικό Συμβούλιο τριών απεργών εκπαιδευτικών στο Ηράκλειο Κρήτης, η οικονομική και υλικοτεχνική υποστήριξη της Ελληνικής Κοινότητας Μείζονος Μόντρεαλ (ΕΚΜΜ) στον Καναδά για την ανέγερση Γυμνασίου, καθώς και η πρόταση για τη μετατροπή του 34ου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων σε Πειραματικό.

1. Η με αριθμό 680/17-3-2025 Επίκαιρη Ερώτηση της Βουλευτού Αχαΐας της Κ.Ο. «ΝΕΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ» κυρίας Αθανασίας Αναγνωστοπούλου προς την Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα: «Αδιαφάνεια και αναξιοκρατία στο σύστημα μεταθέσεων και αποσπάσεων των εκπαιδευτικών των μουσικών σχολείων».

Ακολουθεί το περιεχόμενο της Ερώτησης:

Αλλαγή στο σύστημα για τις μεταθέσεις και τις αποσπάσεις των εκπαιδευτικών στα μουσικά σχολεία ζητούν εδώ και δυο χρόνια οι εκπαιδευτικοί των μουσικών σχολείων. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί υφίστανται κατάφορη αδικία και ζητούν την αλλαγή του αδιαφανούς συστήματος βάσει του οποίου λαμβάνουν χώρα οι μεταθέσεις και οι αποσπάσεις στα εν λόγω σχολεία, χωρίς κανένα σύστημα μοριοδότησης. Είναι χαρακτηριστικό πως τα μέλη της Επιστημονικής Επιτροπής Μουσικής Παιδείας αποφασίζουν για αυτές χωρίς να αιτιολογούν την εισήγησή τους. Μάλιστα, τον περασμένο Ιούνιο, λίγο πριν ανακοινωθούν επίσημα τα ονόματα των αποσπασθέντων εκπαιδευτικών για το σχολικό έτος 2024-2025, σε προφορική επικοινωνία με μέλη της Επιστημονικής Επιτροπής Μουσικής Παιδείας, οι ενδιαφερόμενοι ενημερώθηκαν ότι δεν ελέγχθηκαν από την Επιτροπή όλες οι προτιμήσεις των υποψηφίων, παρά μόνο η πρώτη τους προτίμηση. Με αφορμή την επιστολή των εκπαιδευτικών που απέστειλαν στο ΚΥΣΔΕ στις 19/6/2024 προκειμένου να προλάβουν τη συνεδρίαση που θα λάμβανε χώρα την επομένη και θα επικύρωνε την απόφαση της επιτροπής, το ΚΥΣΔΕ ζήτησε διευκρινήσεις από την Επιτροπή για τις προτάσεις της. Όμως, και αφού καμία απάντηση δεν έλαβε, το ΚΥΣΔΕ συνεδρίασε στις 25/6/2025 υιοθετώντας κατά πλειοψηφία την πρόταση της Επιτροπής. Ύστερα από ενστάσεις των εκπαιδευτικών και αίτημα επανεξέτασης, το ΚΥΣΔΕ ανέπεμψε συγκεκριμένες απαντήσεις από την Επιτροπή. Η απάντηση της Επιτροπής είναι αποκαλυπτική: αναρωτιέται για τη σημασία που έχει η δήλωση σειράς προτίμησης, μην έχοντας, όπως διαφαίνεται, ορθή γνώση της εγκυκλίου, παραδέχεται ότι αδυνατεί να ελέγξει όλες τις προτιμήσεις των υποψηφίων, διότι όπως αναφέρει αυτό θα απαιτούσε «αλγοριθμική δουλειά», κάτι που είναι αδύνατο να διεκπεραιώσει, αναφέρει ότι δεν προβλέπεται μοριοδότηση κατ’ αντιστοιχία με τις μεταθέσεις αλλά δεν δίνει καμία διευκρίνηση σε σχέση με τη διαδικασία που ακολουθήθηκε. Βεβαίως οι καθηγητές δεν δικαιώθηκαν. Γίνεται κάτι παραπάνω από φανερό πως οι υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών αυτών (μεταθέσεις και αποσπάσεις) λαμβάνουν χώρα υπό καθεστώς αδιαφάνειας και αναξιοκρατίας και κάθε χρόνο η Επιτροπή ερμηνεύει με διαφορετικό τρόπο την ασαφή εγκύκλιο κατά τη διαδικασία των εισηγήσεων της ταλαιπωρώντας τους εκπαιδευτικούς και αναγκάζοντας τους να προσφεύγουν στη δικαιοσύνη.

Κατόπιν των ανωτέρω ερωτάται ο κ. Υπουργός: – Γιατί δεν προχωρήσατε σε διορθωτικές πράξεις ώστε να αποκατασταθεί η αδικία για τις αποσπάσεις του σχολικού έτους 2024-2025, εφόσον υπάρχει η παραδοχή της Επιτροπής ότι δεν μπορεί να φέρει εις πέρας το έργο της; – Πώς θα ελεγχθεί η νομιμότητα στις μεταθέσεις και αποσπάσεις για το σχολικό έτος 2025-2026 εφόσον η Επιτροπή δεν μπορεί να κάνει «αλγοριθμική δουλειά»; – Γιατί δεν προχωρά το ΥΠΑΙΘΑ σε αλλαγή της νομοθεσίας με ξεκάθαρη μοριοδότηση;

2. Η με αριθμό 722/24-3-2025 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Ηρακλείου της Κ.Ο. «ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣ» κ. Εμμανουήλ Συντυχάκη προς την Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα: «Να σταματήσει άμεσα η παραπομπή στο Πειθαρχικό Συμβούλιο των 3 απεργών εκπαιδευτικών στο Ηράκλειο Κρήτης».

Ακολουθεί το περιεχόμενο της Ερώτησης:

Η Κυβέρνηση, το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου και η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κρήτης κλιμακώνουν τον αυταρχισμό και την καταστολή με την παραπομπή στο Πειθαρχικό Συμβούλιο των 3 εκπαιδευτικών (-πρώην προϊστάμενη Νηπιαγωγείου Κοκκίνη Χάνι, -πρώην προϊστάμενη 4ου νηπιαγωγείου Αγίας Μαρίνας και -πρώην διευθύντρια ΔΣ Γέργερης), στις οποίες πριν λίγους μήνες επιβλήθηκε ποινή καθαίρεσης από τα καθήκοντά τους. Η κίνηση αυτή εντάσσεται στη βιομηχανία διώξεων χιλιάδων εκπαιδευτικών πανελλαδικά που έχει στήσει η κυβέρνηση και αποτελεί επικίνδυνη κλιμάκωση της επιχείρησης εκφοβισμού, διώξεων και απειλών απέναντι σε εκπαιδευτικούς που συνεχίζουν, με ψηλά το κεφάλι, να μάχονται για την υπεράσπιση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών τους. Πρόκειται για ευθεία επίθεση στο κατακτημένο με αγώνες και συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα στην απεργία, αφού οι εκπαιδευτικοί συμμετέχουν σε νόμιμα προκηρυγμένη απεργία από τη Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας (ΔΟΕ). Είναι πλέον σαφές ότι η λεγόμενη «αξιολόγηση» αποτελεί το κρίσιμο εργαλείο, ώστε με τον φόβο, τις απειλές και τον αυταρχισμό να προχωρήσει η βάρβαρη αντιεκπαιδευτική πολιτική που οδηγεί στην κατηγοριοποίηση σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών, στο να υπάρχουν κενά Μάρτη μήνα, να ζουν οι εκπαιδευτικοί με πενιχρούς μισθούς και κομμένα δώρα για χρόνια, στην όξυνση των ταξικών φραγμών για τα παιδιά των εργατικών-λαϊκών οικογενειών, όπως γίνεται με τα Ωνάσεια. Αυτή είναι η μία πλευρά του νομίσματος, δηλαδή η πολιτική των κυβερνήσεων, της ΕΕ, των οδηγιών του ΟΟΣΑ, που είναι εχθρική για τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές και η άλλη πλευρά είναι η ακούραστη προσπάθεια των εκπαιδευτικών που στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια το Δημόσιο Σχολείο, κρατούν όρθια τα σχολεία χωρίς καμία απολύτως στήριξη από το κράτος, διεκδικούν μέτρα για την πραγματική αναβάθμιση του σχολείου με σκοπό την ολόπλευρη μόρφωση των μαθητών.

Οι 3 εκπαιδευτικοί χαίρουν τη δίκαιη στήριξη του σωματείου τους, του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου «Δ. Θεοτοκόπουλος», της ΕΛΜΕ Ηρακλείου, της Ένωσης Συλλόγων Γονέων Μαθητών Δ. Ηρακλείου, της Ένωσης Συλλόγων Γονέων Μαθητών Δ. Χερσονήσου, καθώς και της Ενωτικής Συντονιστικής Επιτροπής Συλλόγων Γονέων Κρήτης.

Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάται η κυρία Υπουργός: – Για ποιο λόγο παραπέμπονται στο Πειθαρχικό Συμβούλιο τρεις εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν σε προκήρυξη νόμιμης απεργίας, παρότι είναι σαφές ότι οι ποινές καθαίρεσης δεν ισχύουν, καθότι οι ίδιοι οι εμπλεκόμενοι αρνήθηκαν να υπογράψουν τις αποφάσεις και είναι σε εκκρεμότητα η δικαστική διαδικασία της αγωγής τους; – Για ποιο λόγο δεν έχουν αποδοθεί οι σχετικές ευθύνες για τα κενά και την υποχρηματοδότηση του δημόσιου σχολείου, με τα οποία η Κυβέρνηση έχει αφήσει να υπολειτουργούν τα σχολεία και το προσωπικό να καταβάλλει συνεχείς υπερωρίες προκειμένου να καλυφθούν τα κενά, κάτι που συνιστά και υπερφόρτωση του εκπαιδευτικού έργου;

3.Η με αριθμό 713/24-3-2025 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Α΄ Αθηνών της Κ.Ο. «ΝΕΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ» κ. Αθανάσιου Ηλιόπουλου προς την Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα: «Αναγκαία η ουσιαστική στήριξη των αναπληρωτών εκπαιδευτικών με ανίατα ή δυσίατα νοσήματα».

Ακολουθεί το περιεχόμενο της Ερώτησης:

Η εκπαιδευτική πολιτική, αντί να σχεδιάζει και να υλοποιεί μακροπρόθεσμες αναπτυξιακές παρεμβάσεις που θα διασφαλίζουν τη σταθερότητα και την εξέλιξη του εκπαιδευτικού συστήματος, περιορίζεται σε αποσπασματικά μέτρα και πρόχειρες λύσεις που δεν αντιμετωπίζουν τα διαχρονικά προβλήματα. Στο πλαίσιο αυτό, η μεταχείριση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, οι οποίοι αυξάνονται συνεχώς, παραμένει προβληματική όσον αφορά τα δικαιώματά τους και τις συνθήκες εργασίας τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η περίπτωση αναπληρώτριας εκπαιδευτικού, θεατρολόγου, που αναδεικνύει την ιλαροτραγική στάση του γραφειοκρατικού μηχανισμού του αρμόδιου Υπουργείου απέναντι σε άτομα με ανίατα ή δυσίατα νοσήματα.

Ο Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Θεατρολόγων και ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών «Δ. Γληνός» έχουν στηλιτεύσει την αδιανόητη μεταχείριση της συγκεκριμένης εκπαιδευτικού, η οποία, ενώ δίνει μάχη με τον καρκίνο για δεύτερη φορά, βρίσκεται αντιμέτωπη με την αδυναμία του αρμόδιου Υπουργείου να της διασφαλίσει τα αυτονόητα. Αν και η παρούσα κυβέρνηση κομπάζει διαρκώς για τις δημόσιες πολιτικές αναφορικά με τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό, το αίτημα της εκπαιδευτικού να αναλάβει ηλεκτρονικά υπηρεσία, ώστε να μην στερηθεί ούτε τη θεραπεία της ούτε τα ημερομίσθια της, απορρίφθηκε με την απαράδεκτη δικαιολογία ότι «δεν υπάρχει σχετική πρόβλεψη» για όσους νοσούν από ανίατα ή δυσίατα νοσήματα.

Το Υπουργείο Παιδείας οφείλει να στηρίζει τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς και όχι να τους φέρνει σε αδιέξοδο. Μάλιστα, στην υπ’ αριθ. πρωτ. 637/10.3.2025 επίκαιρη ερώτηση που είχε κατατεθεί για το ίδιο ζήτημα, το αρμόδιο Υπουργείο δεν έδωσε καμία ουσιαστική απάντηση, αποφεύγοντας να τοποθετηθεί επί της ουσίας και να προτείνει λύσεις.

Κατόπιν αυτών, ερωτάται η αρμόδια Υπουργός: – Προτίθεστε να αναλάβετε νομοθετικές πρωτοβουλίες που θα επιτρέπουν στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς με ανίατα ή δυσίατα νοσήματα να λαμβάνουν τις αναγκαίες άδειες για την ομαλή διεξαγωγή των θεραπειών τους, χωρίς απώλεια εισοδήματος ή υπηρεσιακών δικαιωμάτων; – Με δεδομένο ότι η συγκεκριμένη περίπτωση αναδεικνύει τις θεσμικές ανεπάρκειες στη δυνατότητα απουσίας από την εργασία αναπληρωτών με ανίατα ή δυσίατα νοσήματα, καθώς και την ανάγκη λήψης αναρρωτικής άδειας χωρίς απώλεια ημερομισθίου, ποιες ενέργειες προτίθεστε να αναλάβετε για τη θεσμική κατοχύρωση των σχετικών δικαιωμάτων;

4.Η με αριθμό 705/22-3-2025 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Ιωαννίνων της Κ.Ο. «ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΗΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ» κ. Ιωάννη Τσίμαρη προς την Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα: «Μετατροπή 34ου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων σε Πειραματικό και οι συμβατικές υποχρεώσεις παραχώρησης του ακινήτου».

Ακολουθεί το περιεχόμενο της Ερώτησης:

Με το ΦΕΚ 269/30-01-2025, το 34ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων μετά από εισήγηση της Διοικούσας Επιτροπής Πρότυπων & Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) και της Διευθύντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων μετατρέπεται σε Πειραματικό. Η κατασκευή του 34ου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων εντάχθηκε στο Επιχειρησιακό πρόγραμμα «Ήπειρος 2014-2020», το 2017. Το 2022 παραδόθηκε προς χρήση στους πολίτες των Ιωαννίνων. Η έκταση όμως που ανεγέρθηκε το 34ο Νηπιαγωγείο ανήκε στο Υπουργείο Εθνικής Αμύνης και πιο συγκεκριμένα στο Ταμείο Εθνικής Άμυνας. Το Ταμείο Εθνικής Άμυνας προχώρησε σε παραχώρηση του ακινήτου προς το Δ.Ιωαννιτών, όμως αυτό πραγματοποιήθηκε με κάποιους όρους και προϋποθέσεις. Πιο συγκεκριμένα:

  1. Ότι η διάρκεια της παραχώρησης είναι 30 χρόνια με δυνατότητα παράτασης,

  2. Ότι το 20% των θέσεων του νηπιαγωγείου θα διατίθεται για παιδιά στρατιωτικών που υπηρετούν σε μονάδες της 8ης Μ/Π ΤΑΞ,

  3. Ότι σε ετήσια βάση θα διατίθενται 30 θέσεις από τους Βρεφονηπιακούς και Παιδικούς Σταθμούς του Δήμου Ιωαννιτών, για εξυπηρέτηση τέκνων των στελεχών που υπηρετούν στην 8η Μ/Π ΤΑΞ (ή του εκάστοτε εδρεύοντος στην περιοχή Στρατιωτικού Σχηματισμού), ανεξαρτήτως κριτηρίων και άνευ οικονομικής επιβάρυνσης, οι οποίοι κάθε έτος θα επιλέγονται κατόπιν συνεργασίας της Στρατιωτικής Υπηρεσίας και του Δ.Ιωαννιτών. Μόνο εφόσον δεν υφίσταται αυτό το ενδιαφέρον, οι θέσεις θα κατευθύνονται στον υπόλοιπο πληθυσμό των Ιωαννίνων.

Συμπληρωματικά σας αναφέρω ότι με την Απόφαση 128/2017 του Δημοτικού Συμβουλίου του Δ.Ιωαννιτών, με θέμα: «Υπογραφή Σύμβασης μεταξύ ΤΕΘΑ και Δήμου Ιωαννιτών για την παραχώρηση κατά χρήση του ακινήτου: “ΠΡΩΗΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΑ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ”», όλα τα παραπάνω επικυρώθηκαν.

Δεδομένου ότι από τις συμβατικές υποχρεώσεις η παράβαση οποιουδήποτε από τους όρους της παραπάνω σύμβασης, από οποιοδήποτε από τα συμβαλλόμενα μέρη παρέχει στο άλλο μέρος το δικαίωμα να καταγγείλει την σύμβαση και να αξιώσει κάθε θετική ή αποθετική ζημία του, δεδομένου ότι οι ίσες εκπαιδευτικές ευκαιρίες δεν μπορούν να ισχύουν εφόσον υφίστανται περιορισμοί, ερωτάσθε κα Υπουργέ:

  1. Έχει προβλεφθεί στην επιλογή του 34ου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων ως Πειραματικού η παραπάνω συμβατική υποχρέωση;

  2. Πώς προτίθεστε να διασφαλίσετε την εύρυθμη και ισότιμη λειτουργία του 34ου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων ως Πειραματικού, εφόσον ισχύουν οι παραπάνω περιορισμοί;

  3. Η με αριθμό 692/19-3-2025 Επίκαιρη Ερώτηση του Ανεξάρτητου Βουλευτή Β1΄ Βορείου Τομέα Αθηνών κ. Χαράλαμπου Κατσιβαρδά, προς την Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα: «Οικονομική και υλικοτεχνική υποστήριξη της Ελληνικής Κοινότητος Μείζονος Μόντρεαλ (ΕΚΜΜ), εις τον Καναδά, δια την ανέγερση Γυμνασίου Σχολείου».

Ακολουθεί το περιεχόμενο της Ερώτησης:

Α. Πρόλογος Είναι πρόδηλον ότι ο Οικουμενικός Ελληνισμός εξικνείται πέραν και πάνω από τα στενά όρια του έθνους Κράτους, διότι συνέχει τον Ελληνισμό απανταχού εις την γη, με κοινό χαρακτηριστικό γνώρισμα, την μετοχή εις την Ελληνική παιδεία, τον κοινό τρόπο του νοείν, και την Ελληνική γλώσσα. Η ομογένεια καθίσταται φορεύς του μείζονος Ελληνισμού και δη, προεξαρχόντως, η Ελληνική Κοινότητα Μείζονος Μόντρεαλ (ΕΚΜΜ), η οποία ιδρύθηκε εκ του έτους 1906 και αποτελεί την πιο ισχυρή και δραστήρια Ελληνική κοινότητα, εις την Βόρεια Αμερική, διατηρώντας εν πλήρη λειτουργία ένα ημερήσιο σχολείο με έξη παραρτήματα, εκπαιδευτικές δομές συμπληρωματικής εκπαιδεύσεως και έξη Ορθόδοξες Εκκλησίες. Οι εν λόγω υποδομές, διασώζουν αλώβητη την ιστορική μνήμη και περιφρουρούν αρρήκτως τον ομφάλιο λώρο της εθνικής και πολιτισμικής μας συνείδησης, την διαχρονία της Ελληνικής γλώσσης -της κοινής Ελληνικής-, την θωράκιση της ζώσης Ορθοδόξου παραδόσεως, την διδασκαλία των ριζών μας, όπως διαμροφώθηκαν εις το διάβα των αιώνων συγκροτώντας, τοιουτοτρόπως, την διαιώνια Ελληνο-Χριστιανική μας ταυτότητα και πολιτισμικής μας κληρονομιά.

Β. Η σημερινή πραγματικότητα Ενώ υπάρχουν 5 ιδιωτικά δημοτικά τα οποία καλύπτουν αρκούντως ικανοποιητικά και τελεσφόρος, τις ανάγκες των μαθητών, της Ομογένειας, εν συνεχεία, μετά το πέρας δηλαδή της πρωτοβάθμιας εκπαιδεύσεως, υπάρχει μόνον ένα Γυμνάσιο, με συνέπεια, ελλείψει χώρου, τα παιδιά τα οποία επιθυμούν μετά το δημοτικό να συνεχίσουν απροσκόπτως να φοιτούν εις το Γυμνάσιο, τούτο, καθίσταται λόγω του εξ αντικειμένου ανυπέρβλητου προβλήματος -ελλείψεως δηλαδή χώρου- αδύνατο, με αποτέλεσμα να απόλλυται, ο άρρηκτος τούτος παιδευτικός ομφάλιος λώρος μεταξύ δημοτικού και γυμνασίου. Ως εκ τούτου γίνεται συστηματική προσπάθεια δια την ανέγερση, ενός μεγάλου σύγχρονου σχολικού συγκροτήματος, στην περιοχή του Λαβάλ, στην οποία τις τελευταίες δύο δεκαετίες έχει αυξηθεί σημαντικά ο αριθμός των κατοίκων ελληνικής καταγωγής, για τον σκοπό δε τούτο, τούτου η Καναδική Κυβέρνηση μας έχει προσφέρει 10 εκατομμύρια δολλάρια, για ανέγερση πολιτιστικού κέντρου παραπλεύρως του επίμαχου Σχολείου.

Γ. Ερώτημα

  1. Λαμβάνοντας υπόψιν, τα ανωτέρω, ποια πρόσθετα μέτρα προτίθεται να λάβει η Ελληνική Κυβέρνηση για την οικονομική και υλικοτεχνική υποστήριξη της ΕΚΜΜ ως προς την ανέγερση των σχολικών μονάδων, ως προς την διαχρονική διαφύλαξη του Ελληνικού Πνεύματος και εν γένει της πολιτισμικής μας κληρονομιάς, επενδύοντας εις το μέλλον, προς τις επιγενόμενες γενιές των Ελλήνων, να διατηρούν άσβεστη την επαφή με την μητέρα Πατρίδα- υπάρχει μέριμνα ή γνώση περί των δεδομένων αυτών, περί οικονομικής συνδρομής εφεξής ειδικότερον περί της ανεγέρσεως του συγκεκριμένου Γυμνασίου;

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

plakias
Ακύρωση εκδήλωσης με τον Σπίρτζη για τα Τέμπη μετά από αίτημα Πλακιά – «Φέρει ευθύνη για τη δολοφονία»
Αντίδραση Πλακιά για τη συμμετοχή Σπίρτζη στην εκδήλωση για τα Τέμπη
Ακύρωση εκδήλωσης με τον Σπίρτζη για τα Τέμπη μετά από αίτημα Πλακιά – «Φέρει ευθύνη για τη δολοφονία»
Υδροστρόβιλος στα Χανιά
Κακοκαιρία στην Κρήτη: Εντυπωσιακό φαινόμενο – Υδροστρόβιλος στο Δράπανο Χανίων
Εντυπωσιακό φαινόμενο στην Κρήτη – Υδροστρόβιλος έκανε την εμφάνισή του στο Δράπανο Χανίων!
Κακοκαιρία στην Κρήτη: Εντυπωσιακό φαινόμενο – Υδροστρόβιλος στο Δράπανο Χανίων
dpth
ΔΠΘ και 4η ΥΠΕ: Μνημόνιο συνεργασίας για την προώθηση κοινών δράσεων και ερευνών
Μνημόνιο συνεργασίας υπεγράφη σήμερα μεταξύ του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος και της 4ης ΥΠΕ
ΔΠΘ και 4η ΥΠΕ: Μνημόνιο συνεργασίας για την προώθηση κοινών δράσεων και ερευνών