Thumbnail
Β ΕΛΜΕ Δυτ. Αττικής

Β΄ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

(Αιγάλεω – Χαϊδάρι – Αγία Βαρβάρα)

Ανοιχτή επιστολή προς γονείς, μαθητές και συναδέλφους/ισσες

Αγαπητοί γονείς, μαθητές και συνάδελφοι/ισσες,

Το τελευταίο διάστημα συντελείται η μετάλλαξη του δημόσιου σχολείου που θα ολοκληρωθεί μέσα στο καλοκαίρι.

Οι βασικές πλευρές αυτών των αλλαγών είναι: λιγότεροι καθηγητές, λιγότερα τμήματα, περισσότεροι μαθητές στο τμήμα, μικρότερη χρηματοδότηση σχολείων, λιγότερη γνώση.

Αντιμετωπίζοντας μαθητές-καθηγητές σαν αριθμούς ενδιαφέρονται να δημιουργήσουν ένα φτηνό δημόσιο σχολείο σύμφωνα με τα μνημόνια που υπέγραψαν με την τρόικα.

Αναλυτικότερα επιδιώκουν:

1. Μειώνουν τα τμήματα των σχολείων, στοιβάζοντας 27 μαθητές σε κάθε τμήμα ενώ όσοι θα περισσεύουν θα μετακινούνται σε διπλανά σχολεία. Την ίδια τύχη θα έχουν και τα τμήματα κατευθύνσεων στα λύκεια και οι μετακινήσεις μαθητών ακόμα και αν είναι στην Γ' λυκείου. Αναμένεται επίσης δραστική μείωση των μαθημάτων επιλογής και ξένων γλωσσών, στερώντας έτσι το σχολείο από μαθήματα που ενδιαφέρουν ιδιαίτερα τους μαθητές. Όλα αυτά θα οδηγήσουν σε κλείσιμο σχολικών μονάδων (συγχώνευση 1ου -3ου Γυμνασίου Χαϊδαρίου και σε άλλες περιοχές της Δυτικής Αθήνας), θα χειροτερεύσουν το επίπεδο της παρεχόμενης σχολικής γνώσης ενώ θα δημιουργήσουν σοβαρά προβλήματα ζωής στους μαθητές και τις οικογένειές τους που θα αναγκάζονται να μετακινούνται.

2. Δημιουργούν τεχνητά πλεονάσματα στους καθηγητές μειώνοντας τις οργανικές θέσεις μέσα από την αύξηση του ωραρίου τους και τη μείωση των τμημάτων των σχολείων. Πετυχαίνουν έτσι μηδενικές προσλήψεις νέων εκπαιδευτικών και ταυτόχρονα απολύσεις ή βίαιες συνταξιοδοτήσεις χιλιάδων έμπειρων συναδέλφων. Ταυτόχρονα αλλάζουν δραματικά τους όρους ζωής των νεώτερων εκπαιδευτικών που τους μετακινούν υποχρεωτικά σε άλλες περιοχές αναγκάζοντας τους περισσότερους να δουλεύουν σε τρία και τέσσερα σχολεία.

3. Μέσα από μηχανισμούς πειθάρχησης – καταναγκασμού (αξιολόγηση) και την αλλαγή του πειθαρχικού δικαίου σπέρνουν το φόβο με βασικό στόχο την υποταγή των εκπαιδευτικών στη διοίκηση, τον έλεγχο της εκπαιδευτικής τους συνείδησης, την καταστολή κάθε διαμαρτυρίας και κάθε συλλογικής διεκδίκησης, τη μισθολογική τους καθήλωση και την προετοιμασία της επόμενης βάρδιας απολύσεων.

4. Η δραστική μείωση της χρηματοδότησης των σχολείων από τον προϋπολογισμό μέσω των δήμων, εκτός από τα σοβαρά λειτουργικά προβλήματα που θα δημιουργήσει, θα αναγκάσει τους γονείς να βάλουν ακόμα πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη και τους διευθυντές των σχολείων να αναζητούν χορηγούς για τα λειτουργικά έξοδα.

5. Η κατάσταση αυτή θα ολοκληρωθεί τις επόμενες μέρες μέσα στο καλοκαίρι όταν θα επιχειρήσουν να περάσουν νόμο για το Γενικό και Τεχνολογικό λύκειο.

Έχουν ήδη ανακοινώσει ότι θα υπάρχουν δραστικές μειώσεις σε τομείς και μαθήματα του τεχνολογικού, μειώσεις μαθημάτων -κατευθύνσεων στο Γενικό, αύξηση των εξεταστικών φραγμών (περιφερειακές – πανελλαδικές) σε όλα τα επίπεδα, παραπέρα υποβάθμιση της γενικής μόρφωσης με βάρος στην αποσπασματική επιφανειακή γνώση – κατάρτιση.

Αυτές οι επιλογές διαμορφώνουν ένα ριζικά νέο τοπίο για το δημόσιο σχολείο. Το μεγάλο χτύπημα του δικαιώματος στη μόρφωση με τη υπονόμευση του δημόσιου σχολείου η παραπέρα πτώση του μορφωτικού επιπέδου της νεολαίας σε συνδυασμό με την γενικότερη οικονομική εξαθλίωση μεγάλων τμημάτων της κοινωνίας θα επηρεάσει καταλυτικά το μέλλον της χώρας. Η συντελούμενη «αιμορραγία» της από τη μορφωμένη και εξειδικευμένη νεολαία, φανερώνει μια επιπλέον εκμετάλλευση του παραγόμενου πλούτου, τόσο σε επίπεδο ανθρώπων όσο και σε επίπεδο κλοπής του μόχθου των εργαζόμενων προκειμένου να μορφώσουν τα παιδιά τους.

Εμείς εκπαιδευτικοί-γονείς-μαθητές δεν μπορούμε και δεν πρέπει να μείνουμε αδιάφοροι σε αυτή την κατάσταση!

Με το γράμμα μας αυτό θέλουμε να σημάνει γενικό προσκλητήριο. Και τώρα και τον Σεπτέμβρη θα μας βρουν μπροστά τους!

Όχι στις συγχωνεύσεις σχολείων!

Όχι στο κλείσιμο τμημάτων και στη βίαιη αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος των μαθητών μας!

Το δημόσιο σχολείο είναι κοινωνικό αγαθό, ανήκει σε όλους μας, το υπερασπιζόμαστε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!

Η πιο μεγάλη και αποφασιστική κινητοποίηση του λαού θα δώσει τη λύση!

Αιγάλεω 18  Ιούνη 2013

Β΄ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

(Αιγάλεω – Χαϊδάρι – Αγία Βαρβάρα)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Νοσοκομείο στην Αμαλιάδα
Συναγερμός από τον ΕΟΔΥ για την γαστρεντερίτιδα: Πέντε περιοχές στο μικροσκόπιο
Εστίες του συγκεκριμένου ιού που προκαλεί γαστρεντερίτιδα καταγράφηκαν και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας και συγκεκριμένα: Λαμία, Μαγνησία, Γαύδος,...
Συναγερμός από τον ΕΟΔΥ για την γαστρεντερίτιδα: Πέντε περιοχές στο μικροσκόπιο
ipourgeio_paideias
ΥΠΑΙΘ: Η απόφαση για τις Επιτροπές Παραλαβής έργων ΕΣΠΑ 791 σχολείων
Επικαιροποίηση της με αρ. πρωτ. 300/25-01-2024 απόφασης για την σύσταση-συγκρότηση Επιτροπών Παραλαβής σε επίπεδο Σχολικής Μονάδας (Ε.Π.Σ.Μ.) των 13...
ΥΠΑΙΘ: Η απόφαση για τις Επιτροπές Παραλαβής έργων ΕΣΠΑ 791 σχολείων
makri new
Ζ. Μακρή: Στοιχεία μόνιμων διορισμών και προσλήψεων αναπληρωτών κλάδου ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής και συνολικά
Τι ισχύει για την Παράλληλη Στήριξη, Τμήματα Ένταξης και ΚΕΔΑΣΥ
Ζ. Μακρή: Στοιχεία μόνιμων διορισμών και προσλήψεων αναπληρωτών κλάδου ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής και συνολικά