Thumbnail
Γιατί να πληρώνουμε τα λάθη και την ανικανότητα των ‘‘αξιοπρεπών ‘‘ κυρίων της βουλής;

Διαθεσιμότητα καθηγητών Φυσικής Αγωγής, Ολυμπιακή Παιδεία και φημολογίες

Εδώ και λίγες μέρες κυκλοφόρησε η είδηση ότι στην πρώτη γραμμή των εκπαιδευτικών  προς διαθεσιμότητα -απόλυση είναι οι 1.956 καθηγητές Ολυμπιακής παιδείας  που στην πλειονότητα τους είναι γυμναστές και οι οποίοι απορροφήθηκαν στο υπουργείο πολιτισμού.

Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους και για ενημερωθούν καλύτερα τόσο τα  ΜΜΕ, όσο και οι τομεάρχες παιδείας των πολιτικών κομμάτων, αλλά και όλοι όσοι εμπλέκονται με το θέμα:

1.   Δεν υπάρχει ειδικότητα Ολυμπιακής παιδείας, οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί, είναι καθηγητές Φυσικής Αγωγής. Διδάσκουν και δίδασκαν πάντα ό,τι έχει σχέση με τη γυμναστική και αθλητική αγωγή.

2.   Οι καθηγητές αυτοί διορίστηκαν ως αναπληρωτές  το 2000 με ποσοστό 60% ΑΣΕΠ -40% επετηρίδα.  

3.   Οι καθηγητές αυτοί, διορίστηκαν ως μόνιμοι είτε με ΑΣΕΠ, είτε με το 30μηνο. Τόσο το ΑΣΕΠ, όσο και το 30μηνο, ισχύει για  τους διορισμούς όλων των ειδικοτήτων  των εκπαιδευτικών και όχι μόνο για τους συγκεκριμένους εκπαιδευτικούς. Δεν μπήκαν από κανένα παράθυρο και ακολουθήθηκαν όλες οι νόμιμες ρυθμίσεις που ισχύουν για όλους τους εκπαιδευτικούς.

4.   Οι καθηγητές αυτοί, ουδεμία σχέση έχουν με το υπουργείο πολιτισμού. Ποτέ δεν απασχολήθηκαν στο υπουργείο πολιτισμού, παρά μόνο στο υπουργείο παιδείας.

5.   Στο αναλυτικό πρόγραμμα και στα βιβλία της Φυσικής Αγωγής, τα οποία διδάσκονται οι μαθητές στα σχολεία τους, υπάρχουν μεγάλα κεφάλαια σχετικά με τους Ολυμπιακούς αγώνες, αθλήματα κτλ. Η Ολυμπιακή αγωγή δεν είναι κάτι ξένο, αλλά μέσα στα αντικείμενα της Φυσικής Αγωγής όπως είναι και η καλαθοσφαίριση, ο παραδοσιακός χορός κ.α.

Οπότε, αναρωτιέμαι, θα καταργηθεί η ειδικότητα του γυμναστή, ή απλώς οι συγκεκριμένοι καθηγητές είναι ένα νούμερο  που τους ταιριάζει για …εκκαθάριση και εξυγίανση;

Γνωρίζουν,  όσοι εισηγούνται το μέτρο, τα αντικείμενα των ειδικοτήτων εκπαίδευσης, τις νόμιμες διαδικασίες για μονιμοποίηση των εκπαιδευτικών και τι πραγματικά υπηρετεί ο κάθε εκπαιδευτικός ή είναι σε μια πλήρη σύγχυση κάτω από τις πιέσεις της Τρόικας για εφαρμογή των μέτρων και μείωση του αριθμού των Δημοσίων Υπαλλήλων; 

Εάν πραγματικά κάτι τέτοιο είναι στα σχέδια του υπουργείου, γιατί τους βάζει τους συγκεκριμένους καθηγητές στη  διαδικασία αιτήσεων για απόσπαση, ενώ ταυτόχρονα φημολογείται ότι από το Σεπτέμβρη θα μείνουν χωρίς δουλειά;

Υπάρχει οργανωμένο σχέδιο και πλάνο από το υπουργείο ή απλά ρίχνονται στο τραπέζι προτάσεις και όποιον πάρει ο χάρος; Μπορεί κάποιος υπεύθυνα να δώσει μια απάντηση στις 1956 οικογένειες;

Το μόνο που υπάρχει αυτή τη στιγμή και πιθανότατα μέχρι τον Σεπτέμβρη, είναι ένα καθεστώς τρομοκρατίας, όπου κανείς δεν ξέρει αν αύριο θα έχει δουλειά, αν το παιδί του μπορεί να το μεγαλώσει όπως φαντάστηκε, αν μπορεί να έχει αξιοπρέπεια.

Δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψει κανείς τη γενικότερη κατάσταση. Το μόνο που υπάρχει είναι μια απέραντη απογοήτευση, οργή και ένα μεγάλο γιατί.

Γιατί να πληρώνουμε τα λάθη και την ανικανότητα των ‘‘αξιοπρεπών ‘‘ κυρίων της βουλής;

Με ποιό  δικαίωμα ορίζουν και κατευθύνουν την ζωή χιλιάδων ανθρώπων; Ως πότε θα τους αφήσουμε να  εξαθλιώνουν μια ολόκληρη κοινωνία;

Να είστε σίγουροι κ. κύριοι αξιοπρεπείς ότι τον Σεπτέμβρη θα μας βρείτε όλους απέναντι σας!

Αγαθαγγέλου Αναστασία

Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

γιαπωνεζα
Ιαπωνία: Γάμος με τεχνητή νοημοσύνη μέσω ChatGPT – «Μου έμαθε τι σημαίνει αγάπη»
Μια 32χρονη αντάλλαξε όρκους με ψηφιακό σύντροφο σε τελετή με VR, προκαλώντας συζητήσεις για τα όρια ανθρώπου και AI
Ιαπωνία: Γάμος με τεχνητή νοημοσύνη μέσω ChatGPT – «Μου έμαθε τι σημαίνει αγάπη»
logo
Kick-off Meeting του ευρωπαϊκού έργου Erasmus+ “XPLORE” στη Βαρσοβία με τη συμμετοχή της ΔΠΕ Λασιθίου
Στη συνάντηση συμμετείχαν έξι εταίροι από πέντε ευρωπαϊκές χώρες οι οποίοι έθεσαν το πλαίσιο συνεργασίας και τις βάσεις για την ποιοτική υλοποίηση...
Kick-off Meeting του ευρωπαϊκού έργου Erasmus+ “XPLORE” στη Βαρσοβία με τη συμμετοχή της ΔΠΕ Λασιθίου
aithousa_taksi
Σέρρες: Ανήλικη μαθήτρια καταγγέλλει καθηγητή για παρενόχληση – Συνελήφθη 62χρονος
Ο 62χρονος εκπαιδευτικός φέρεται να κάλεσε τη μαθήτρια σε άδεια τάξη, όπου και επιτέθηκε σε βάρος της
Σέρρες: Ανήλικη μαθήτρια καταγγέλλει καθηγητή για παρενόχληση – Συνελήφθη 62χρονος