Thumbnail
Βγάλτε και μία τροπολογία για την χρήση μαστιγίου για μεγαλύτερη αποδοτικότητα. Την ξεχάσατε.

Εκπαιδευτικοί είμαστε κ. Αρβανιτόπουλε, όχι χαρτογιακάδες.

Είναι προφανές ότι ο κ. Αρβανιτόπουλος επιθυμεί διακαώς να μετατρέψει τους εκπαιδευτικούς σε χαρτογιακάδες. Δεν μας έφταναν οι εκατό χιλιάδες δουλειές που έχουμε με τα μαθήματα μας και με το να μαζέψουμε τα αμάζευτα του ασυνάρτητου Υπουργείου τώρα θα συμπληρώνουμε και χαρτάκια, καρτελάκια, φακελάκια για το πότε μπήκαμε και πότε βγήκαμε, μην μας φύγει κανένα δευτερόλεπτο και αισθανθεί το Υπουργείο ότι μας πληρώνει τσάμπα τις τρεις κι εξήντα.

Είναι πλέον δεδομένο ότι οι σύμβουλοι του Υπουργού δεν έχουν πατήσει σε σχολείο από τότε που ήταν μαθητές. Προφανώς όλοι εκεί πάνω θεωρούν ότι ο εκπαιδευτικός είναι ένας υπάλληλος που περιμένει υπομονετικά να συμπληρώσει το ωράριο του, ενώ πατάει τα κουμπάκια του Η/Υ και πίνει τον καφέ του καθισμένος στο γραφείο του. Μόλις δε φύγει από το σχολείο ασχολείται με τα παιδιά του, τα σκυλιά του, το κομμωτήριο, το ψάρεμα και τον κήπο του.  Πιστεύουν δε ότι πληρώνουν τόσο καλά που μπορούν να ζητάνε ό,τι θέλουν , όποτε θέλουν, όπως το θέλουν.

Να μας απαντήσει ο κ. Αρβανιτόπουλος στα εξής:

1.    Ολοι εμείς που συμπληρώνουμε σε 2-6 σχολεία που θα καταχωρίζουμε τις ώρες της μετακίνησης από το ένα σχολείο στο άλλο; Εκτός και εάν το Υπουργείο έχει βρει κάποιον τρόπο να διακτινιζόμαστε, ώστε να συμπληρώνουμε εγκαίρως τα παρουσιολόγια. Να υπενθυμίσουμε στον κ. Υπουργό ότι εάν δεν είχε την φαεινή έμπνευση της αύξησης του ωραρίου σε επίπεδα τριτοκοσμικής χώρας οι ώρες των μετακινήσεων, που γίνονται εντός εργασιακού ωραρίου, θα ήταν διδακτικές σε ένα, άντε σε δύο σχολεία. Τώρα γίνονται μετακινήσεις, οι οποίες όπως φαίνεται θα λογαριάζονται ως απουσίες.

2.    Τις άπειρες ώρες εκτός κανονικού ωραρίου και τα Σαββατοκύριακα, που πάρα πολλοί εκπαιδευτικοί τις περνάμε πάλι μέσα στο σχολείο για θεατρικά, Comenius, προετοιμασία για γιορτές, εκδηλώσεις, επισκέψεις κτλ που θα τις καταχωρίσουμε; Θα μας τις πληρώσει το Υπουργείο μήπως υπερωρία;

3.    Την υπηρεσία σε παρελάσεις και εκκλησιασμούς ανήμερα εθνικών εορτών, τις ημέρες δηλαδή που είναι επίσημη αργία  του Κράτους για όλους τους εργαζόμενους, αλλά όχι για τους εκπαιδευτικούς σκοπεύει μήπως το Υπουργείο να τις πληρώσει υπερωρία επιτέλους, όπως δικαιούνται όλοι οι εργαζόμενοι που δουλεύουν σε αργίες; Πού θα καταχωρίζονται αυτές οι ώρες, ώστε να πληρώνονται;

4.    Ποιός του είπε του κ. Αρβανιτόπουλου και του κάθε προκατόχου του ότι οι εκπαιδευτικοί κάνουν διοικητικό έργο άσχετο με τα διδακτικά τους καθήκοντα; Σε ποιά Ουγκάντα το έχουν δει αυτό; Να πάρει γραμματείς στα σχολεία ο κ. Αρβανιτόπουλος και να σταματήσει την τακτική που είχαν και οι προκάτοχοι του ότι οι εκπαιδευτικοί είναι τα παιδιά για όλες τις δουλειές. Ετσι όπως το πάνε σε λίγο θα συμπληρώνουμε ωράριο και με σφουγγάρισμα, το οποίο κάνουμε ούτως ή άλλως σε κάποια σχολεία ελλείψει συνεχούς παρουσίας καθαρίστριας. Αυτά όμως δεν τα λένε στα κανάλια. Οχι βέβαια. Δεν θα πούνε ότι έχουνε κάνει τον καθηγητή δάσκαλο σε εξορία, ότι έχουνε διαλύσει οικογένειες, ότι έχουνε υποτιμήσει κόπους και σπουδές και όλα αυτά στην τιμή των 600 ευρώ και κάτι ψιλά. Δεν θα πούνε ότι η κομματοκρατία βγάζει μάτι μέσα στην διοίκηση. Δεν θα πούνε ότι κοντεύει να τελειώσει ο Οκτώβριος και δεν έχουν ακόμη τοποθετήσει όλους τους εκπαιδευτικούς.

Ο κ. Αρβανιτόπουλος δεν γνωρίζει ότι το survey αναφέρει όλα αυτά τα στοιχεία που θέλει να μάθει; Προς τί μία ακόμη ηλεκτρονική πλατφόρμα και επιπλέον άχρηστος φόρτος για όλους;

Ο κ. Αρβανιτόπουλος δεν γνωρίζει ότι ο δ/ντής μπορεί να αναφέρει όποιον απουσιάζει αδικαιολόγητα; Προς τί η καθημερινή καταχώριση παρουσιών;

Ο κ. Αρβανιτόπουλος δεν αντιλαμβάνεται ότι ο εκπαιδευτικός που πηγαίνει σε πολλά σχολεία δεν δύναται να συμπληρώσει όλο το ωράριο με μαθήματα, γιατί έχει και τις μετακινήσεις εντός του εργασιακού του ωραρίου;

Ο κ. Αρβανιτόπουλος σκοπεύει να εξοντώσει τους εκπαιδευτικούς και να τους κάνει να αφήσουν τα κοκκαλάκια τους πάνω στην άσφαλτο;

Μία με την επίταξη, την άλλη με τις συνεχείς συκοφαντίες στα ΜΜΕ, τώρα με τα παρουσιολόγια ο κ. Αρβανιτόπουλος μας αντιμετωπίζει λες και δεν είμαστε εκπαιδευτικοί, αλλά είλωτες.

Ας του πει κάποιος ότι σημασία δεν έχει πόσες ώρες κάθεται άσκοπα ο εκπαιδευτικός στο σχολείο, αλλά το τί κάνει μέσα στην τάξη και το τί κάνει για τα παιδιά.

Αφού ο κ. Αρβανιτόπουλος, λοιπόν, θέλει παρουσιολόγια και άλλα υποτιμητικά προσωπικά σκοπεύω να μην διαθέσω ούτε πέντε λεπτά επιπλέον παρουσίας μου στο σχολείο. Με την συμπλήρωση του ωραρίου έχω εξαφανιστεί. Οποιαδήποτε επιπλέον απασχόληση ή θα πληρωθεί υπερωριακά ή απλά δεν θα γίνει. Αγαπάμε τα παιδιά και σκιζόμαστε για αυτά, αλλά δεν θα πατήσετε πάνω στο φιλότιμο μας για να μας εξοντώσετε.

Χαρτογιακάδες θέλετε κ. Αρβανιτόπουλε, χαρτογιακάδες θα έχετε.

Γιάννης Πολίτης, Μ.Α., Ph.D

Y.Γ. Βγάλτε και μία τροπολογία για την χρήση μαστιγίου για μεγαλύτερη αποδοτικότητα. Την ξεχάσατε.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

proaulio_sxoleio
Σοκ στο κέντρο της Αθήνας: Πέταξαν κροτίδες έξω από σχολείο – Τραυματίστηκε ανήλικη μαθήτρια
Συνελήφθησαν δύο μαθητές και οι γονείς τους για παραμέληση εποπτείας
Σοκ στο κέντρο της Αθήνας: Πέταξαν κροτίδες έξω από σχολείο – Τραυματίστηκε ανήλικη μαθήτρια
aksiologisi2ab.jpg
Ξεκινούν τις διαδικασίες της ατομικής αξιολόγησης όλων των εκπαιδευτικών από τους διευθυντές
Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης παρακάμπτει το πεδίο Α1-αξιολόγηση από σχολικό σύμβουλο- και προχωρεί την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών από τους...
Ξεκινούν τις διαδικασίες της ατομικής αξιολόγησης όλων των εκπαιδευτικών από τους διευθυντές