Thumbnail
Γιατί απεργούμε

Θεσσαλονίκη, 10.10.2013

Αγαπητοί γονείς,

Εν όψει της απεργίας που έχει προκηρυχθεί από την Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδος για την Τρίτη, 15.10.2013 και στην οποία θα συμμετέχει ο Σύλλογος καθηγητών του σχολείου μας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα αιτήματα και τους στόχους αυτής της κινητοποίησης.

Από το 1977 το καθεστώς εργασίας των ιδιωτικών εκπαιδευτικών διέπεται από μια σειρά νόμων (682/1977, 1566/1985, 2986/2002 κ.ά.), που κοινή τους συνισταμένη είναι η αρχή πως οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί είναι λειτουργοί του δημόσιου αγαθού της εκπαίδευσης, το οποίο με συνταγματική πρόβλεψη (άρθρο 16 του Συντάγματος) και αυστηρές προϋποθέσεις παραχωρείται σε ιδιώτες για να το διακονούν. Έτσι, για δεκαετίες η Πολιτεία, μέσω των κατά τόπους Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, εποπτεύει τη λειτουργία των ιδιωτικών σχολείων (προγράμματα, τίτλοι σπουδών, προσόντα εκπαιδευτικών, εργασιακές σχέσεις κλπ.).

Τον Ιούλιο που μας πέρασε, ωστόσο, το Υπουργείο Παιδείας εξέδωσε εγκύκλιο, η οποία προβλέπει ότι η αρμοδιότητα για τον έλεγχο του εργασιακού καθεστώτος των ιδιωτικών εκπαιδευτικών μεταφέρεται από το Υπουργείο Παιδείας στο Υπουργείο Εργασίας, θεωρώντας έτσι τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς αποκλειστικά ιδιωτικούς υπαλλήλους, με ό,τι αυτό συνεπάγεται στον χώρο της ελεύθερης αγοράς.

 

Κατόπιν αυτού, η Ομοσπονδία του κλάδου μας προσέφυγε στο Συμβούλιο της Επικρατείας και δικαιώθηκε προσωρινά με απόφαση που επιβάλλει αναστολή της ισχύος της εγκυκλίου (1). Η οριστική εκδίκαση για την ακυρότητα ή μη της συγκεκριμένης εγκυκλίου έχει προγραμματιστεί για την Πέμπτη, 17.10.2013.

Αγαπητοί γονείς,

Ως λειτουργοί της εκπαίδευσης με υψηλό αίσθημα καθήκοντος, θεωρούμε υποχρέωσή μας να περιφρουρήσουμε με κάθε τρόπο την εποπτεία της Πολιτείας στον χώρο του σχολείου, δεδομένου ότι μια τέτοια αλλαγή δεν πλήττει μόνο τον ρόλο τον δικό μας, αλλά και το κύρος του ιδιωτικού σχολείου ως φορέα εκπαίδευσης. Ζητούμε λοιπόν και την κατανόησή σας, αλλά κυρίως την ηθική σας στήριξη στον σκοπό αυτό.

 

Με εκτίμηση,

Ο Σύλλογος Καθηγητών της Γερμανικής Σχολής Θεσσαλονίκης

(1) Συμβούλιο της Επικρατείας, απόφαση 380/2013: «…το δημόσιο συμφέρον εξυπηρετείται από την ύπαρξη σταθερών εργασιακών σχέσεων των ιδιωτικών εκπαιδευτικών, ώστε αυτοί απερίσπαστοι να εκτελούν τα καθήκοντά τους για την αποτελεσματικότερη εκπλήρωση του σκοπού της παιδείας, ο οποίος έχει αναχθεί σε συνταγματικό λόγο δημοσίου συμφέροντος…»

 

ΠΗΓΗ: www.deutsch.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

diokseis_ekpaideutikon
Εκπαιδευτικοί Κέρκυρας: Κινητοποιήσεις ενάντια στις πειθαρχικές διώξεις για τη συμμετοχή στην απεργία-αποχή
Οι εκπαιδευτικοί της Κέρκυρας αντιδρούν στις πειθαρχικές κλήσεις λόγω συμμετοχής στην απεργία-αποχή
Εκπαιδευτικοί Κέρκυρας: Κινητοποιήσεις ενάντια στις πειθαρχικές διώξεις για τη συμμετοχή στην απεργία-αποχή
Monimoi dikastiria
ΕΣΔΙ: Διορίζονται 235 γραμματείς στα δικαστήρια (ονόματα)
Τα αποτελέσματα αφορούν τον γραπτό και προφορικό διαγωνισμό που πραγματοποίησε η ΕΣΔΙ για την εισαγωγή 350 δικαστικών υπάλληλων που θα λάβουν θέσεις...
ΕΣΔΙ: Διορίζονται 235 γραμματείς στα δικαστήρια (ονόματα)
ερασ
4ου ΓΕΛ Παλαιού Φαλήρου: Erasmus + KA122 «Ενεργός πολίτης και δημοκρατία στο σχολείο»
Μέσω του προγράμματος, το σχολείο έχει την ευκαιρία να αναπτύξει καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας και να ενισχύσει την ευρωπαϊκή διάσταση στην...
4ου ΓΕΛ Παλαιού Φαλήρου: Erasmus + KA122 «Ενεργός πολίτης και δημοκρατία στο σχολείο»