Thumbnail
ΕΛΜΕ Σάμου

ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ!

Με την απειλή της κλήσης  εισαγγελέα, σπάζοντας λουκέτα, ακόμα και με απειλές προπηλακισμών προς τους μαθητές, παρέμβηκαν «οργισμένοι γονείς» για να σταματήσουν τις μαθητικές καταλήψεις στο ΓΕΛ και στο Γυμνάσιο Καρλοβάσου. Η επιχείρηση αυτή που εκτυλίχτηκε παράλληλα στα δύο σχολεία, προστίθεται αντικειμενικά στις πολλές άλλες ανάλογες επιχειρήσεις συκοφάντησης, τρομοκράτησης, καταστολής και δίωξης  των μαθητικών καταλήψεων που γίνονται αυτές τις μέρες σε πολλά σχολεία της χώρας.

Η συντεταγμένη αυτή επίθεση δεν προέκυψε τυχαία. Καθοδηγείται από την κυβερνητική θεωρία «των δύο άκρων» που στοχεύει, να σπείρει το φόβο, να επιβάλλει γενικευμένη υποταγή, να απαγορεύσει τους αγώνες του λαού και της νεολαίας. Υλοποιείται από τους κυβερνητικούς κρατικούς μηχανισμούς αλλά και με τη συνδρομή  εκείνων που είναι πρόθυμοι να επιβάλλουν την «ομαλότητα» της κυβερνητικής πολιτικής δρώντας «στο όνομα» κρατικών οργάνων!

Οι μαθητικοί αγώνες με τα αιτήματα και με την όποια μορφή αποφασίζουν κάθε φορά οι ίδιοι οι μαθητές  δεν είναι ποινικό αδίκημα! Οι μαθητές έχουν δικαίωμα στον αγώνα! Το δικαίωμα τους αυτό πρέπει να το υπερασπίσουν όλοι οι εργαζόμενοι και ο λαός, ιδιαίτερα στη τωρινή φάση που η κυβερνητική πολιτική διαλύει τα σχολεία τους και στοχεύει να τους στείλει μαζικά στην ανεργία και στην μαθητεία- σύγχρονη δουλεία! Είναι απλώς άθλια υποκρισία οι κραυγές εκείνες που «νοιάζονται» για την «ομαλή» λειτουργία των σχολείων και γι αυτό στρέφονται ενάντια στις μαθητικές καταλήψεις. Το μόνο που πραγματικά υπηρετούν-ακόμα και όταν δεν το αντιλαμβάνονται- είναι η πολιτική ισοπέδωσης της δωρεάν δημόσιας παιδείας, το μαύρο μέλλον της αμορφωσιάς και της εκμετάλλευσης για τη μεγάλη πλειοψηφία των παιδιών.

Οι εκπαιδευτικοί δεν πρέπει και δεν μπορεί να «παρακολουθούμε» αδρανείς αυτή την επιχείρηση που στοχεύει να ανακηρύξει «παράνομους» τους μαθητικούς αγώνες. Δεν υπάρχει «ουδέτερη στάση» απέναντι στη βαρβαρότητα. Είμαστε μαζί τους γιατί είμαστε ενάντια στην πολιτική που συντρίβει εργαζόμενους και νεολαία. Είμαστε μαζί τους γιατί το δικαίωμα  στη μαζική πάλη, η ελευθερία να αγωνιζόμαστε, ανήκει σε όλο το λαό! Είμαστε μαζί τους γιατί και οι δικοί μας αγώνες –αυτοί που δώσαμε και οι ακόμα μεγαλύτεροι που χρειάζεται να οργανώσουμε- έχουν τον ίδιο εχθρό. Είμαστε μαζί τους γιατί ξέρουμε πως το «απαγορεύεται να αγωνιστείτε» το είπαν και σε μας τον περασμένο Μάη, όπως το είπαν και το λένε και σε πολλούς άλλους κλάδους εργαζομένων.

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ τους ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥΣ

ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΔΕΝ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΥΝΤΑΙ-ΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΔΕΝ ΕΚΧΩΡΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΪΚΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

ΔΩΡΕΑΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ ΣΑΜΟΥ

 

Σάμος 21-10-13

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Φέτα: Η έξυπνη τεχνική που τη διατηρεί φρέσκια και νόστιμη για έναν μήνα

1750 νέοι εκπαιδευτικοί ξεκινούν έως 30/7 Ειδική Αγωγή, Σχολ. Ψυχολογία, Παιδαγωγική και Ηγεσία

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

απθ
Ξενόγλωσσες Προπτυχιακές Σπουδές, «διεθνοποίηση» για ποιον και με ποιους όρους;
Η αναζήτηση πόρων μέσω της διεθνοποίησης υπονομεύει τα πανεπιστήμια και κάνει «εκπτώσεις στην ποιότητα των σπουδών» • Τι απαιτεί η παράταξη...
Ξενόγλωσσες Προπτυχιακές Σπουδές, «διεθνοποίηση» για ποιον και με ποιους όρους;
ΤΑΞΗ
Εκπαίδευση: Η απαξίωση των Φιλολογικών Τμημάτων και το τίμημα της χρησιμοθηρίας
Η καθοδική πορεία των φιλολογικών σχολών: Μια βαθύτερη πολιτισμική και παιδαγωγική κρίση πίσω από τους αριθμούς
Εκπαίδευση: Η απαξίωση των Φιλολογικών Τμημάτων και το τίμημα της χρησιμοθηρίας
AGRINIO
Αισιοδοξία για την ελληνική περιφέρεια: Μαθητές από το Αγρίνιο κατέκτησαν διεθνή διάκριση στη ρομποτική και την Τεχνητή Νοημοσύνη
Μπορεί η επιτυχία του Αγρινίου να αποτελέσει αφετηρία για ένα εθνικό δίκτυο εκπαιδευτικών εργαστηρίων ρομποτικής; Σε μια εποχή όπου η Τεχνητή...
Αισιοδοξία για την ελληνική περιφέρεια: Μαθητές από το Αγρίνιο κατέκτησαν διεθνή διάκριση στη ρομποτική και την Τεχνητή Νοημοσύνη