Thumbnail
Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α –ΣΤΕΛΛΑ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

(Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α –ΣΤΕΛΛΑ)

www.seepea-stella.blogspot.gr/

Π.Μπακογιάννη 2, 35 100 Λαμία,

τηλ: 22310/66588,

fax: 22310/25226, κιν: 6974714206

[email protected], [email protected],

www.facebook.com/seepea.stella

 Λαμία 4/12/2013

Αριθ.πρωτ: 75

Προς:  - Υπουργό Παιδείας κο Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο

- Υφυπουργό Παιδείας κο Συμεών Κεδίκογλου

Θέμα: «Σχετικά με τη διακοπή προσλήψεων εκπαιδευτικών και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Ε.Ε.Π) στα Ειδικά Σχολεία και στα ΚΕ.Δ.Δ.Υ των Περιφερειών Στερεάς Ελλάδας και Νοτίου Αιγαίου»

Αξιότιμε κε Υπουργέ,

Αξιότιμε κε Υφυπουργέ,

      με την παρούσα επιθυμούμε να σας γνωστοποιήσουμε την τραγική κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει οι δομές Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ & Σ.Μ.Ε.Α.Ε)  των Περιφερειών Στερεάς Ελλάδας και Νοτίου Αιγαίου, καθόσον αφού πρώτα διεκόπη σε αυτές η διαδικασία πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ε.Α.Ε και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Ε.Ε.Π) διαμέσου του κρατικού προϋπολογισμού, εδώ και λίγο καιρό επίσης διεκόπησαν και οι προσλήψεις αναπληρωτών από Προγράμματα ΕΣΠΑ.

Οι συνέπειες της υποστελέχωσης μέχρι τούδε αυτών των δομών έχουν σημαντικά δυσμενή αντίκτυπο στην κάλυψη των αναγκών των μαθητών και των οικογενειών τους και στην εύρυθμη λειτουργία των αντίστοιχων πλαισίων. Ενώ λοιπόν εντός ολίγου θα κλείσουν τα σχολεία για τις διακοπές των Χριστουγέννων, στα ΚΕ.Δ.Δ.Υ των 2 αυτών Περιφερειών μέχρι και σήμερα είναι ανέφικτο να λειτουργήσουν οι διεπιστημονικές ομάδες, που είναι αρμόδιες για την αξιολόγηση, διάγνωση και υποστήριξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, λόγω  παντελούς -σε αρκετά εξ αυτών - έλλειψης εκπαιδευτικού και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Ε.Ε.Π).

Η δραματική αυτή κατάσταση επιτείνεται από το γεγονός πως στο παρόν χρονικό διάστημα, τα ΚΕ.Δ.Δ.Υ εκ του νόμου πρέπει να προβούν σε αξιολογήσεις μαθητών Λυκείου με μαθησιακές δυσκολίες, ώστε να τους χορηγηθεί Γνωμάτευση η οποία θα χρησιμοποιηθεί για τη συμμετοχή τους στις Πανελλήνιες Εξετάσεις του 2014.

Επιπροσθέτως,  τα Ειδικά Σχολεία των 2 αυτών Περιφερειών είναι άκρως υποστελεχωμένα σε Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό(Ε.Ε.Π).

 Πιο συγκεκριμένα είναι απαραίτητο να αναφέρουμε πως η Στερεά Ελλάδα με τα 17 Ειδικά Σχολεία, τα 5 ΚΕ.Δ.Δ.Υ και τα 80 κενά σε Ε.Ε.Π(Ψυχολόγους, Κοιν.Λειτουργούς, Λογοθεραπευτές, Εργοθεραπευτές, Φυσικοθεραπευτές, Παιδοψυχιάτρους, Σχολικούς Νοσηλευτές), αυτή τη στιγμή διαθέτει ΜΟΝΟ 19 μονίμους και ΜΟΝΟ 4 Αναπληρωτές Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό(Ε.Ε.Π), εκ των οποίων μόνον μια(1) Εργοθεραπεύτρια, έναν(1) Σχολικό Νοσηλευτή, τρείς(3) Λογοθεραπεύτριες, κανέναν Φυσικοθεραπευτή, κανέναν Παιδοψυχίατρο κ.ο.κ.

Παρόμοια τραγική υποστελέχωση των δομών Ειδικής Αγωγής παρατηρείται και στην Περιφέρεια του Νοτίου Αιγαίου με τα 101 κενά. (Λείπουν 27 Ψυχολόγοι, 21 Κοινωνικοί Λειτουργοί, 25 Λογοθεραπευτές, 14 Εργοθεραπευτές, 7 Φυσικοθεραπευτές, 5 Σχολικοί Νοσηλευτές, 2 Παιδοψυχιατροί στα ΚΕ.Δ.Δ.Υ και στα Ειδικά Σχολεία).

Επιπλέον, ούτε οι Επιτροπές Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (Ε.Δ.Ε.Α.Υ) μπορούν να λειτουργήσουν, με τα σημερινά δεδομένα, δίνοντας έτσι το τελειωτικό χτύπημα στη δυνατότητα στοιχειώδους επιβίωσης των δομών Ειδικής Αγωγής , των  δυο αυτών Περιφερειών της χώρας.

Αξιότιμε κε Υπουργέ,

Αξιότιμε κε Υφυπουργέ,

αν δεν προβείτε τάχιστα στη λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση της τραγικής αυτής κατάστασης, οι δομές Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, τα ΚΕ.Δ.Δ.Υ, τα Ειδικά Σχολεία και οι Ε.Δ.Ε.Α.Υ  της Στερεάς Ελλάδας και του Νοτίου Αιγαίου, εντός ολίγου θα αποτελούν παρελθόν.

Αν δεν δώσετε άμεσα λύση, οι επιπτώσεις για τους μαθητές, τους γονείς και τους κηδεμόνες τους, θα είναι αξεπέραστες.

Έχει ήδη παρέλθει το 1/3 της φετινής σχολικής χρονιάς. Σας καλούμε, έστω και σ’ αυτή τη χρονική στιγμή,  να πράξετε τα δέοντα ώστε να διευκολύνετε, ως προς τα ελαχίστως απαραίτητα, το ουσιαστικό έργο που οφείλει η ελληνική πολιτεία να διασφαλίζει στο χώρο της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης.

 

Με τιμή

Για το Δ.Σ

Ο Πρόεδρος                                                                  Η Γραμματέας

Βασίλειος Βούγιας                                                        Σοφία Μαχαίρα

                              

  Κοινοποίηση:

                                                       -Διευθυντή Ειδικής Αγωγής κο Κ. Λολίτσα

                                                    -Ειδικό Γραμματέα Ευρωπαϊκών Πόρων κο Ε. Ζαχαράκη

                                                    - Περιφ.Δ/ντή Εκπ/σης Στερεάς Ελλάδας κο Η. Παλιαλέξη

                                                    -  Περιφ.Δ/ντή Εκπ/σης   Νοτίου Αιγαίου κο Δ.Μεσσάρη                      

                                                       - Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α

                                                        -ΕΣΑμεΑ

                                                        -Δίκτυο Ειδικών Σχολείων

                                                        -Κόμματα και Βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου

                                                         -Μ.Μ.Ε

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sholiki-taxi-humor.jpg
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.
Η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας. Η δουλειά μας είναι να διδάξουμε αυτά τα...
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.