Thumbnail
Α ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ Α’ ΕΛΜΕ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ

ΡΟΔΟΣ 5-2-2014

ΨΗΦΙΣΜΑ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Η Γενική Συνέλευση της Α’  ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου καταγγέλλει την προσπάθεια τρομοκράτησης σε βάρος των εκπαιδευτικών που επιχειρείται από τον Περιφερειακό Διευθυντή  Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου σχετικά με την κακόφημη «Αυτοαξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου». Ο Περιφερειακός Διευθυντής, «βασιλικότερος του βασιλέως», αναλαμβάνει τον πρωτοπόρο πανελλαδικά ρόλο υλοποίησης των διαδικασιών αυτοαξιολόγησης τροποποιώντας, προφανώς εσκεμμένα και αυτές ακόμα τις υπουργικές αποφάσεις. Σε έγγραφό του στις 29-1-2014 με θέμα : «Διαδικασίες Εφαρμογής της Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου» επισημαίνει : «Καλούνται οι Διευθυντές και οι Διευθύντριες … να προχωρήσουν στη συγκρότηση των ομάδων εργασίας …». Γνωρίζει όμως πολύ καλά ότι βάσει της υπ’ αριθμ. 30972/Γ1/15-3-2013 Υ.Α., παρ 1, άρθρο 4 : «… Την ευθύνη εφαρμογής της διαδικασίας αξιολόγησης έχουν ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου.» Ο στόχος είναι προφανής. Προσπαθεί να πειθαναγκάσει του Διευθυντές  και να παρακάμψει τις αντιστάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων που αντιδρούν στη συντριπτική τους πλειοψηφία στην εφαρμογή της κακόφημης αξιολόγησης.

ΟΙ εκπαιδευτικοί μοχθούμε σε εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες, λόγω της κυβερνητικής πολιτικής, για να λειτουργήσουμε τις σχολικές μονάδες. Συζητάμε καθημερινά και αποφασίσουμε συλλογικά στα πλαίσια των νόμων, την επιστημονική δεοντολογία και τη συνείδησή μας για τα «μικρά» και «μεγάλα» της σχολικής μονάδας. Προτείνουμε αλλαγές και θέτουμε βραχυπρόθεσμους και μεσοπρόθεσμους στόχους σε συνεργασία με τους γονείς και τους μαθητές μας. Δεν περιμένουμε από οποιοδήποτε να μας υποδείξει τη δουλειά μας. Θα περιμέναμε βεβαίως και απαιτούμε στήριξη στο έργο μας με συνεχή επιμόρφωση και βελτίωση των εργασιακών μας συνθηκών. 

Η προσπάθεια επιβολής συγκεκριμένων διαδικασιών που περιορίζουν την παιδαγωγική ελευθερία και «γραφειοκρατικοποιούν» το λειτούργημά μας είναι και απαράδεκτη και αντισυνταγματική.

Καλούμε τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Ν. Αιγαίου  να σταματήσει τις πιέσεις και τις απειλές με σκοπό την καλύτερη εφαρμογή της αντιλαϊκής πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας.

Καλούμε τα στελέχη της εκπαίδευσης να μην «περάσουν από την άλλη πλευρά». Να συνεχίσουν να παίζουν τον παιδαγωγικό-καθοδηγητικό τους ρόλο και να μην δεχτούν να μετατραπούν σε διοικητικό – τιμωρητικό μηχανισμό. Να μην δεχτούν να καταντήσουν  οι κομματικοί επιθεωρητές του 21ου αιώνα.

Χαιρετίζουμε τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς και τα στελέχη της εκπαίδευσης που αντιστέκονται καθημερινά στην βάρβαρη, αντιλαϊκή, ανερμάτιστη κυβερνητική πολιτική. Οι εκπαιδευτικοί με τη στάση μας διαψεύδουμε περίτρανα τον ισχυρισμό του Υπουργού Παιδείας ότι συμφωνούμε στη πλειοψηφία μας με το έγκλημα της διάλυσης του Δημόσιου Σχολείου.

Συνεχίζουμε με μαζικούς όρους τον αγώνα μας. Η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας έχει συγκεκριμένες πολιτικές στοχεύσεις : Τη προώθηση του σχολείου της αγοράς και την ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών.

Στον διοικητικό εκφοβισμό απαντάμε με ενότητα και συσπείρωση. Κανένα σχολείο να μην υποχωρήσει στους εκβιασμούς και τις πιέσεις της διοίκησης.

Είναι βέβαιο πως στη συνείδηση του συνόλου των εκπαιδευτικών η κακόφημη αξιολόγηση - χειραγώγηση έχει ήδη καταδικαστεί .

Όχι στο σχολείο της αγοράς, των δεξιοτήτων και του λειτουργικού αναλφαβητισμού.

Η Γ.Σ. της Α’  ΕΛΜΕΔ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 01/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα