Thumbnail
Ε.Σ.Α.μεΑ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ε.Σ.Α.μεΑ.: Από τη σύσκεψη για το ν/σ της Ειδικής Αγωγής, με φορείς, εκπαιδευτικούς, γονείς

Σύσκεψη - διαβούλευση για το νομοσχέδιο για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση του υπουργείου Παιδείας πραγματοποίησε η ΕΣΑμεΑ με τους φορείς μέλη της, μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας και πολίτες που θέλησαν να καταθέσουν τις απόψεις τους επί του θέματος, το μεσημέρι της Δευτέρας 5 Μαΐου στα γραφεία της στην Ηλιούπολη. Παρών ήταν επίσης ο διευθυντής της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής Κώστας Λολίτσας του υπουργείου Παιδείας. Τη σύσκεψη συντόνισε ο πρόεδρος της ΕΣΑμεΑ Ιωάννης Βαρδακαστάνης.

Σκοπός ήταν η διαμόρφωση μιας ενιαίας θέσης γι’ αυτό το κρίσιμο θέμα, ώστε η Συνομοσπονδία να καταθέσει τις οριστικές προτάσεις της οργανωμένες και τεκμηριωμένες. Το νομοσχέδιο που δόθηκε σε διαβούλευση από το Υπουργείο Παιδείας σε καμία περίπτωση δεν έχει μεταρρυθμιστικό χαρακτήρα. Ο πολύπαθος χώρος της εκπαίδευσης των ατόμων με αναπηρία δεν έχει ανάγκη από νομοθετήματα αλλά μια εκ βάθρων μεταρρύθμιση.

Το νομοσχέδιο σχεδιάστηκε ερήμην της ΕΣΑμεΑ και του συνόλου των φορέων της επιστημονικής και εκπαιδευτικής κοινότητας. Θα υπενθυμίσουμε τον διαρκή αγώνα της ΕΣΑμεΑ να παρευρεθεί εκπρόσωπός της στην Επιτροπή που συστήθηκε για το σχεδιασμό και την αναμόρφωση της εκπαίδευσης των ατόμων με αναπηρία χωρίς επιτυχία. Το νομοσχέδιο αυτό σχεδιάστηκε για εμάς, ΧΩΡΙΣ εμάς. Το αποτέλεσμα ήταν ένα νομοσχέδιο - συρραφή διατάξεων και νομοθετημάτων που το μεγαλύτερο μέρος τους δεν έχουν εφαρμοστεί στην πράξη και συνεπώς δεν έχουν αξιολογηθεί. Ακόμη χειρότερα, αυτό το νομοσχέδιο έρχεται σε ρητή αντίθεση με το άρθρο 24 «Εκπαίδευση» της Διεθνούς Σύμβασης για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία που κυρώθηκε από το σύνολο των μελών του Ελληνικού Κοινοβουλίου με την ψήφιση του ν. 4074/2012.

Στην ηλεκτρονική διαβούλευση του υπουργείου Παιδείας για το νομοσχέδιο τα σχόλια πέφτουν βροχή, με πληθώρα ενστάσεων, ιδιαίτερα από την εκπαιδευτική κοινότητα αλλά και από γονείς. Στις 29 Απριλίου η ΕΣΑμεΑ είχε αποστείλει στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων υπόμνημα ως μία πρώτη παρέμβαση, κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου, καταδεικνύοντας σειρά προβληματικών σημείων, ενώ σήμερα Τρίτη 6/5 παρενέβη και στην ηλεκτρονική διαβούλευση.

Στη σύσκεψη παρευρέθηκαν δεκάδες φορείς από τον χώρο της εκπαίδευσης και του αναπηρικού κινήματος, φορείς και μέλη της ΕΣΑμεΑ, εκπρόσωποι των Σχολικών Συμβούλων, των ΚΔΑΥ, από τα ΚΕΔΔΥ, από τον ΠΕΣΕΑ κ.α.

Βρείτε το δελτίο Τύπου και στη νέα ιστοσελίδα της ΕΣΑμεΑ http://esamea.gr/pressoffice/press-releases/912-apo-th-syskepsh-gia-to-n-s-ths-eidikhs-agwghs-me-foreis-ekpaideytikoys-goneis

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τον Πρόεδρο της Ε.Σ.Α.μεΑ. κ. Ι. Βαρδακαστάνη στο κινητό τηλέφωνο 6937157193.


ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
“Ε.Σ.Α.μεΑ.”
ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
    Ελ. Βενιζέλου 236, Τ.Κ. 16341 Ηλιούπολη 
Τηλ. 210.9949837,
Φαξ 210.5238967
e-mail: [email protected]
http://www.esaea.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypoyrgeio_paideias_dia_bioy
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Ανοίγουν νέοι πίνακες για Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Από τους πίνακες που θα προκύψουν από τους προκηρύξεις αυτές το υπουργείο Παιδείας θα «αντλεί» αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, όποτε χρειάζεται, για τα...
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Ανοίγουν νέοι πίνακες για Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
bullying μαθητής
Πανελλήνιες 2024 : Σε απόγνωση μαθητής – «Τεράστια απογοήτευση και αίσθηση αδικίας»
Πανελλήνιες – Πανελλαδικές 2024: «Άδικη η  βαθμολόγηση του μαθήματος του Ελεύθερου Σχεδίου» - Η επιστολή ενός μαθητή
Πανελλήνιες 2024 : Σε απόγνωση μαθητής – «Τεράστια απογοήτευση και αίσθηση αδικίας»
boytsinos
Γ. Βούτσινος - Υπουργείο Παιδείας (Γ.Γ. Επαγγελματικής Εκπαίδευσης):  Οι νέες ρυθμίσεις για τα ΕΠΑ.Λ. και τα Εργαστηριακά Κέντρα
Σχετικά με την ίδρυση Κέντρων  Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Κ.Ε.Ε.Κ.). και την ίδρυση και λειτουργία των Επαγγελματικών Σχολών...
Γ. Βούτσινος - Υπουργείο Παιδείας (Γ.Γ. Επαγγελματικής Εκπαίδευσης):  Οι νέες ρυθμίσεις για τα ΕΠΑ.Λ. και τα Εργαστηριακά Κέντρα