Thumbnail

Μπαγιώργος Ανδρέας                Πάτρα, Σεπτέμβρης 2012   Αιρετός Π.Υ.Σ.Π.Ε. Ν. Αχαΐας                                                 

 

Θέμα: Κενά εκπαιδευτικών, απεργία γιατί η αντίσταση ( ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ) είναι πράξη αξιοπρέπειας !

  

Συναδέλφισσα, συνάδελφε,

 

            1.  Επανέρχομαι στο δεύτερο ενημερωτικό μου δελτίο με αφορμή ερωτήματα συναδέλφων και συναδέλφων διευθυντών. Τι θα γίνει με τα κενά των ειδικοτήτων για να κάνουν τα προγράμματα  τους, σήμερα, που είναι  24 Σεπτεμβρίου.

Μου δημιουργείται η απορία και ο προβληματισμός πως η Διοίκηση απαιτούσε την προηγούμενη εβδομάδα, μέχρι της 17 Σεπτεμβρίου να έχουν υποβληθεί τα ωρολόγια προγράμματα των σχολείων στους σχολικούς συμβούλους χωρίς βέβαια να προβλέπεται αυτό από πουθενά.

           Αξίζει εδώ να αναφέρω ότι υπάρχουν σχεδόν σε όλα τα σχολεία κενά:

Θεατρικής Αγωγής ΠΕ32 ,Δραματικής Τέχνης ΠΕ18.41,Καλλιτεχνικών,

Γαλλικών ΠΕ05, Γερμανικών ΠΕ07, Πληροφορικής ΠΕ19-ΠΕ20

 και ακόμη Αγγλικών:31, Δάσκαλοι:16, Νηπιαγωγοί:12, Φυσικής Αγωγής:12, Μουσικής: 1.

(τελευταίες πληροφορίες του υπουργείου λένε ότι θα γίνει πρόσληψη εντός εβδομάδος)

Μέχρι σήμερα οι εκπαιδευτικοί που πλεονάζουν στη Β/θμια εκπαίδευση δεν έχουν διατεθεί στην Α/θμια.

   Είμαι κατηγορηματικά αντίθετος σε ότι αφορά το ενδεχόμενο επανατοποθέτησης των εκπαιδευτικών γαλλικής γλώσσας και Τ.Π.Ε., οι οποίοι αποσπάστηκαν στο Νομό μας στις 31-8-2012 και τοποθετήθηκαν στα σχολεία με απόφαση του ΠΥΣΠΕ στις 13-9-2012 (14 ολόκληρες ημέρες μετά την απόσπασή τους), γιατί απαιτείται τώρα, όσοι διατεθούν αυτές και τις επόμενες ημέρες, να τοποθετηθούν πρώτοι (σύμφωνα με το πνεύμα της  1104637/Δ2/11-9-2012 εγκυκλίου του Υπουργείου Παιδείας)

 Το Συμβούλιο περίμενε μήπως και η Διοίκηση της Β/θμιας Εκπαίδευσης διαθέσει το πλεονάζον προσωπικό της σε αυτές τις ειδικότητες στην Α/θμια, για να τοποθετήσει νωρίτερα αυτούς τους εκπαιδευτικούς στα σχολεία, σύμφωνα άλλωστε και με την 1104637/Δ2/11-9-2012 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας.

Αυτό δεν έχει γίνει ούτε μέχρι σήμερα, οπότε το δίκαιο είναι όταν θα διατεθούν, αν διατεθούν ,πόσοι θα είναι αυτοί και να πάνε στα κενά που έχουν μείνει.

Στη περίπτωση που δε γίνει το παραπάνω, πρόκειται να δημιουργηθεί τεράστια αναστάτωση στα σχολεία, στους συλλόγους διδασκόντων και στους μαθητές.

Η Διοίκηση ούτε καν πρέπει να σκεφτεί (αφού δίνει βαρύτητα και στο ωρολόγιο πρόγραμμα) την ενδεχόμενη επανατοποθέτηση των εκπαιδευτικών αυτών από το ΠΥΣΠΕ, γιατί αυτοί ανέλαβαν κανονικά υπηρεσία πριν από Δώδεκα (12) ημέρες, τοποθετήθηκαν σε τάξεις και παράγγειλαν ήδη βιβλία γαλλικής γλώσσας.

Τονίζοντας πάλι ότι πέρα από εγκυκλίους και νόμους υπάρχει η ποιότητα στην εκπαίδευση, οι χαμένες ώρες διδασκαλίας, η αξιοπρέπεια και το δημόσιο συμφέρον που όλοι μας οι υπηρετούντες στην εκπαίδευση πρέπει να διασφαλίζουμε στο μέγιστο βαθμό.

     2.  Γενική Απεργία! Γιατί η αντίσταση είναι πράξη αξιοπρέπειας!

Η Απεργιακή κινητοποίηση του κλάδου την Τετάρτη 26 Σεπτέμβρη 2012 θέλει να βροντοφωνάξει: Όχι στην οικονομική εξαθλίωση των νέων συναδέλφων μας

          Οι εκπαιδευτικοί έχουμε ζητήσει την κατάργηση του Νέου Μισθολογίου - φτωχολογίου των Δ.Υ. που ισοπέδωσε τους μισθούς μας (Ν. 4024/2011). Πέρα όμως απ΄ αυτό το γενικότερο αίτημα , θεωρώ ότι σήμερα πρέπει να προταχθεί το αίτημα για άμεση οικονομική αναβάθμιση των νέων συναδέλφων μας, που οι μισθοί τους πήγαν στα 640€ και είχαν τις μεγαλύτερες μειώσεις απ' όλους μας.

          Οι νέοι συνάδελφοί μας, εξαιτίας των μνημονιακών πολιτικών που εφαρμόστηκαν τα τελευταία χρόνια και εξακολουθούν να προωθούνται και σήμερα, υποχρεώνονται να ζήσουν κάτω από τα όρια της στοιχειώδους διαβίωσης με μισθούς πείνας, αφού τσακίστηκαν με το νέο μισθολόγιο. Γι' αυτό προτάσσω το αίτημα για άμεση οικονομική αναβάθμιση των νέων συναδέλφων.

           Η εκπαίδευση και οι εκπαιδευτικοί έχουν ήδη καταβάλλει πολύ υψηλό τίμημα στο βωμό των πολιτικών του μνημονίου και της τρόικα. Φτάνει πια!!!

  Διεκδικούμε:

Άμεση οικονομική αναβάθμιση των νέων συναδέλφων μας με ουσιαστικές αυξήσεις στα εισαγωγικά κλιμάκια

Μισθούς αξιοπρεπούς διαβίωσης για τον εκπαιδευτικό.

Μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών με βάση το 60%-40% για να καλυφθούν όλα τα οργανικά κενά

Ξεκλείδωμα των πινάκων μετά τις 30/6/2010 και υπολογισμό της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών

Πρόσληψη όλων των αναπληρωτών σε μια φάση πριν την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς για την κάλυψη όλων των κενών

Κατάργηση της διετίας στην οργανική θέση

Κατάργηση της «ποινής» για διαγραφή από τους πίνακες των αναπληρωτών

Δικαίωμα «αμοιβαίας» αλλαγής θέσης (απόσπασης) και δικαίωμα συνυπηρέτησης στους αναπληρωτές

Διαγωνισμό ΑΣΕΠ για πρόσληψη εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής Π.Ε. 61, Π.Ε. 71

 

 

Η μαζική συμμετοχή όλων μας θα καθορίσει τις εξελίξεις

 

 

                                                                                                   Με εκτίμηση

                                                                                      Ανδρέας  Μπαγιώργος

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

grigoris_lamprakis.jpg
Νέες αποκαλύψεις από την ΕΥΠ για τη δολοφονία Λαμπράκη, το Πολυτεχνείο και τα Ιουλιανά
Ποιοι φάκελοι θα αποχαρακτηριστούν σταδιακά μετά τη δημοσιοποίηση 58 δελτίων πληροφοριών για το πραξικόπημα στην Κύπρο και την τουρκική εισβολή το...
Νέες αποκαλύψεις από την ΕΥΠ για τη δολοφονία Λαμπράκη, το Πολυτεχνείο και τα Ιουλιανά