Thumbnail
Δελτίο τύπου των Συλλόγων εκπαιδευτικών Π. Ε.

 

Α’ Αθηνών, «Αθηνά», Αιγάλεω, Αμαρουσίου, Αν. Λιοσίων-Ζεφυρίου-Φυλής, «Αριστοτέλης», «Γληνός», «Κ. Σωτηρίου», Καλλιθέας-Μοσχάτου, Κερατσινίου-Περάματος «Ν. Πλουμπίδης», Νίκαιας-Πειραιά, Ν. Σμύρνης, «Παρθενώνας», Πρόοδος, Χαϊδαρίου

Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 13/10/2014 στα γραφεία της ΔΟΕ σύσκεψη – συνάντηση των Διευθυντών Δημοτικών Σχολείων της Αττικής (μελών των παραπάνω Συλλόγων Π.Ε.) ύστερα από πρόσκληση των Συλλόγων Π.Ε. της Αττικής (και της τελευταίας σύσκεψης συντονισμού τους) με θέμα συζήτησης  την προετοιμασία της μάχης ενάντια στην αξιολόγηση διευθυντών και εκπαιδευτικών και τη συμβολή τους σε αυτή.

Στη σύσκεψη τα εκπαιδευτικά σωματεία παρουσίασαν την εξέλιξη του αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση συνολικά στο δημόσιο και εξέφρασαν τις κοινές τους αποφάσεις με τις οποίες καλούν:

·                           Καμία συμμετοχή στις διαδικασίες της αυτοαξιολόγησης και της αξιολόγησης, τις οποίες  προωθεί το ΥΠΑΙΘ με γοργούς ρυθμούς, ως εργαλείο για να υλοποιήσει την πολιτική της αποδόμησης της Δημόσιας Παιδείας, του κλεισίματος σχολείων, των απολύσεων εκπαιδευτικών, της εφαρμογής του νέου μισθολογίου.

·                           Τους συλλόγους διδασκόντων να μην τροφοδοτούν το Παρατηρητήριο της ΑΕΕ, να μην συντάσσουν σχέδια εργασίας, να μην υλοποιούν καμία διαδικασία αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης, κάνοντας χρήση της απεργίας-αποχής, την οποία έχουν προκηρύξει η ΔΟΕ και η ΑΔΕΔΥ.

·                           Τους διευθυντές να μη συμμετάσχουν στο νέο γύρο της «εξ’ αποστάσεως», όσους έχουν συμμετάσχει να αποσύρουν τις εργασίες τους, να μη δεχτούν να αξιολογηθούν και να αξιολογήσουν κάνοντας, αντίστοιχα, χρήση της απεργίας-αποχής, την οποία έχουν προκηρύξει η ΔΟΕ και η ΑΔΕΔΥ.

Στη συνέχεια τοποθετήθηκαν οι παριστάμενοι διευθυντές και διευθύντριες.

Τη σύσκεψη απασχόλησε ιδιαίτερα η προβολή των αρνήσεων συμμετοχής στην εξ’ αποστάσεως σε πανελλαδικό επίπεδο ώστε να μη μείνουν ως ατομικές ενέργειες αλλά να εναχθούν οργανικά και μάχιμα στο συνολικό αγώνα ολόκληρου του κλάδου ενάντια στην αξιολόγηση, η απαίτηση η ΔΟΕ να πάρει πρωτοβουλίες για να διευρυνθεί ο αριθμός των αρνήσεων συμμετοχής και με απόσυρση των εργασιών από όσους έχουν συμμετέχει. Τονίστηκε για άλλη μια φορά ότι το έγγραφο του περιφερειακού διευθυντή δεν αποτελεί διαταγή και δεν μπορεί να επιφέρει επιπτώσεις στην υπαλληλική ιδιότητα.

Η συζήτηση κατέληξε στους παρακάτω άξονες :

1.               Εκφράστηκε σαφώς η κοινή απόφαση των σωματείων και των παραβρισκόμενων Δ/ντών να αντιπαλέψουν με αποφασιστικότητα την εφαρμογή της αξιολόγησης – χειραγώγησης. Συνεχίζουμε – επιμένουμε στην απόφαση για αποχή από τις διαδικασίες της αυτοαξιολόγησης και της αξιολόγησης που προωθεί το ΥΠΑΙΘ ως εργαλείο για να υλοποιήσει την πολιτική του κλεισίματος σχολείων, των απολύσεων εκπαιδευτικών, της εφαρμογής του νέου μισθολογίου. Οι Δ/ντές δήλωσαν ότι συνεχίζουν – επιμένουν στη μη συμμετοχή τους στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση καλώντας και όσους Δ/ντές έχουν κάνει την εξ αποστάσεως επιμόρφωση να ανακαλέσουν τις εργασίες που έχουν καταθέσει και να συνταχθούν μαζικά με τις αποφάσεις της ΑΔΕΔΥ – ΔΟΕ για απεργία – αποχή από κάθε αξιολογική διαδικασία. Οι Σύλλογοι Εκπ/κών Π.Ε. θα διακινήσουν και θα αναρτήσουν στις ιστοσελίδες τους συγκεκριμένη φόρμα – δήλωση που θα συμπληρώνουν οι Δ/ντές που δε συμμετέχουν στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση και θα αποστέλλουν στις Δ/νσεις Π.Ε. με κοινό πρωτόκολλο.

2.               Οι Σύλλογοι Εκπ/κών Π.Ε. και η Δ.Ο.Ε. να αναλάβουν την έκδοση ανακοινώσεων – δελτίων σχετικά με την αποχή των Δ/ντών των Δημοτικών Σχολείων ανά περιοχή από την εξ αποστάσεως επιμόρφωση και από κάθε αξιολογική διαδικασία και να υπάρχει συντονισμός με τους Συλλόγους Εκπ/κών Π.Ε. της επαρχίας (ήδη υπάρχουν ανάλογες αποφάσεις αποχής από την εξ αποστάσεως επιμόρφωση και από κάθε αξιολογική διαδικασία από συσκέψεις Δ/ντών Συλλόγων Εκπ/κών Π.Ε. της επαρχίας – Ηράκλειο Κρήτης, Πρέβεζα κ.α.) με στόχο την ενημέρωση των συναδέλφων και τη διάλυση του πέπλου φημών και παραπληροφόρησης που διαχέει το ΥΠΑΙΘ ότι ο καθένας δίνει τη μάχη ενάντια στην αξιολόγηση – χειραγώγηση μόνος του.

3.                Να συγκληθεί ΠΑΝΑΤΤΙΚΗ σύσκεψη των Δ/ντών των Δημοτικών Σχολείων με απόφαση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. και να προσκληθούν όλοι οι Δ/ντές των Δημοτικών Σχολείων από την ομοσπονδία να μη συμμετάσχουν στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση και σε καμία αξιολογική διαδικασία με βάση τις αποφάσεις του κλάδου και υλοποιώντας την απόφαση για απεργία – αποχή από την αξιολόγηση.

4.               Να συλλεχθούν και να δημοσιοποιηθούν υπογραφές εκπαιδευτικών με προτεραιότητα σε όσες/όσους είναι συνδικαλιστικά στελέχη σε δήλωση–κείμενο που ξεκίνησε να υπογράφεται κατά τη διάρκεια της ολομέλειας των Προέδρων των Συλλόγων Π. Ε. – μελών της Δ.Ο.Ε. που έγινε στις 6 – 10 – 2014 και αναφέρεται ξεκάθαρα ότι οι υπογράφοντες δε θα συμμετάσχουν σε καμία διαδικασία αξιολόγησης συμμετέχοντας στην απεργία – αποχή από την αξιολόγηση που έχει προκηρύξει η ΑΔΕΔΥ και η ΔΟΕ και δε θα αξιολογήσουν συναδέλφους ούτε θα δεχτούν να αξιολογηθούν (το κείμενο – δήλωση υπογραφών διακινείται ήδη από τους Συλλόγους Εκπ/κών Π.Ε.)

5.               Οι τακτικές Γ.Σ. των Συλλογών Εκπ/κών Π. Ε. που θα διεξαχθούν το επόμενο διάστημα να είναι γενικές συνελεύσεις μάχης που θα οργανώσουν και  προωθήσουν το μπλοκάρισμα – ανατροπή της αξιολόγησης – χειραγώγησης που επιχειρεί να επιβάλλει το ΥΠΑΙΘ

ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΓΙΑ

ΔΗΜΟΣΙΑ, ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΑ

ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΜΕ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΡΟΥΣΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΓΥΡΟ ΕΠΙΘΕΣΗΣ
 

(η φόρμα που επισυνάπτεται θα συμπληρωθεί συνολικά από τους διευθυντές κάθε Διεύθυνσης και θα κατατεθεί στις Διευθύνσεις Π.Ε.)
 


ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

(Δια μέσου της Διεύθυνσης Π.Ε. ……………..)

ΑΝΑΦΟΡΑ

               Του………………………………………………………………….., Διευθυντή του ……. Δ.Σ. …………….., κατοίκου........, οδός.......... αριθμός....

Αξιότιμε κύριε Περιφερειακέ,

               Σχετικά με το υπ’ αρίθμ. Φ.51/13070/26-9-2014 έγγραφό σας δια του οποίου καλούμαι - εκ νέου - να συμμετάσχω σε εξ αποστάσεως επιμόρφωση για την αξιολόγηση, σας αναφέρω τα ακόλουθα:

α) με την αρίθμ ………… αναφορά μου που υποβλήθηκε προς εσάς, μέσω της Διεύθυνσης Π.Ε. ………………., αναφέρθηκα στους λόγους – που άπτονται των διατάξεων του άρθρου 25 του Ν. 3528/07 – και μου επέβαλαν να απόσχω της διαδικασίας της εξ αποστάσεως επιμόρφωσης Διευθυντών Σχολικών Μονάδων που έλαβε χώρα τον περασμένο Ιούνιο.

β) Με νεότερο έγγραφό σας (Φ.51/13070/26-9-2014) καλούμαι - εκ νέου - να συμμετάσχω στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση. Με βάση τον Υπαλληλικό Κώδικα, ο υπάλληλος υποχρεούται να εκτελέσει μια διαταγή, την οποία ο ίδιος θεωρεί προδήλως παράνομη, «όταν σε διαταγή, η οποία προδήλως αντίκειται σε διατάξεις νόμων ή κανονιστικών πράξεων, διατυπώνονται επείγοντες και εξαιρετικοί λόγοι γενικότερου συμφέροντος ή όταν, ύστερα από άρνηση υπακοής σε πρώτη διαταγή που προδήλως αντίκειται σε τέτοιες διατάξεις, ακολουθήσει δεύτερη διαταγή που εκθέτει επείγοντες και εξαιρετικούς λόγους γενικότερου συμφέροντος…» (άρθρο 25, παρ. 3, εδ. β’). Στο ανωτέρω έγγραφό σας δεν γίνεται καμιά αναφορά σε τέτοιους λόγους, ώστε ως υπάλληλος να υποχρεωθώ να εκτελέσω την εν λόγω διαταγή.

γ) Σας γνωρίζω, επίσης,  ότι ως μέλος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. ……………………………….., παίρνω μέρος στην απεργία – αποχή που κήρυξε η δευτεροβάθμια συνδικαλιστική οργάνωση (ΔΟΕ) σχετικά με τις διαδικασίες αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης (αρ. πρωτ. 1045/23-9-2014, έγγραφό της προς τους Συλλόγους της χώρας).

δ) Κατόπιν των παραπάνω αναφερομένων (σημεία (α) και (β)), καθώς «ο υπάλληλος είναι υπεύθυνος για την εκτέλεση των καθηκόντων του και τη νομιμότητα των υπηρεσιακών του ενεργειών» (άρθρο 25, παρ. 1 του Ν. 3528/07) αλλά και της άσκησης του δικαιώματος συμμετοχής σε κηρυχθείσα - από νόμιμη οργάνωση - απεργία (σημείο (γ)), δια της παρούσας σας αναφέρω ότι είμαι υποχρεωμένος να απόσχω από την προγραμματισμένη επιμόρφωση Διευθυντών Σχολικών Μονάδων.

….…………….., ……….. Οκτωβρίου 2014

Με εκτίμηση

Ο Διευθυντής

……………………………………………………

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Μητσοτάκης στο μετρό Θεσσαλονίκης
Μετρό Θεσσαλονίκης: Τα αποκαλυπτήρια στον σταθμό Βενιζέλου - 3.500 τμ με αρχαιότητες
Μετρό Θεσσαλονίκης: Έγιναν τα αποκαλυπτήρια του σταθμού «Βενιζέλου» – Ξενάγηση Μητσοτάκη-Σακελλαροπούλου στον αρχαιολογικό χώρο​
Μετρό Θεσσαλονίκης: Τα αποκαλυπτήρια στον σταθμό Βενιζέλου - 3.500 τμ με αρχαιότητες
foto_education_pencils_blue.jpg
Κομοτηνή: Έμεινε χωρίς νοσηλευτή το μεγαλύτερο ειδικό σχολείο του νομού!
Πρόκειται για το σχολείο με τις βαρύτερες περιπτώσεις Ειδικής Αγωγής – Να αποκατασταθεί η κατάσταση στο ΕΕΕΕΚ Κομοτηνής ζητούν οι γονείς των μαθητών
Κομοτηνή: Έμεινε χωρίς νοσηλευτή το μεγαλύτερο ειδικό σχολείο του νομού!