Thumbnail
Ανεξάρτητη Εκπαιδευτική Συνεργασία Καθηγητών Νομού Ροδόπης (ΑΕΣ)

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ (Α.Ε.Σ.)

ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΥΣΔΕ ΡΟΔΟΠΗΣ 5/11/2014

Οι εκλογές για τους αιρετούς εκπροσώπους μας στα Υπηρεσιακά Συμβούλια (Υ.Σ)  έρχονται σε μια πολιτική συγκυρία μεταβατική για τη χώρα, όπου ολοκληρώνεται η αποικιοποίησή της και  η εξαθλίωση του ελληνικού λαού. Στο χώρο της εκπαίδευσης είμαστε στη φάση της ολοκλήρωσης των πιο αντιδραστικών και ακραία νεοφιλελεύθερων «μεταρρυθμίσεων», οι οποίες αφορούν είτε τα εργασιακά – μισθολογικά - ασφαλιστικά θέματα του κλάδου είτε το περιεχόμενο της μάθησης. Μέσα σε αυτό το γκρίζο κλίμα  είναι αρκετοί εκείνοι που με μεσσιανική πολιτική σκέψη εναποθέτουν τις ελπίδες ανάκαμψης στη διαφαινόμενη νέα κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, παραιτούμενοι από κάθε συλλογική και από τα κάτω ανασυγκρότηση. Τα στελέχη της Αξιωματικής αντιπολίτευσης, ωστόσο, μας προϊδεάζουν για πρακτικές του πάλαι ποτέ κραταιού δικομματισμού (ΠΑΣΟΚ –ΝΔ), αν κρίνουμε  από το πώς εννοούν την Αξιοκρατία.

Σε αυτές τις συνθήκες οι εκλογές για τα Υ.Σ στις 5 Νοέμβρη έρχονται να ξαναβάλουν το θέμα της Αξιοκρατίας και Διαφάνειας στη διαχείριση των εκπαιδευτικών θεμάτων, ζητήματα κεφαλαιώδη, καθώς η κακοποίησή τους ήταν μία από τις βασικές αιτίες της πολύπλευρης κρίσης. Φυσικά, όπως και στα γενικότερα πολιτικά θέματα, έτσι και στα Υ.Σ, οι υπαίτιοι της κρίσης συνεχίζουν να διαχειρίζονται με τον ίδιο ρουσφετολογικό, πελατειακό τρόπο τα ζητήματά μας, ακόμη κι αν αυτό έχει τις περισσότερες φορές ένα πέπλο νομιμοφάνειας.

Έτσι, βλέπουμε (και είναι η κορυφή του παγόβουνου):

·                η κομματική ταυτότητα (της συγκυβέρνησης φυσικά) να είναι το εισιτήριο για αρκετές αποσπάσεις-αργομισθία στη ΔΙΔΕ,  και αλλού

·                στις αποσπάσεις από άλλους νομούς στον νομό μας πολλά στελέχη να παίζουν ρόλο  «μεσολαβητικού παράγοντα» και η επιτυχής έκβασή τους να πιστώνεται σε συνδικαλιστές συγκεκριμένου χώρου (οι οποίοι μετά, βέβαια, θα είναι πειθήνιοι στους ευεργέτες- προϊσταμένους τους ₌ ο ορισμός της διαπλοκής)

·                να παρακρατούνται θέσεις (λειτουργικά κενά) για να βολεύονται πελάτες-καθηγητές με προνομιακό πεδίο τη μειονοτική εκπαίδευση (στην οποία επίτηδες διατηρείται ένα θολό νομικό καθεστώς)

·                να «τακτοποιούνται» συνάδελφοι, μόνο που κανείς τους δεν μας λέει ότι η «τακτοποίηση» γίνεται άλλοτε εις βάρος άλλου συναδέλφου κι άλλοτε εις βάρος κάποιου σχολείου.

Όλα αυτά, συνάδελφοι, παραπέμπουν σε οικείες εικόνες όλων μας και φυσικά έχουν τη σφραγίδα των δύο  συνδικαλιστικών παραμάγαζων της Συγκυβέρνησης. Δυστυχώς, έχουν εκμαυλίσει (και συνεχίζουν να εκμαυλίζουν) τον κλάδο με τα ρουσφέτια τους, και φέρουν τη μεγαλύτερη ευθύνη για την απαξίωση κάθε συλλογικής έκφρασης της κοινωνίας και για την ιδιώτευση του κλάδου. Αφού τα μεγάλα στελέχη χρεοκόπησαν τα κόμματά τους και τη χώρα, έρχονται και τα μικρότερα στελέχη του κυβερνητικού συνδικαλισμού να χρεοκοπήσουν και τις αγωνιστικές αναλαμπές του εκπαιδευτικού κόσμου.

Άλλωστε πώς να επιβιώσουν πολιτικά; Με την «ιδεολογία» τους;  Είναι «πρακτικοί» άνθρωποι. Κάνουν «εξυπηρετήσεις». Και με το αζημίωτο, φυσικά: διευθυντές και στελέχη σε ποσοστό άνω του 50%!!! (Η ΔΑΚΕ κατέχει το απόλυτο, 2/2 στους Δ/ντες). Εύγλωττη η στατιστική για όσους θέλουν να υπηρετήσουν την αξιοκρατία στα ΠΥΣΔΕ, αλλά δεν ξέρουμε πόσο σχέση έχουν με αυτήν!

Και από την άλλη, πόσο συμβατή ηθικά μπορεί να είναι η ταύτιση Δ/ντή και αιρετού σήμερα που έσφιξαν τα πράγματα;

Εξίσου σημαντικό είναι οι αιρετοί να καθορίσουν από τώρα  τη στάση τους στο ΠΥΣΔΕ επιλογής Δ/ντών, γιατί πολλά έχουμε δει στα χρόνια της Αξιολόγησης. Πώς άραγε θα πρέπει να αποτιμηθεί από τους αιρετούς Δ/ντής  που ασκεί αυταρχική διοίκηση;

Τι ζητάμε τώρα εμείς μέσα σε γερά στημένα πελατειακά δίκτυα;

Δεν έχουμε την αυταπάτη ότι μόνοι μας, μειοψηφώντας σε 5μελές Υ.Σ, θα νικήσουμε το τέρας του πελατειακού κράτους, ισόβιο περίπου με το ελληνικό κράτος. ΘΑ ΤΑΡΑΞΟΥΜΕ ΤΑ ΝΕΡΑ όμως σίγουρα, με την ανιδιοτέλεια, την κοινή λογική, τον δυναμισμό και την αγάπη μας για τον κλάδο  και την εκπαίδευση, θα παλέψουμε για:

Ø   ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ,

Ø   ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ

Ø   ΚΑΙ το ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ των συναδέλφων μας.

Υποψήφιοι για τις εκλογές του περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Δ/θμιας Εκπ/σης (ΠΥΣΔΕ) Ν. Ροδόπης:

1.           ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (2Ο ΕΠΑΛ)

2.           ΔΑΠΕΡΓΟΛΑΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ (2Ο ΕΠΑΛ)

3.           ΚΑΡΑΪΣΚΟΣ ΚΩΝΣΑΝΤΙΝΟΣ (2Ο ΓΕ.Λ)

4.           ΚΑΡΑΚΟΛΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (2Ο ΓΕ.Λ)

5.           ΚΕΧΑΓΙΟΓΛΟΥ ΠΕΤΡΟΣ (ΛΥΚΕΙΟ ΙΑΣΜΟΥ)

6.           ΛΑΚΑΚΗ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΑ (ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΙΔΗΡΟΧΩΡΙΟΥ)

7.           ΣΤΡΟΥΜΠΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ (3Ο ΓΕ.Λ)

8.           ΦΩΛΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (2Ο ΓΕ.Λ)

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Ν. ΡΟΔΟΠΗΣ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Αντίστροφη μέτρηση για το ΦEK κατανομής των 1.723 οργανικών Θέσεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Tαυτόχρονη κατάργηση ισάριθμων Θέσεων από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Αντίστροφη μέτρηση για το ΦEK κατανομής των 1.723 οργανικών Θέσεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
special_education_classroom
Διορισμοί Εκπαιδευτικών: Ποια είναι τα γενικά προσόντα διορισμού στα σχολεία -Ποια είναι τα κωλύματα
Ποιοι έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης-δήλωσης, αλλά δεν μπορούν να αναλάβουν υπηρεσία σε περίπτωση πρόσληψης
Διορισμοί Εκπαιδευτικών: Ποια είναι τα γενικά προσόντα διορισμού στα σχολεία -Ποια είναι τα κωλύματα