Σε λίγες μέρες θα κληθούμε να ψηφίσουμε στους συλλόγους μας τους υποψήφιους διευθυντές. Το νέο μεταβατικό θεσμικό πλαίσιο μας δίνει αυτή τη δυνατότητα για πρώτη φορά.
Το συγκεκριμένο μέτρο θεωρούμε ότι εναρμονίζεται με τη βούληση της πλειονότητας των εκπαιδευτικών αποτελώντας συμβολικά και ουσιαστικά, στοιχείο μιας νέας δυναμικής δημοκρατίας, μετά το αντιδραστικό και αυταρχικό πλέγμα πειθαναγκασμού και χειραγώγησης που επιβλήθηκε με τη μνημονιακή εκπαιδευτική πολιτική.
Είναι προφανές επίσης ότι τέτοιες δημοκρατικές επιλογές πρέπει να συνοδευτούν με μέτρα ενίσχυσης του συλλόγου των διδασκόντων στη διοίκηση του σχολείου και την άμεση κατάργηση του «καθηκοντολογίου». Η πολιτεία επιτέλους θα πρέπει να περιβάλλει με εμπιστοσύνη τους εκπαιδευτικούς και να τους στηρίζει πολύπλευρα στην καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία. Η στήριξη και η εμπιστοσύνη στον εκπαιδευτικό και το έργο του και όχι ο αυστηρός έλεγχος και η τιμωρία, πρέπει να είναι βασικό στοιχείο του σχολείου που οραματιζόμαστε για το μέλλον.
Το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας χρειάζεται επειγόντως να δρομολογηθούν μεγάλες δημοκρατικές τομές. Αυτές πρέπει να πάρουν τη θέση που τους αρμόζει στην ατζέντα, στα αιτήματα και στις διεκδικήσεις του συνδικαλιστικού κινήματος.
Παρά το γεγονός ότι το παρόν νομοσχέδιο λειτουργεί αποσπασματικά και δεν προχωρά στην ουσιαστική αναμόρφωση του ρόλου του συλλόγου διδασκόντων, πιστεύουμε ότι πρέπει να προσέλθουμε σ’ αυτή τη διαδικασία με ένα και μοναδικό κριτήριο: η ψήφος μας να είναι ένα μικρό αλλά σημαντικό βήμα στη κατεύθυνση της ενίσχυσης της δημοκρατίας στο Δημόσιο Σχολείο.
Συμμετέχουμε και ψηφίζουμε διευθυντές που:
Σέβονται το σύλλογο διδασκόντων και συμβάλλουν στην υλοποίηση των αποφάσεών του
Χαρακτηρίζονται από δημοκρατικές αντιλήψεις και ιδέες και υπηρετούν με αυτόν τον τρόπο το δημόσιο σχολείο
Συμμετέχουν στις συλλογικές διαδικασίες των σωματείων μας
Υποστηρίζουν τα αιτήματα του κλάδου για τη διαμόρφωση ενός ανοιχτού δημοκρατικού σχολείου χωρίς αποκλεισμούς και ταξικούς φραγμούς
Συνεργάζονται με τους γονείς και τους μαθητές
Συμβάλλουν στη λειτουργία ενός σχολείου ανοιχτού στην κοινωνία
Απορρίπτουμε και καταψηφίζουμε διευθυντές που:
Λειτουργούν διασπαστικά και διαμορφώνουν «αυλές» στα σχολεία τους
Εκβιάζουν και πιέζουν το σύλλογο διδασκόντων «δι’ αναθέσεων»
Συνδιαλέγονται με τη διοίκηση της εκπαίδευσης και αγνοούν τους συναδέλφους τους
Θεωρούν εαυτούς κυρίαρχο όργανο στην οργάνωση της λειτουργίας του σχολείου
Το προηγούμενο διάστημα δώσαμε μια σημαντική μάχη ενάντια στη δήθεν «αξιολόγηση». Βγήκαμε νικητές! Σ’ αυτόν τον αγώνα ας μην ξεχνάμε ότι πολλοί διευθυντές λειτούργησαν εκβιαστικά και πιεστικά υπηρετώντας τις νεοφιλελεύθερες λογικές της κατηγοριοποίησης εκπαιδευτικών και σχολείων, τις λογικές του φόβου, της υπακοής, εν τέλει της αναξιοπρέπειας.
Ας τους απορρίψουμε με την ψήφο μας.Ας μην ξεχάσουμε!!
Ας συνεχίσουμε να διεκδικούμε έμπρακτα τα αιτήματά μας για αλλαγή των εκπαιδευτικών προγραμμάτων, προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών, μείωση των μαθητών στα τμήματα, μισθολογική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών,μαζί με διευθυντές που θα τιμούν και θα συμμετέχουν σ’ αυτόν τον αγώνα.
Εγγύηση είναι οι αγώνες μας για το δημοκρατικό σχολείο των αναγκών και των οραμάτων μας!
ΣΥΝ.Ε.Κ Α΄, Β΄,Γ΄ ΕΛΜΕ Δυτικής Αθήνας
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη