Thumbnail
ΠΕΑΕ

Η περισσή άνεση με την οποία ο γενικός γραμματέας του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ αναφέρθηκε στο διαχωρισμό της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης από τη γενική εκπαίδευση, με άμεση συνέπεια τη μη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας όσων έχουν δουλέψει σε σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) όλα αυτά τα χρόνια, εκτίναξε στα ύψη τον ενθουσιασμό και την κανιβαλική διάθεση μιας περιώνυμης ομάδας αναπληρωτών, των οποίων μότο είναι: «νυν υπέρ πάντων ο διορισμός ΜΟΥ».

Η απόλυτη ταύτιση των απόψεων του γενικού γραμματέα του ΥΠΟΠΑΙΘ με αυτήν την ομάδα γεννά ένα απλό ερώτημα: Οι αποφάσεις παίρνονται με γνώμονα το γενικό ή το ειδικό καλό;
Η ολιγόμηνη παρουσία αυτής της ομάδας «συναδέλφων» είναι εξόχως διχαστική και ιδιοτελής εξαρχής. Όπως σήμερα βαφτίζουν αποπαίδι της εκπαίδευσης την ειδική εκπαίδευση, αύριο θα βαφτίσουν εχθρό όποιας μορφής δομή εκπαίδευσης δε συνάδει με τα συμφέροντά τους.
Συνάδελφοι, ο περαιτέρω κατατεμαχισμός των αδιόριστων αναπληρωτών εκπαιδευτικών θα φέρει την οριστική ήττα. Η λύση στο χρονίζον πρόβλημα των μονίμων διορισμών δεν είναι η εξυπηρέτηση των ατομικών ή ομαδικών συντεχνιακών  συμφερόντων. Η αναγνώριση όλης της προϋπηρεσίας ανεξαρτήτως της δομής του δημόσιου σχολείου, στην οποία έχει αποκτηθεί, και ο χρόνος κτήσης πτυχίου είναι οι μόνες δικλείδες που προοιωνίζονται μια διαχρονική λύση για όλους: τους μαζικούς διορισμούς σύμφωνα με τις πραγματικές εκπαιδευτικές και λαϊκές ανάγκες, τη σταθερή και αξιοπρεπή εργασία, το ενιαίο δωδεκάχρονο σχολείο που θα χωρά όλα τα παιδιά, όλη τη γνώση και όλους τους εκπαιδευτικούς.
Καταγγέλλουμε το Υπουργείο Παιδείας, που προκρίνει την πολιτική της αδιοριστίας και των ελαστικών εργασιακών σχέσεων στην εκπαίδευση. Τη στιγμή που τα κενά  είναι εκρηκτικά, σε σημείο που τα σχολεία κινδυνεύουν να μην ανοίξουν τον Σεπτέμβρη, το ΥΠΟΠΑΙΘ επιλέγει την επιβολή της πολυδιάσπασης στο σώμα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, σε μια προσπάθεια να  αποδυναμώσει τον αγώνα μας και  να απαξιώσει τα συλλογικά μας αιτήματα.  Η κλασική συνταγή του "διαίρει και βασίλευε", όπως ακολουθήθηκε από τις προηγούμενες κυβερνήσεις και συνεχίζεται από την τωρινή, είναι πλέον γνωστή. Απέναντι στο μοίρασμα της φτώχειας, τον κανιβαλισμό και τον αλληλοσπαραγμό, αντιπροτάσσουμε τους συλλογικούς μας αγώνες.
Η ισχύς εν τη ενώσει!
Στα συλλογικά προβλήματα δεν χωρούν ατομικές λύσεις
παρά μόνο συλλογικές διεκδικήσεις!
Στους αγώνες μας η ελπίδα!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

THE-GUARDIAN
Ένας 80χρονος μαθητής συγκινεί τον Guardian: «Αν θέλετε, γράψτε ότι τα όνειρα δεν τελειώνουν»
Ένα αναπάντεχο viral θέμα που συγκινεί: «Ο καλύτερος στην τάξη: Έλληνας στα 80 του ξεκινάει νυχτερινό σχολείο μετά από μια ζωή μόχθου», είναι ο...
Ένας 80χρονος μαθητής συγκινεί τον Guardian: «Αν θέλετε, γράψτε ότι τα όνειρα δεν τελειώνουν»
paidia-me-diaxytes-anaptyksiakes-diataraxes.jpg
Παιδιά: Γιατί βαριούνται στο σχολείο, δεν έχουν υπομονή και απογοητεύονται εύκολα;
Τα σημερινά παιδιά έρχονται στο σχολείο συναισθηματικά ανώριμα για μάθηση και υπάρχουν πολλοί παράγοντες στο μοντέρνο τρόπο ζωής μας που συμβάλουν σε...
Παιδιά: Γιατί βαριούνται στο σχολείο, δεν έχουν υπομονή και απογοητεύονται εύκολα;