Thumbnail
Ανακοίνωση

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

Αιτία για την ανακοίνωση αυτή αποτέλεσαν οι βαθμοί των μαθητών μας, που πρόσφατα αναρτήθηκαν στα σχολεία του νομού, στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας. Επειδή οι βαθμοί απείχαν πάρα πολύ από το επίπεδο επιδόσεων πολλών μαθητών μας, κάναμε μια στοιχειώδη έρευνα στους αναρτημένους βαθμούς, η οποία αποκάλυψε ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με τη βαθμολόγηση.

Τα στατιστικά στοιχεία απέδειξαν ότι, ενώ το πανελλαδικό ποσοστό στην κλίμακα 15 – 18 προσεγγίζει το 24%, στο νομό Ημαθίας το αντίστοιχο είναι 8,41% και μάλιστα η συντριπτική πλειοψηφία των βαθμών των μαθητών μας είναι ανάμεσα στο 15 – 16.

Η απόκλιση αυτή, που προφανώς ενισχύει την προηγούμενη κλίμακα βαθμολογίας, είναι πολύ μεγάλη για να θεωρηθεί, έστω και οριακά, φυσιολογική. Δείχνει ασφαλώς πως κάτι δεν πήγε καλά στην βαθμολόγηση των μαθητών μας απ’ το αρμόδιο βαθμολογικό κέντρο το οποίο -ειρήσθω εν παρόδω- δεν το ξέρουμε, καθότι φαίνεται πως αποτελεί σοβαρό κρατικό απόρρητο!

Κατανοούμε τη δυσκολία βαθμολόγησης των γραπτών στις πανελλαδικές εξετάσεις, η οποία προκύπτει από πολλούς παράγοντες, όπως επίσης και τον μεγάλο κόπο των συναδέλφων βαθμολογητών να ανταποκριθούν με ευθύνη στο σοβαρό καθήκον τους. Ξέρουμε συνάμα ότι επωμίζονται το βάρος να αντεπεξέλθουν ταυτόχρονα και σε όλα τα στρεβλά και ανάποδα που έχει το ίδιο το σύστημα των εξετάσεων αυτών. Είναι ανάγκη όμως να τονίσουμε πως όλα αυτά δεν ακυρώνουν την προσοχή με την οποία πρέπει να προσεγγίζει κανείς τη βαθμολόγηση των γραπτών. Όχι μόνο για να ελαχιστοποιηθεί η όποια αδικία, αλλά και για να μην απαξιωθεί η προσπάθεια και ο κόπος των μαθητών μας.

Είναι σε γνώση μας ότι δεν υπάρχει δυνατότητα επανεξέτασης και, επομένως, διόρθωσης όποιου τυχόν λάθους. Για τους παραπάνω λόγους θα προτείναμε να δίνονται από την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων ακριβέστερες οδηγίες, για κάθε επιμέρους ερώτημα, ΚΟΙΝΕΣ σε όλα τα βαθμολογικά κέντρα, ώστε οι μαθητές, του νομού μας τουλάχιστον, να μην «πέφτουν θύματα» – για τρίτη φορά από αρχής Πανελληνίων εξετάσεων – της δυσλειτουργίας του συστήματος βαθμολόγησης. Ας σταματήσει εδώ!

Οι καθηγήτριες και οι καθηγητές που δίδαξαν και βαθμολόγησαν το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στον νομό Ημαθίας.

 

Πηγή: anexartitosima.wordpress.com

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideytikoi
Διορισμοί εκπαιδευτικών: Αλήθεια τι σημαίνει αυτή η ξαφνική "γαλαντομία" του υπουργείου Παιδείας;
Οι διορισμοί αυτοί είναι το τίμημα που πρέπει να πληρωθεί για να ξεδιπλώσει το υπουργείο Παιδείας με λιγότερες δυσκολίες τη νέα του κίνηση που...
Διορισμοί εκπαιδευτικών: Αλήθεια τι σημαίνει αυτή η ξαφνική "γαλαντομία" του υπουργείου Παιδείας;