Thumbnail
ΔΑΚΕ ΠΕ Θεσσαλονίκης 

ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΔΑΚΕ/ΠΕ ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

   Mail:[email protected]

«ΤΑ ΨΕΥΤΙΚΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ»

 Ανακοινώθηκαν σήμερα από την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  Κεντρικής Μακεδονίας, τα μόρια των υποψηφίων Διευθυντών Εκπαίδευσης από τη διαδικασία της συνέντευξης. Δυστυχώς επαληθεύτηκαν  οι ψίθυροι που υπήρχαν όλο αυτό το χρονικό διάστημα «στους παροικούντες στην Ιερουσαλήμ», περί προαποφασισμένων και ειλημμένων αποφάσεων για το ποιοι θα καταλάβουν τις θέσεις των Διευθυντών Εκπαίδευσης. Σύμφωνα με την υπ’ αριθμ’ Φ.353.1/ 10 / 202115 /E3 10-12-2015 Υπουργική απόφαση για τη μοριοδότηση της συνέντευξης το αρμόδιο συμβούλιο επιλογής συνεκτιμά και τα παρακάτω στοιχεία:

«Τα στοιχεία που ο υποψήφιος αναφέρει στο βιογραφικό του σημείωμα, τα οποία αποδεικνύονται με τα απαραίτητα παραστατικά (αντίγραφα, βεβαιώσεις κ.α.) και τα οποία δεν έχουν μοριοδοτηθεί, όπως άλλες σπουδές, επιμόρφωση και  μετεκπαίδευση, οργάνωση εκπαιδευτικών συνεδρίων, σεμιναρίων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων ή συμμετοχή σε αυτά με την ιδιότητα του εισηγητή, του μέλους της επιστημονικής ομάδας ή του επιμορφωτή, συγγραφικό και ερευνητικό έργο, πρωτοβουλίες σε σχέση με το εκπαιδευτικό έργο, υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και εφαρμογή καινοτομιών, σχετική με την εκπαίδευση διοικητική ή καθοδηγητική εμπειρία, συμμετοχή σε συμβούλια, επιτροπές ή ομάδες εργασίας, κοινωνική και συνδικαλιστική δράση, συμμετοχή σε όργανα διοίκησης επιστημονικών και εκπαιδευτικών οργανώσεων ή σε όργανα λαϊκής συμμετοχής και επίσημες διακρίσεις και αριστεία».

    Πως είναι δυνατόν οι τρεις πρώτοι υποψήφιοι σε μόρια για τη Διεύθυνση Αν. Θεσσαλονίκης (μέχρι τη διαδικασία της συνέντευξης) να βαθμολογούνται από τα διορισμένα μέλη του Συμβουλίου Επιλογής κατά τέτοιο τρόπο έτσι ώστε με τη βαθμολογία της συνέντευξης η τέταρτη σε κατάταξη υποψήφια να γίνεται πρώτη;

Βαθμολογήθηκε ο πρώτος στην κατάταξη με μ.ο  13,25 ,πετώντας ουσιαστικά στον κάλαθο των αχρήστων το αποτέλεσμα των εκλογών της 8ης Ιανουαρίου 2016 (ο μοναδικός υποψήφιος που ξεπέρασε το 20%, με 65 ψήφους) έχοντας παράλληλα πολύ πλούσιο βιογραφικό. Βαθμολογήθηκε ο δεύτερος σε κατάταξη με μ.ο 13,25 ήταν τρίτος σε ψήφους (41ψήφους) και έχει ίσως το βαρύτερο βιογραφικό με πλήθος δημοσιεύσεις ,συνέδρια ,συγγραφικό έργο και πάρα πολύ πλούσια εμπειρία στο χώρο της εκπαίδευσης και καταξιωμένος στη συνείδηση των εκπαιδευτικών ως Σχολικός Σύμβουλος. Βαθμολογήθηκε ο τρίτος σε κατάταξη με μ.ο 12,88 ,πέμπτος σε ψήφους (35 ψήφους) με πάρα πολύ πλούσιο βιογραφικό, συμμετοχή σε συνέδρια, δημοσιεύσεις, συγγραφικό έργο ,συμμετοχή ως αιρετό μέλος σε υπηρεσιακά συμβούλια (ΚΥΣΠΕ,ΑΠΥΣΠΕ,ΠΥΣΠΕ)και μεγάλη  συνδικαλιστική δράση. Ο πρώτος σε κατάταξη υποψήφιος στη Δυτ. Θεσσαλονίκη βαθμολογήθηκε με μ.ο 12,50 καθώς και άλλοι τρεις  υποψήφιοι  δύο εκ’ των οποίων ήταν αυτοί που έλαβαν μεγάλο αριθμό ψήφων 85 και 64 αντίστοιχα. Ο τέταρτος υποψήφιος στη Δυτ. Θεσσαλονίκη βαθμολογήθηκε με μ.ο 13,50.

Οι τρεις διορισμένοι του Συμβουλίου Επιλογής έλαβαν υπ’ όψιν τους κατά τη διαδικασία της συνέντευξης την Υπουργική απόφαση ή  υλοποίησαν τυφλά τις άνωθεν εντολές χωρίς να έχουν επίγνωση των ευθυνών τους;

Θεωρούμε βέβαια ότι σε μία προσχηματική διαδικασία δεν  έλαβαν υπ’ όψιν τους όλα τα  παραπάνω, καταρρακώνοντας ηθικά καταξιωμένους Συναδέλφους, αγνοώντας το νόμο και την Υπουργική Απόφαση και με «υψΙλή κοπτοραπτική» βαθμολόγησαν με 15 μόνο 3 υποψηφίους (από τους 15 συνολικά),οι οποίοι κατά το Συμβούλιο Επιλογής ήταν οι εκλεκτοί. Η  μία εξ’ αυτών είναι αυτή που καταλαμβάνει τη θέση της Διευθύντριας Εκπαίδευσης Αν. Θεσσαλονίκης και ο δεύτερος καταλαμβάνει τη θέση του Διευθυντή Εκπαίδευσης Δυτ. Θεσσαλονίκης.

   Αλήθεια νομίζουν πως έχουν γίνει πιστευτοί, από τους εκπαιδευτικούς, ότι κατάφεραν μέσα σε λίγα λεπτά να αξιολογήσουν (αυτοί που ήταν κατά της αξιολόγησης) την προσωπικότητα και τις ικανότητες εκπαιδευτικών με πολύ περισσότερα επιστημονικά προσόντα ,με πολύ μεγαλύτερη διοικητική εμπειρία απ’ τους κριτές και να τους βαθμολογήσουν με 12 και 13;

   Εύλογα γεννιέται το ερώτημα, γιατί δεν διόρισαν τους εκλεκτούς τους Διευθυντές Εκπαίδευσης και έσυραν ολόκληρο κλάδο σε εκλογικές διαδικασίες; Αυτό θα ήταν πιο ειλικρινές και τίμιο από το να ταλαιπωρούν τόσους ανθρώπους (τους εκλέκτορες) αλλά και τους υποψηφίους, που συμμετείχαν με την προσδοκία έντιμων διαδικασιών που διακήρυσσε το κυβερνόν κόμμα  και που πάντοτε κατήγγειλε τις προηγούμενες κυβερνήσεις για κομματικές επιλογές στελεχών.

     Σύμφωνα με την υπ’ αριθμ’ Φ.353.1/ 10 / 202115 /E3 10-12-2015 Υπουργική απόφαση «τα έντυπα αξιολόγησης συγκεντρώνονται από τον πρόεδρο του συμβουλίου κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης και φυλάσσονται σε φάκελο, ο οποίος μονογράφεται από τον πρόεδρο και τα μέλη του συμβουλίου». Δυστυχώς τα έντυπα αξιολόγησης της συνέντευξης, της πρώτης ημέρας 12-1-2016 για τους υποψηφίους Διευθυντές  Αν. και Δυτ. Θεσσαλονίκης, δεν σφραγίστηκαν σε φακέλους και δε μονογράφτηκαν όπως σαφώς ορίζει η υπουργική απόφαση αλλά παραδόθηκαν στην γραμματεία ανοιχτά. Σφραγίστηκαν και μονογράφτηκαν μετά από μία ημέρα στις 13-1-2016 μετά από ένσταση του ενός αιρετού, ο οποίος ζήτησε την επανάληψη της διαδικασίας αλλά η πρόταση του απορρίφτηκε με ψήφους 4-1 (δυστυχώς ο άλλος αιρετός συνέπλευσε με τα διορισμένα μέλη). Κάτι τέτοιο βέβαια κάνει τη διαδικασία διαβλητή και φυσικά την καθιστά άκυρη αφού στην παραπάνω Υπουργική Απόφαση ορίζεται σαφώς η διαδικασία.

Αν κάτι τέτοιο έγινε συνειδητά και σκόπιμα, υπάρχει παράβαση καθήκοντος και δόλος ,από τα μέλη του Συμβουλίου Επιλογής.

Αν έγινε από λάθος τότε πώς νομιμοποιείται ένα συμβούλιο επιλογής να κρίνει κάποιους άξιους καθ’ όλα εκπαιδευτικούς όταν τα μέλη του  δεν έκαναν το προφανές , το αυτονόητο δηλ. να διαβάσουν και να κατανοήσουν  την Υπουργική απόφαση;

Η ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΔΑΚΕ/ΠΕ ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

1.Καταγγέλει τα διορισμένα μέλη του Συμβουλίου επιλογής για επιλεκτική βαθμολόγια.

2. Καλεί τον Υπουργό Παιδείας να ακυρώσει τη διαδικασία γιατί ήταν διαβλητή και να ερευνήσει για πιθανές  ευθύνες είτε από σκοπιμότητα είτε από αμέλεια.

3.Καλεί όλους τους υποψηφίους Διευθυντές Εκπαίδευσης, που έχουν θιγεί ,να προσφύγουν με κάθε έννομο μέσο.

4.Ανακοινώνει προς κάθε κατεύθυνση πως δεν ανέχτηκε ,δεν ανέχεται και φυσικά δεν θα ανεχτεί στο μέλλον κανενός είδους παιχνίδια σε βάρος της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών.

 

ΓΙΑ ΤΗ ΔΑΚΕ/ΠΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

       Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                               Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΓΙΑΚΟΥΜΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ            ΜΠΙΤΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ          

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foitites.jpg
Ψυχοκοινωνική Υποστήριξη του φοιτητικού πληθυσμού: Νέος οδηγός αυτοβοήθειας
«Αντιμετωπίζω το άγχος στο Πανεπιστήμιο. Επιθυμία για γνώση και ακαδημαϊκή ζωή: Οδηγός για φοιτητές και φοιτήτριες»
Ψυχοκοινωνική Υποστήριξη του φοιτητικού πληθυσμού: Νέος οδηγός αυτοβοήθειας
Δημοτικό σχολείο Στειρίου 1965
Είναι το Ataxia charter school;
Το Ataxia School δεν είναι charter school, καθώς οι σκοποί, η δομή, η φιλοσοφία, και οι τοπικές συνθήκες που το διαμορφώνουν διαφέρουν σημαντικά από...
Είναι το Ataxia charter school;