Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ Βόνιτσας

Σύλλογος ΠΕ Βόνιτσας

  Το  Δ.Σ. του  Συλλόγου  Δασκάλων και Νηπιαγωγών Βόνιτσας  καταγγέλλει ομόφωνα  την    Σχολική  Σύμβουλο της 9ης  Εκπ/κής  Περιφέρειας Αιτ/νίας  κ. Αγγελική  Πάσχου, για  τον  αντιδημοκρατικό, αυταρχικό και  αντιπαιδαγωγικό  τρόπο με  τον  οποίο αντιμετωπίζει  πολλούς  εκπαιδευτικούς μέλη  του  συλλόγου, από  την  αρχή  σχεδόν  της  θητείας της.

  Παρά  τις  γραπτές  και προφορικές  διαμαρτυρίες  μας, όλο  αυτό  το  διάστημα, η κατάσταση  παραμένει  ίδια.

  Παρ’ όλο  που  η  συγκεκριμένη  σχολική  σύμβουλος  είχε  δείξει  τον τρόπο με τον οποίο  αντιλαμβάνεται τη λειτουργία του  σχολείου και  ειδικά  την  περίοδο του  εκφοβισμού των  εκπαιδευτικών  με  την  τιμωρητική  αξιολόγηση, θέλαμε να πιστεύουμε  ότι  η  στάση  της  θα διαφοροποιηθεί  μετά  το  πάγωμα του Π.Δ.152.

  Όμως αντί, έστω και  αργά , να  υπερασπιστεί  τον  κατοχυρωμένο και  θεσμοθετημένο  ρόλο  του  Σχολικού  Συμβούλου- Επιστημονικού καθοδηγητή και εμψυχωτή των εκπαιδευτικών, έχει επιλέξει και υλοποιεί με απόλυτη συνέπεια το ρόλο ενός νέου τύπου « ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗ ».

    Σε  σχολεία που θεωρεί  ότι έχει  το περιθώριο, έχει καταφέρει να σπείρει το φόβο και να δημιουργήσει  κλίμα  ανασφάλειας στους εκπαιδευτικούς. Η λογική του « μόνο με τον δικό μου τρόπο μπορούν να γίνουν  τα πράγματα » , η τακτική των παρατηρήσεων, με αυστηρό και έντονο ύφος,  μπροστά στους μαθητές και οι καυγάδες με όποιον τολμήσει να εκφράσει τη δυσαρέσκειά του στον τρόπο της, ακόμη και μπροστά  στο σύλλογο διδασκόντων, ισοπεδώνει τους δασκάλους κι έχει φέρει τα πράγματα  σε σημείο έκρηξης.

  Και όλα αυτά τη στιγμή που οι νομοθετικές διατάξεις και το καθηκοντολόγιο του Σχολικού Συμβούλου, ορίζουν ότι ο ρόλος του είναι « η συνεχής φροντίδα και υποχρέωση  για την επιστημονική και παιδαγωγική καθοδήγηση των εκπαιδευτικών » καθώς και « η δημιουργία ενός εποικοδομητικού κλίματος επικοινωνίας, οργάνωσης και συνεργασίας με τους εκπαιδευτικούς των σχολικών μονάδων».

   Δεν μπορεί ο σχολικός σύμβουλος, που είναι ιδιαίτερα καταρτισμένος στα παιδαγωγικά  θέματα να συμπεριφέρεται με τόσο αυταρχικό τρόπο.

   Δεν  μπορεί ο σχολικός σύμβουλος, λειτουργός της δημόσιας εκπαίδευσης, αντί να εμψυχώνει και να ενθαρρύνει τους λίγους και απόλυτα αναγκαίους εκπαιδευτικούς που έχουν μείνει στην εκπαίδευση, να ισοπεδώνει αξιοπρέπειες και να δημιουργεί σχέσεις  με  « παιδιά » και « αποπαίδια ».

   Ο θεσμός του σχολικού συμβούλου αποτέλεσε κατάκτηση του κλάδου των εκπαιδευτικών , θεσπίστηκε με το νόμο 1304/82, με τον οποίο καταργήθηκε ο θεσμός του Επιθεωρητή, που αστυνόμευε  το έργο του εκπαιδευτικού και μετέτρεπε τη σχολική μονάδα σε αυταρχική δομή ελέγχου.

   Είναι πλέον αδιαμφισβήτητο ότι σε ένα τέτοιο περιβάλλον, ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ η ίδια  η ουσία της εκπαιδευτικής διαδικασίας και ΥΠΟΝΟΜΕΥΕΤΑΙ το Δημόσιο και Δωρεάν παρεχόμενο αγαθό της Παιδείας.

     Καλούμε τους συναδέλφους να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τα μέλη του Δ.Σ.

προκειμένου να ενημερώνονται από καλύτερη θέση σ’ ότι έχει να κάνει με τα δικαιώματα  και τις υποχρεώσεις τους, ώστε συλλογικά  και έγκαιρα να αντιμετωπίζονται  περιπτώσεις  αυθαιρεσίας και τρομοκρατίας είτε από συμβούλους είτε  από οποιαδήποτε στελέχη της εκπαίδευσης.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                     Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ                                                                            

ΕΥΘΥΜΙΟΣ   ΜΥΛΩΝΙΔΗΣ                ΒΑΣΙΛΙΚΗ  ΝΤΑΛΤΑΓΙΑΝΝΗ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
Νέα έρευνα φέρνει ένα καινούργιο «εργαλείο» για την πρώιμη διάγνωση της διαταραχής του αυτισμού
Μια νέα έρευνα φέρνει ένα νέο «εργαλείο» που θα μπορούσε να διευκολύνει αυτήν τη διαδικασία, αναλύοντας τον τρόπο με τον οποίο τα παιδιά μιμούνται τη...
Νέα έρευνα φέρνει ένα καινούργιο «εργαλείο» για την πρώιμη διάγνωση της διαταραχής του αυτισμού