Ενημέρωση για πλεονάζουσες ώρες, προσλήψεις, και διορισμούς μετά από τις τελευταίες μας επαφές στο Υπουργείο.
Προσλήψεις αναπληρωτών: Ο αριθμός τους είναι άμεσα συνδεδεμένος με τις πλεονάζουσες ώρες. Μέχρι στιγμής κανείς δεν έχει εικόνα για το τι θα γίνει τον Σεπτέμβρη και αν οι πλεονάζουσες ώρες θα δώσουν αθροιστικά ωράριο δασκάλου και άρα μειωμένες προσλήψεις αναπληρωτών, όπως έχουμε περιγράψει σε παλιότερη ανάρτησή μας και όπως δείχνουν τα “κενά” των περιφερειακών. Η απαράδεκτη, καταφανώς αντιπαιδαγωγική και αβάσιμη λογική που επικράτησε στον υπολογισμό των κενών, την 1η Σεπτεμβρίου θα πρέπει να γίνει πράξη, καθώς οι διευθυντές θα πρέπει να καλύψουν τα ωράρια των συναδέλφων και εκεί δεν υπάρχουν οδηγίες, ακόμη, πέρα απ το ολοήμερο, για το πώς θα γίνει αυτό και τι θα γίνει με τα τμήματα που δεν έχουν δασκάλους. Όσα μέχρι τώρα έχουν ακουστεί θα πρέπει να πάρουν μορφή οδηγίας και επισήμως. Η εκτίμησή μας είναι πως ούτε και το Υπουργείο έχει καταλήξει και οι αποφάσεις θα παρθούν ίσως και το τελευταίο δεκαήμερο του Αυγούστου. Η «άνεση» αυτή έρχεται από τις πιστώσεις οι οποίες είναι “βολικότερες” (ΕΣΠΑ και για πρωινό πλέον, χωρίς περιορισμούς στη διάθεση του) αλλά και περισσότερες απ ό,τι είχε υπολογιστεί αρχικά. Οι πολλές πιστώσεις όμως, όπως έχουμε αναφέρει, δε σημαίνουν και αντίστοιχα πολλές προσλήψεις αναπληρωτών.
Μόνιμοι διορισμοί: Δεν είναι τυχαίο το αφύσικο “μάζεμα” των κενών σε Δημοτικό και Νηπιαγωγείο και στο οποίο, εφόσον υπάρχουν πλέον τα αναγκαία κονδύλια, δεν υπάρχει ορατός λόγος επιμονής. Εκτίμηση μας είναι πως αυτό γίνεται για να μικρύνει η διαφορά οργανικών θέσεων και υπάρχοντος προσωπικού έτσι ώστε, αν έχει τη δυνατότητα, να μπορεί να προχωρήσει σε διορισμούς μέσα στο ’17. Το πόσοι θα είναι αυτοί και πού, εκτός της ειδικής αγωγής, δεν μπορεί να υπολογιστεί με τα μέχρι τώρα δεδομένα. Δύσκολα πάντως βλέπουμε να υλοποιούνται οι εξαγγελίες για 20000 μόνιμους διορισμούς σε βάθος τριετίας.
Σύστημα διορισμών: Παρ όλα τα όσα έχουμε ακούσει κατά καιρούς από τον Υπουργό για γραπτό διαγωνισμό στον ΑΣΕΠ (στον οποίο ήμασταν, είμαστε και θα είμαστε, για πολλούς και διάφορους λόγους, αντίθετοι) φαίνεται (κι εδώ κρατάμε τις επιφυλάξεις μας για τα παρακάτω) να έχει “κλειδώσει” ένα σύστημα διορισμών μέσω ενός πίνακα κατάταξης με βάση την προϋπηρεσία και τα ακαδημαϊκά και κοινωνικά κριτήρια και στο οποίο θα εμπλέκονται νέοι πτυχιούχοι με αναπληρωτές. Δε θα προχωρήσουμε άλλο εδώ, καθώς το θέμα είναι αρκετά σοβαρό και πιστεύουμε πως πρέπει να προηγηθεί συζήτηση με τα μέλη μας, τους συναδέλφους και την Ομοσπονδία εντός του μηνός. Είμαστε εδώ, παρακολουθούμε και όπου χρειάζεται, με τη δύναμη που μας δίνετε εσείς και η αποδοχή και αναγνώριση της εκπαιδευτικής κοινότητας, παρεμβαίνουμε. Καθώς οι εξελίξεις θα είναι γρήγορες και απρόβλεπτες σας καλούμε σε εγρήγορση και ετοιμότητα για την προάσπιση της εκπαιδευτικής και εργασιακής μας υπόστασης και ύπαρξης. Παλεύουμε για να μπορεί κι ο τελευταίος αναπληρωτής και φέτος να είναι στη θέση του.
Το Δ.Σ. http://pasadask.blogspot.gr/
Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Δασκάλων
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη