Thumbnail

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΠΥΣΠΕ Β΄ ΑΘΗΝΑΣ

(Για την κατάσταση που επικρατεί στη Δ/νση Π.Ε. Β΄ Αθήνας)

Δ/νση Π.Ε. Β΄ Αθήνας:  Ούτε ένας Πίνακας τοποθετήσεων σωστός!

Στη Δ/νση Π.Ε. Β΄ Αθήνας ζούμε πρωτόγνωρες καταστάσεις τις τελευταίες κρίσιμες για τον εκπαιδευτικό κόσμο, την κοινωνία και τους μαθητές, ημέρες.

Πού οφείλεται αυτό; 

Στο σχεδιασμό της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής, που επιτάσσει τη συρρίκνωση και την υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου και τον «εξορθολογισμό» των αναγκών του με μείωση δαπανών, μηδενικούς διορισμούς και ελαστικές σχέσεις εργασίας.

Στην προσπάθεια κατάργησης του υπεύθυνου δασκάλου του ολοημέρου, στο μοίρασμα των ωρών των ειδικοτήτων σε πολλές σχολικές μονάδες έτσι ώστε να υπάρχει πλασματική εικόνα πλήρους ανάπτυξης του προγράμματος.

Σε όλα αυτά έρχεται να προστεθεί η «απειρία» ή και η «άγνοια» για τα θέματα διοίκησης και διαδικασιών τοποθέτησης εκπαιδευτικών στα σχολεία μας του Δ/ντή Α/θμιας Εκπαίδευσης, της Προϊσταμένης Εκπαιδευτικών Θεμάτων, αλλά και των διορισμένων μελών του Υπηρεσιακού Συμβουλίου, όπως οι ίδιοι επικαλούνται.

Στην Έλλειψη Προγραμματισμού, Οργάνωσης, σχεδίου και  αποτελεσματικότητας.

Τι προσπαθήσαμε να κάνουμε ως Αιρετοί του ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας:

Οι Αιρετοί έχουμε ευθύνη τόσο απέναντι στους συναδέλφους εκπαιδευτικούς και τα σχολεία μας όσο και απέναντι στους μαθητές και τις οικογένειές τους.

Προσπαθήσαμε με τη συμμετοχή μας στις πρώτες συνεδριάσεις, καταθέτοντας τις θέσεις και τις αποφάσεις του κλάδου να συμβάλουμε στη λήψη αποφάσεων για την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών στη Δ/νση Π.Ε. Β΄Αθήνας με στόχο την υπεράσπιση του Δημόσιου Σχολείου, των μορφωτικών αναγκών των παιδιών και των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών.

Προσπαθήσαμε να εξηγήσουμε με κάθε δυνατό τρόπο ότι για να λειτουργήσει το Υπηρεσιακό Συμβούλιο σε όλη τη διαδικασία των υπηρεσιακών μεταβολών (καθορισμός και τοποθέτηση υπεραρθίμων, τοποθέτηση αποσπασμένων, τοποθέτηση ειδικοτήτων, τοποθέτηση αναπληρωτών γενικής και ειδικής αγωγής), αναγκαία προϋπόθεση είναι η σωστή καταγραφή και αποτύπωση των αναγκών  στα σχολεία μας.

Ωστόσο με αποκλειστική ευθύνη του Δ/ντή Εκπ/σης, των διορισμένων μελών του Υπηρεσιακού Συμβουλίου, αλλά και της Προϊσταμένης Εκπαιδευτικών θεμάτων (η οποία με εμμονή διορθώνει τα λάθη με άλλα λάθη),  η κατάσταση που ζει η εκπαιδευτική κοινότητα στη Β΄Αθήνας θυμίζει «το θέατρο του παραλόγου».

Τα αποτελέσματα

-Οι Συνάδελφοι εκπαιδευτικοί σε ομηρία. Δε γνωρίζουν σε ποιο σχολείο θα βρίσκονται τη Δευτέρα το πρωί.

-Οι Δ/ντές σε απόγνωση. Καλούνται να διαμορφώσουν Πρόγραμμα, χρησιμοποιώντας μαθηματικές εξισώσεις και αλγόριθμους καθώς οι συνάδελφοι των ειδικοτήτων τοποθετούνται με βάση τη συγκρότηση ομάδων σχολείων που κατακερματίζουν το ωράριο τους καθιστώντας την ανάπτυξη των ωρολογίων προγραμμάτων των σχολείων ένα δυσεπίλυτο γρίφο.

-Οι Σύλλογοι εκπαιδευτικών στα σχολεία δυσκολεύονται να συνεδριάσουν. Δε γνωρίζουν ποιος μένει, ποιος φεύγει και ποιος έρχεται.

Τα παραπάνω συμβαίνουν σε μια χρονιά όπου η αδιοριστία καλά κρατεί, όπου το ολοήμερο σχολείο υποβαθμίζεται και ενίοτε καταργείται, όπου η εξοικονόμηση εκπαιδευτικού δυναμικού επιχειρείται εις βάρος των μορφωτικών δικαιωμάτων των παιδιών. Αυτή τη χρονιά που μειώνονται οι προσλήψεις αναπληρωτών, εκπαιδευτικοί στη Β΄Αθήνας  μένουν σπίτι τους αγωνιώντας για την τύχη τους!

Τελικά τι συμβαίνει στη Δ/νση Β΄ Αθήνας; 

Μπορεί στελέχη της εκπαίδευσης να λειτουργούν έτσι (εδώ και ένα μήνα) και να μην προτάσσουν τις ανάγκες των σχολείων, των μαθητών και των εκπαιδευτικών;

 

 

  • Μπορεί ο Δ/ντής Π.Ε. Β΄ Αθήνας να καλεί σε συνεδριάσεις το ΠΥΣΠΕ (Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου) και να τις ακυρώνει ενώ τα σχολεία μας ανοίγουν;

  • Βρίσκεται σε εφαρμογή ο νόμος του Μέρφυ;

 

Συνάδελφοι

Ο μόνος δρόμος για να υπερασπίσουμε το Δημόσιο Σχολείο είναι να είμαστε δυναμικά παρόντες απέναντι σε κάθε προσπάθεια εφαρμογής των αντιεκπαιδευτικών και αντιπαιδαγωγικών μέτρων
 

Συναδελφικά

Τα αιρετά μέλη του ΠΥΣΠΕ Β΄Αθήνας

Κατερίνα Λεμπέση – Νίκος  Παπασπύρος
 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panepisthmio_dytikis_makedoniaw.jpg
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας: Οι φοιτητές θα αξιολογήσουν τους διδάσκοντες
Από την ερχόμενη Δευτέρα 25 Νοεμβρίου - Η αξιολόγηση θα είναι ανώνυμη και θα γίνει ηλεκτρονικά
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας: Οι φοιτητές θα αξιολογήσουν τους διδάσκοντες
school_education_tetradia_notbook_kimolies_chalks_apple.jpg
Για την κινητοποίηση στη Διεύθυνση ΠΕ Πειραιά σχετικά με την ΕΔΕ του 1ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Πειραιά
«Kαλούμε όλους τους συναδέλφους - Μέλη μας, τη ΔΟΕ αλλά και τα λοιπά σωματεία να βρίσκονται σε εγρήγορση ενόψει και της έκδοσης του πορίσματος της...
Για την κινητοποίηση στη Διεύθυνση ΠΕ Πειραιά σχετικά με την ΕΔΕ του 1ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Πειραιά
sxoleio
Προσλήψεις εκπαιδευτικών: Το ΑΣΕΠ για τους πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης
Στους δύο πίνακες κατάταξης για τη Γενική Παιδεία αίτηση υπέβαλαν συνολικά 152.278 εκπαιδευτικοί
Προσλήψεις εκπαιδευτικών: Το ΑΣΕΠ για τους πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης