Thumbnail
ΟΛΜΕ

Οι πολύ μεγάλες επεμβάσεις του Υπουργείου στις ώρες των μαθημάτων προκαλούν περισσότερες μετακινήσεις συνάδελφων από τα προηγούμενα χρόνια και μάλιστα μπορεί να κάνουν μάθημα από την 1η μέχρι και την 6η ή την 7η ώρα προκειμένου να βγει το πρόγραμμα. Πολλοί συν/φοι περιπλανώνται σε 2, 3 και 4, ίσως και 5 σχολεία προκειμένου να καλύψουν το υποχρεωτικό τους ωράριο. Σε πολλές περιπτώσεις αναγκάζονται να μετακινηθούν την ίδια μέρα σε δυο σχολεία διαφορετικά και σε αρκετή απόσταση μεταξύ τους. Αυτό από μόνο του δημιουργεί τεράστια προβλήματα στην σύνταξη των προγραμμάτων μαζί με τη σταθερή μέρα για ενημέρωση των γονέων, που πρέπει να ληφθεί υπόψη στο ωρολόγιο πρόγραμμα.

Ο προγραμματισμός αυτός με τον επιπλέον περιορισμό του κενού κοινού τρίωρου δεν μπορεί να λειτουργήσει. Οι παρενέργειες στο πρόγραμμα των σχολείων είναι μεγάλες. Συγκεκριμένα μαθήματα, που μέχρι τώρα αποφεύγονταν να διδάσκονται τις τελευταίες ώρες, θα πάνε υποχρεωτικά εκεί. Θα υπάρχουν συνάδελφοι που την μία ημέρα θα έχουν έξι ή επτά συνεχόμενες διδακτικές ώρες και την επομένη μία, με ό, τι αυτό σημαίνει για την ποιότητα του εκπαιδευτικού τους έργου. Επιπλέον θα αναγκάζονται οι γονείς να έρχονται δύο ή τρεις ημέρες στο σχολείο για να ενημερωθούν, αφού θα είναι αδύνατο να ορισθεί συγκεκριμένη ημέρα ενημέρωσης..

Επομένως, αποτελεί αυταρχική υπερβολή να απαιτείται από όλα τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς να προσαρμόσουν το πρόγραμμά τους, για να «διευκολυνθούν» οι σχολικοί σύμβουλοι για κάποιες ελάχιστες επισκέψεις στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Επίσης, οι σύμβουλοι μετά την ανάληψη και διοικητικών αρμοδιοτήτων (έγκριση ωρολογίου προγράμματος κλπ) επιβάλλεται να μην εξελιχθούν σε νέους επιθεωρητές.

Για όλους αυτούς τους λόγους καλούμε:

  • Τους συλλόγους διδασκόντων να υποστηρίξουν την εκπαιδευτική και παιδαγωγική πλευρά του ωρολογίου προγράμματος κι όχι τη συγκεκριμένη οδηγία για το κοινό κενό τρίωρο.
  • Τους σχολικούς σύμβουλους να καταθέσουν προγραμματισμό των επισκέψεων τους στα σχολεία ώστε το κάθε ένα την ημέρα της επίσκεψής τους να κάνει τη σχετική τροποποίηση στο πρόγραμμά του. Επίσης, να αποφεύγουν με κάθε τρόπο αυταρχικές συμπεριφορές, που δεν συνάδουν καθόλου με τον κύριο ρόλο τους, τον παιδαγωγικό.

 

Από τη Γ.Σ. των Προέδρων των ΕΛΜΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

amfitheatro.jpeg
108 έγιναν τα Πανεπιστημιακά Τμήματα που το πτυχίο τους είναι ακαδημαϊκά ισοδύναμο με μεταπτυχιακό τίτλο
Έγιναν 108 τα τμήματα που απονέμουν ενιαίο και αδιάσπαστο τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master)
108 έγιναν τα Πανεπιστημιακά Τμήματα που το πτυχίο τους είναι ακαδημαϊκά ισοδύναμο με μεταπτυχιακό τίτλο
Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Εύβοιας
Αποκάλυψη alfavita.gr: Επιστολή-κόλαφος προς το Fund που προσπάθησε να απαγορεύσει στους εκπαιδευτικούς αναρτήσεις πολιτικού, οικονομικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα
ΟΙΕΛΕ: Η επιχειρηματική ελευθερία υποχωρεί μπροστά σε θεμελιώδη ατομικά δικαιώματα όπως είναι η ελευθερία λόγου και έκφρασης αλλά και διεκδίκησης...
Αποκάλυψη alfavita.gr: Επιστολή-κόλαφος προς το Fund που προσπάθησε να απαγορεύσει στους εκπαιδευτικούς αναρτήσεις πολιτικού, οικονομικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα