Οι έγκυρες αιτήσεις συναδέλφων που υποβλήθηκαν φέτος για τις μεταθέσεις από περιοχή σε περιοχή ανήλθαν σε 6.874. Από αυτές ικανοποιήθηκαν 213 (ποσοστό 3,10%). Το ποσοστό αυτό, όπως φαίνεται από τον παρακάτω πίνακα, είναι το χαμηλότερο την τελευταία δεκαετία!
Από τη μια λοιπόν έχουμε την εξωφρενική ακύρωση ουσιαστικά των μεταθέσεων από περιοχή σε περιοχή, πρακτική που σε πολλές περιπτώσεις οδηγεί συναδέλφους που βρίσκονται μακριά από τον τόπο τους είτε στην απόγνωση, σε συνδυασμό και με το χαμηλό αριθμό αποσπάσεων τα τελευταία χρόνια, είτε σε αναζήτηση «άλλων» τρόπων επιβίωσης. Από την άλλη η έγγραφη δήλωση του υπουργείου ότι: «Οι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν αίτηση μετάθεσης και των οποίων το ονοματεπώνυμο δεν περιλαμβάνεται στις καταστάσεις, δεν μετατίθενται είτε διότι δεν υπήρχαν κενές οργανικές θέσεις είτε διότι οι μετατιθέμενοι συγκεντρώνουν περισσότερες μονάδες μετάθεσης» (sic), ουσιαστικά δηλώνει ότι δεν χρειάζονται στους περισσότερους νομούς της Ελλάδας διορισμοί μόνιμου προσωπικού και οι ανάγκες θα καλυφθούν από τους ήδη υπάρχοντες καθηγητές.
Για άλλη μια φορά το υπουργείο Παιδείας παίζει με την αγωνία των συναδέλφων και των οικογενειών τους, κρατώντας μακριά από τα σπίτια τους ένα μεγάλο αριθμό συναδέλφων που η οικονομική κρίση τους έχει φέρει στα όριά τους. Ακυρώνει ελπίδες, όνειρα, σχέσεις και οικογένειες.
Η «ακύρωση» των μεταθέσεων είναι αποτέλεσμα της πολιτικής των μη διορισμών που ακολουθεί το υπουργείο, αντί της κάλυψης με διορισμούς των χιλιάδων κενών για να καλυφθούν οι πραγματικές ανάγκες των σχολείων σε εκπαιδευτικό προσωπικό και όχι να υποτάσσεται η παιδεία στις μνημονιακές πολιτικές. Την ίδια στιγμή το υπουργείο παιδείας με την κατάργηση του πίνακα Γ΄, δηλαδή του προσδιορισμού των κενών με εκτίμηση του ΠΥΣΔΕ, αναθέτει στον εαυτό του να καθορίζει το ίδιο τις υπηρεσιακές μεταβολές μέσω του myschool.
-Όχι στον καινούργιο εμπαιγμό του υπουργείου.
-Όχι στην δημιουργική λογιστική υπολογισμού των κενών.
-Όχι στην κατάργηση του πίνακα Γ΄
Απαιτούμε:
- Μόνιμοι και μαζικοί διορισμοί τώρα!
- Άρση όλων των νομοθετικών ρυθμίσεων (ωράριο, ωράριο εργαστηρίων, για τις ξένες γλώσσες, τμήματα με μειωμένο αριθμό παιδιών λόγω ειδ. Μαθησιακών δυσκολιών, περικοπές μαθημάτων σε γυμνάσιο, ΕΠΑΛ και τώρα στο λύκειο κοκ) που βασικό στόχο έχουν την εξοικονόμηση προσωπικού και την ελαχιστοποίηση των κενών αλλά έχουν και τρομακτικές επιπτώσεις στα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών.
- 20 παιδιά στο τμήμα, 15 στις ομάδες προσανατολισμού, 10 στα εργαστήρια.
- Επαναφορά της στήλης «εκτίμηση ΠΥΣΔΕ» στον πίνακα αναφοράς κενών που αποστέλλουν οι διευθύνσεις δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στις περιφερειακές διευθύνσεις εκπαίδευσης.
- Να ορισθούν και να δοθούν οργανικά κενά και με λιγότερες από 12 ώρες σε όλες τις ειδικότητα, καθώς και κενά που για πολλά χρόνια καλύπτονται ως λειτουργικά.
- Ικανοποίηση όσο το δυνατόν περισσότερων αιτήσεων μετάθεσης με επανυπολογισμό των κενών και νέα φάση μεταθέσεων πριν τις υπόλοιπες υπηρεσιακές μεταβολές.
- Αποσπάσεις από περιοχή σε περιοχή για οικογενειακούς λόγους και λόγους υγείας με κριτήρια ισοτιμίας και διαφάνειας.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Γιατί στη Θεσσαλονίκη χρησιμοποιούν τη φράση «με λες» αντί για «μου λες»
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση