Thumbnail
Πολιτικοσυνδικαλιστικό σχήμα του Συλ. Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου

Πιστή στην τήρηση των μνημονιακών της δεσμεύσεων με βάση τις εντολές της Ε.Ε. και του μεγάλου κεφαλαίου η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ με την ανοχή και συνεργασία των κομμάτων της αντιπολίτευσης ΝΔ – ΠΑΣΟΚ – ΠΟΤΑΜΙ – Ένωση Κεντρώων – Χ. Α., προωθεί νέα σκληρά αντικοινωνικά μέτρα. Στο πολυνομοσχέδιο που καταθέτει στη βουλή μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται ρυθμίσεις για:

  • το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας και των αγαθών, ξεκινώντας από τη ΔΕΗ και το νερό,
  • επανυπολογισμό και μείωση των συντάξεων, ακόμα και των χαμηλοσυνταξιούχων, έως και 18%,
  • την περικοπή προνοιακών επιδομάτων (τρίτεκνοι, πολύτεκνοι κ.ά.),
  • τροποποίηση του συνδικαλιστικού νόμου που ουσιαστικά περιστέλλει, μέχρι ουσιαστικής κατάργησης,  το δικαίωμα των πρωτοβάθμιων σωματείων να κηρύσσουν απεργιακές κινητοποιήσεις,
  • την αρπαγή της λαϊκής κατοικίας με την επέκταση των ηλεκτρονικών πλειστηριασμών και για χρέη άνω των 500(!) ευρώ προς το δημόσιο.

Σ’ αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και το Συμπληρωματικό Μνημόνιο για την Παιδεία.

Στο Πολυνομοσχέδιο περιλαμβάνονται και όλα όσα συμφώνησε το Υπ. Παιδείας με τους «Θεσμούς»:

  • Συγχωνεύσεις-καταργήσεις σχολείων και τμημάτων, με ταυτόχρονη κατάργηση χιλιάδων οργανικών θέσεων και θέσεων εργασίας εκπαιδευτικών (μερικές ακόμα χιλιάδες αναπληρωτών θα μείνουν άνεργοι την επόμενη σχολική χρονιά).
  • Επιβολή του 30ωρου υποχρεωτικής παραμονής των εκπαιδευτικών στο σχολείο. Καταργεί  τη διατύπωση του ν.1566/85 (άρθρο 13 παρ. 8) και την αναδιατυπώνει αναφέροντας ότι ο εκπαιδευτικός «...παραμένει υποχρεωτικά στο σχολείο, στις εργάσιμες ημέρες πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την εκτέλεση συγκεκριμέ-νου έργου που του έχει ανατεθεί από τα όργανα διοίκησης του σχολείου...». Καθιερώνει την «επιτήρηση» των σχολικών γευμάτων ως εξωδιδακτική υποχρεωτική εργασία για τους εκπ/κούς. Μ΄ αυτό τον τρόπο δίνει την εξουσία στον/στην διευθυντή/διευθύντρια κάθε σχολείου να καθορίζει αυθαίρετα την παραμονή των εκπαιδευτικών στο σχολείο και πέρα από το διδακτικό μας ωράριο.
  • Προώθηση της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας με στόχο την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
  • Μέτρα για την ορθολογική χρήση των πόρων (!!!!!)
  • Πλαίσιο για την αρχική και συνεχή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών

Και όλα αυτά, στο όνομα δήθεν της εξόδου από τα μνημόνια το καλοκαίρι του 2018, όταν ξέρουμε ότι η κυβέρνηση έχει υπογράψει για δημοσιονομικά πλεονάσματα μέχρι το 2023 και επιτροπεία μέχρι το 2060!

  • Να οργανώσουμε το εκπαιδευτικό κίνημα, με όρους ανατροπής των νέων και παλιών μνημονιακών μέτρων και όχι απλώς με όρους διαμαρτυρίας.
  • Να κλιμακώσουμε τον αγώνα για να μην περάσουν τα μέτρα της 3ης  αξιολόγησης, ο αντιαπεργιακός νόμος, η αρπαγή των σπιτιών μας και η αντιεκπαιδευτική μεταρρύθμιση.

Όλοι - όλες στις απεργιακές κινητοποιήσεις – συγκεντρώσεις και πορείες την Παρασκευή 12 – 1 – 2018  & τη Δευτέρα 15 – 1 – 2018

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypoyrgeio_paideias_dia_bioy
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Ανοίγουν νέοι πίνακες για Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Από τους πίνακες που θα προκύψουν από τους προκηρύξεις αυτές το υπουργείο Παιδείας θα «αντλεί» αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, όποτε χρειάζεται, για τα...
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Ανοίγουν νέοι πίνακες για Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
bullying μαθητής
Πανελλήνιες 2024 : Σε απόγνωση μαθητής – «Τεράστια απογοήτευση και αίσθηση αδικίας»
Πανελλήνιες – Πανελλαδικές 2024: «Άδικη η  βαθμολόγηση του μαθήματος του Ελεύθερου Σχεδίου» - Η επιστολή ενός μαθητή
Πανελλήνιες 2024 : Σε απόγνωση μαθητής – «Τεράστια απογοήτευση και αίσθηση αδικίας»
boytsinos
Γ. Βούτσινος - Υπουργείο Παιδείας (Γ.Γ. Επαγγελματικής Εκπαίδευσης):  Οι νέες ρυθμίσεις για τα ΕΠΑ.Λ. και τα Εργαστηριακά Κέντρα
Σχετικά με την ίδρυση Κέντρων  Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Κ.Ε.Ε.Κ.). και την ίδρυση και λειτουργία των Επαγγελματικών Σχολών...
Γ. Βούτσινος - Υπουργείο Παιδείας (Γ.Γ. Επαγγελματικής Εκπαίδευσης):  Οι νέες ρυθμίσεις για τα ΕΠΑ.Λ. και τα Εργαστηριακά Κέντρα