Thumbnail
Παρεμβάσεις ΠΕ - ΔΕ

Αθήνα 31/1/2018
Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ
|
Η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας επιχειρεί με κάθε τρόπο να υλοποιήσει τη συμφωνία με τους «θεσμούς» για την υποχρεωτική παραμονή των εκπαιδευτικών στο σχολείο, παρά τις περί αντιθέτου δηλώσεις του Υπουργού Παιδείας στη βουλή την ημέρα ψήφισης του πολυνομοσχεδίου που τροποποιεί την αντίστοιχη διάταξη του ν.1566/1985.
Η νέα εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας επιβεβαιώνει ότι γίνεται προσπάθεια να εξειδικευθεί επί το δυσμενέστερο η νέα νομική διάταξη.

Έχουμε δηλώσει κατ’ επανάληψη και σε όλους τους τόνους ότι η υποχρεωτική παραμονή των εκπαιδευτικών για 30 ώρες την εβδομάδα οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια σε αύξηση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών, είτε άμεσα με στόχο την μείωση των αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό, είτε έμμεσα μέσω εκπαιδευτικών δράσεων όπως η επίβλεψη σχολικών γευμάτων για την Πρωτοβάθμια, οι Δημιουργικές και οι Ερευνητικές εργασίες για τη Δευτεροβάθμια. Επιπλέον προστίθενται  και οι απαράδεκτες διαδικασίες αξιολόγησης της σχολικής μονάδας.

Δηλώνουμε απερίφραστα ότι είμαστε ενάντιοι σε κάθε προσπάθεια εφαρμογής τέτοιων διατάξεων. Καλούμε τους εκπαιδευτικούς και τους συλλόγους διδασκόντων  να συνεχίσουν να εργάζονται στο σχολείο όπως μέχρι τώρα. Να μην εφαρμόσουν καμιά εντολή που θα  προσπαθήσει να επιβάλει την υποχρεωτική τους παραμονή στο σχολείο για 30 ώρες την εβδομάδα. Καλούμε τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων και τους Διευθυντές Εκπαίδευσης να μην επιδιώξουν να εφαρμόσουν λογικές υποχρεωτικής παραμονής των εκπαιδευτικών στο σχολείο, γιατί θα βρουν απέναντί τους τον οργανωμένο κλάδο.  Η μαζική συμμετοχή στις διαδικασίες των σωματείων μας (Συλλόγους – ΕΛΜΕ) αποτελεί προϋπόθεση για την μη επιβολή και ανατροπή τέτοιων απαράδεκτων εργασιακών ρυθμίσεων. Τα σωματεία και οι ομοσπονδίες (ΔΟΕ-ΟΛΜΕ) επιβάλλεται να πάρουν όλα τα μέτρα που απαιτούνται για τη μη εφαρμογή τέτοιων ρυθμίσεων, όπου γίνει προσπάθεια να εφαρμοστούν.
Καλούμε το εκπαιδευτικό κίνημα σε συσπείρωση και αγωνιστική δράση ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης που εξελίσσεται το επόμενο διάστημα με την εφαρμογή των διατάξεων του πολυνόμου που  ψηφίστηκε στα πλαίσια της 3ης αξιολόγησης, καθώς και των προηγούμενων εφαρμοστικών νόμων. Αναπτύσσουμε αγωνιστική απάντηση ενάντια στην προώθηση του ν/σχ για τις Νέες Υποστηρικτικές Δομές (αυτονομία σχολικής μονάδας, αξιολόγηση/αυτοαξιολόγηση, συγκεντρωτικές ιεραρχικές δομές), τους μηδενικούς διορισμούς και συνολικά όλες τις κατευθύνσεις ενάντια στα εργασιακά και μορφωτικά δικαιώματα που περιλαμβάνει η εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ για την εκπαίδευση και εφαρμόζει η κυβέρνηση σε αγαστή συνεργασία με την αξιωματική αντιπολίτευση και τις πολιτικές δυνάμεις που έχουν υπογράψει την εφαρμογή των μνημονίων στη χώρα.

Μαριόλης Δημήτρης
Παπαθανασίου Αργύρης
Δανιήλ Μαρία
Καρυώτης Δημήτρης

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
peripoliko_astynomia.jpg
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;
Υπάρχουν περισσότερες από μία εξηγήσεις γι΄ αυτή την κίνησή τους, που είναι μέρος της διαδικασίας ελέγχου ενός αυτοκινήτου
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;