Thumbnail
ΕΛΜΕ Ηλείας

Καταγγέλλουμε  την πραξικοπηματική   ενέργεια της πλειοψηφίας του ΔΣ της ΟΛΜΕ , που ως προεδρείο της ΓΣ προέδρων της 28ης Απριλίου,  ανακοίνωσε ότι δεν αποδέχεται το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας για αποχή  από κάθε διαδικασία αξιολόγησης  ως απόφαση της ΓΣ, παρότι η πρόταση για αποχή είχε πλειοψηφήσει  (με 56,3% των ΕΛΜΕ και 55,7% των ψήφων). Αυτό το έκανε με πρόσχημα ότι  η παραπάνω πρόταση δεν συγκεντρώνει τα 2/3 των ψήφων των προέδρων που απαιτούνται για την κήρυξη απεργίας. Παραβλέπουν το γεγονός ότι η αποχή απ’ την αξιολογική διαδικασία  δεν συνιστά αποχή απ’ την εργασία κι επομένως δεν είναι απεργία. Η αποχή έχει εφαρμοστεί πολλές φορές από το συνδικαλιστικό κίνημα, από πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια σωματεία και την ΑΔΕΔΥ και να θυμίσουμε πως  η αποχή του κλάδου απ’ την διαδικασία της αξιολόγησης το 2013 και 2014 πάρθηκε με απόφαση του ΔΣ της ΟΛΜΕ.   

Καταγγέλλουμε αυτές τις πραξικοπηματικές ενέργειες του κυβερνητικού συνδικαλισμού. Αποδεικνύεται για άλλη μια φορά πως εξυπηρετούν την πολιτική της κυβέρνησης που αλλάζει το DNA του δημόσιου σχολείου. Ουσιαστικά οι εκπρόσωποι του κυβερνητικού συνδικαλισμού έχουν πάρει διαζύγιο από τον αγώνα για την υπεράσπιση των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών. 

Δηλώνουμε επίσης ότι ακόμη κι αν η κυβέρνηση προχωρήσει στη ψήφιση του νομοσχεδίου, το εκπαιδευτικό κίνημα θα ακυρώσει στην πράξη κάθε προσπάθεια εφαρμογής όλου του πλαισίου της αξιολόγησης που είναι βασικό εργαλείο για την εφαρμογή των αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων στην εκπαίδευση και οδηγεί στην κατηγοριοποίηση της σχολικής μονάδας και στη χειραγώγηση του εκπαιδευτικού, όπως έκανε το 2013-14 με την κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ και Υπουργό Παιδείας τον Αρβανιτόπουλο.

Απαιτούμε:                                         

  • Νέες γενικές συνελεύσεις και νέα ΓΣ προέδρων. Δεν εφησυχάζουμε και δεν τρέφουμε αυταπάτες για τις  αγωνιστικές δυνατότητες του ΔΣ της ΟΛΜΕ.
  • Να τηρηθούν οι πιο πρόσφατες αποφάσεις του 17ου Συνεδρίου περί της αυτοαξιολόγησης και να μην προσπαθούν να ξεθάψουν αποφάσεις του 8ου Συνεδρίου που αφορούσαν άλλες εποχές.
  • Να οργανωθούν άμεσα συγκεκριμένοι τρόποι αντίδρασης απέναντι στις Νέες Δομές και στην αποτίμηση της σχολική μονάδας. Να πάψει το ΔΣ της ΟΛΜΕ να δίνει πολύτιμο χρόνο στην κυβέρνηση ώστε να επιβάλει την διάλυση του δημοσίου σχολείου.

Συνεχίζουμε ακάθεκτοι των αγώνα μας ενάντια στην αντιεκπαιδευτική κυβερνητική πολιτική και σε όσους την υπηρετούν. Το δίκιο του κλάδου είναι για εμάς πάνω από κάθε κομματική σκοπιμότητα. Συνεχίζουμε να αντιδρούμε με την ίδια μαχητικότητα και στη νέα προσπάθεια επιβολής της αξιολόγησης.


 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education_pencils_2.jpg
Πτυχιούχοι Ξένων Πανεπιστημίων: Ποιες είναι οι προϋποθέσεις ένταξης στους κλάδους εκπαιδευτικών
Αναλυτικά οι προϋποθέσεις ένταξης στους κλάδους εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης πτυχιούχων πανεπιστημίων του Εξωτερικού
Πτυχιούχοι Ξένων Πανεπιστημίων: Ποιες είναι οι προϋποθέσεις ένταξης στους κλάδους εκπαιδευτικών
apple-books_foto_education.jpg
Νομοθεσίας το ανάγνωσμα
Το παρόν κείμενο δεν γράφεται για να λυπηθεί κανείς αντίθετα, όπως ακριβώς με τα θέματα υγείας, γράφτηκε για να αφυπνίσει
Νομοθεσίας το ανάγνωσμα