Thumbnail
ΟΛΜΕ 

Με την πρόσφατη απόφαση «Κατάταξη σε αξιολογικές κατηγορίες και καθορισμός δυσπρόσιτων σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης», το Υπουργείο Παιδείας  δημιουργεί ένα ακόμη δυσμενέστερο περιβάλλον τόσο για τη λειτουργία των σχολείων όσο και για τους εκπαιδευτικούς.

Ειδικότερα με την  συγκεκριμένη υπουργική απόφαση:

  • Αποχαρακτηρίζονται πολλά  από τα υφιστάμενα δυσπρόσιτα σχολεία. Ο μαζικός αυτός αποχαρακτηρισμός θα δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στην έγκαιρη στελέχωση των σχολείων αυτών με εκπαιδευτικούς και θα οδηγήσει στην υπολειτουργία τους.
  • Υποβιβάζονται σε μόρια οι περισσότερες από τις σχολικές μονάδες της Β/θμιας Εκπαίδευσης, παραβλέπονται τοπικές και άλλες ιδιαιτερότητες και δημιουργούνται αδικίες για συγκεκριμένες περιοχές, ειδικότερα για πρωτεύουσες νομών που αντιμετωπίζονται με ισοπεδωτικό πνεύμα.  Οι συνέπειες των υποβιβασμών θα είναι η υποστελέχωση σχολείων και η δραστική μείωση  των  εγκρίσεων λειτουργίας  ολιγομελών τμημάτων.
  • Πολλές σχολικές μονάδες υποβιβάζονται από μια ζώνη μοριοδότησης σε άλλη με συνέπεια την αύξηση του ελάχιστου απαιτούμενου αριθμού μαθητών για τη συγκρότηση τμημάτων  προσανατολισμού, μαθημάτων επιλογής και Κατευθύνσεων στα Γενικά Λύκεια και τμημάτων Γενικής Παιδείας, Τομέων και Ειδικοτήτων στα ΕΠΑ.Λ. Αυτού του είδους οι υποβιβασμοί θα οδηγήσουν σε συγχωνεύσεις και καταργήσεις τμημάτων και σε μείωση των οργανικών θέσεων .

Το Υπουργείο Παιδείας αγνόησε την πρόταση  της ΟΛΜΕ για καθιέρωση κοινού συστήματος μοριοδότησης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη βάση των μέχρι τώρα ισχυόντων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Η απόφαση για την αναμοριοδότηση  πέρα από τις   αρνητικές συνέπειες που θα έχει στις ελάχιστες πλέον μεταθέσεις των εκπαιδευτικών, αποτελεί στην ουσία μία  έμμεση προσπάθεια κατάργησης σχολικών τμημάτων, ιδιαίτερα στα μικρά περιφερειακά σχολεία, με αποκλειστική στόχευση την περιστολή του εργασιακού κόστους.

Το Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε. ζητά:

  • Τη ανάκληση της Υπουργικής απόφασης.
  • Την κατάργηση των υπουργικών αποφάσεων που συνδέουν τον ελάχιστο αριθμό μαθητών ανά τμήμα με τη ζώνη μοριοδότησης των σχολείων.
  • Την άμεση επανεξέταση του προσδιορισμού των δυσπρόσιτων σχολείων

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες