Οι δηλώσεις του πρωθυπουργού και του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης στην ΔΕΘ για τα ζητήματα της εκπαίδευσης πόρρω απέχουν από τα αιτήματα και τις διεκδικήσεις του εκπαιδευτικού κινήματος, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας, τις ανάγκες αλλά και τις δυνατότητες της εποχής.
Δεν ακούστηκε λέξη για :
την αύξηση των δαπανών για την Παιδεία,
την ουσιαστική επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών,
την μείωση του αριθμού των παιδιών στο τμήμα, το δικαίωμα των παιδιών να φοιτούν στο σχολείο τους σε «ολιγομελή» ενίοτε τμήματα
την ανάγκη μαζικών διορισμών μονίμων εκπαιδευτικών, την εξασφάλιση ίσων δικαιωμάτων τωναναπληρωτών εκπαιδευτικών,
την κατάργηση όλων των αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων της μνημονιακής εποχής,
του δικαιώματος συνταξιοδότησης των εκπαιδευτικών στα 60 τους χρόνια και της κατάργησης του Ν. Κατρούγκαλου,
την αποκατάσταση μισθολογικών απωλειών των εκπαιδευτικών και του 13ου, 14ου μισθού, την μείωση της φοροληστείαςτων εργαζομένων και την κατάργηση του ΕΝΦΙΑ,
την επαναφορά του ωραρίου του 2013,
του ενιαίου 12χρονουπολυτεχνικού δωρεάν δημόσιου σχολείου ούτε καν η θέσπιση της 12χρονης υποχρεωτικής εκπαίδευσης.
Ο κ. Τσίπρας υποσχέθηκε την πρόσληψη (;) 4500 εκπαιδευτικών μόνο στην ειδική αγωγή σε άγνωστο χρόνο και τρόπο, υπεραμύνθηκε του νέου εξεταστικού μορφώματος του κ. Γαβρόγλου που μετατρέπει την Γ΄ λυκείου σε φροντιστήριο και μάλιστα κακών προδιαγραφών με διπλές εξετάσεις και νέες ταξικές διαφοροποιήσεις. Σαφής υπήρξε και στην μείωση της φορολογίας των επιχειρήσεων και της κατάργησης των ασφαλιστικών εισφορών εκ μέρους τους! Υπεραμύνθηκε την βιωσιμότητα του ασφαλιστικού με τον ..τερματισμό του βίου των 70ρηδων! Τέλος έταξε 0,6 ευρώ «αύξηση» την ημέρα στους υπαμειβόμενους με τον υποκατώτατο μισθό(!)
«Μπαίνουμε σε τροχιά ανάπτυξης..» πανηγύρισε και λίγες μέρες μετά …πέφτανε τα ταβάνια και οι ανεμιστήρες σε σχολεία της πόλης και το υπουργείο έκοβε τμήματα από ΓΕΛ και ΕΠΑΛ διώχνοντας μαθητές από το σχολείο τους.
Οι δηλώσεις του κ. Μητσοτάκη αποτελούν ύμνο στις κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ μιλώντας για σχολεία αριστείας σε κάθε νομό, γενίκευση της αξιολόγησης , «αυτονομία» των σχολικών μονάδων, πρόσληψη των εκπαιδευτικών από το σχολείο!, διαμόρφωση των αναλυτικών και ωρολογίων προγραμμάτων με βάση τις ανάγκες της αγοράς, γενίκευση των ιδιωτικών πανεπιστημίων, κουπόνια για εκπαιδευτικές υπηρεσίες, παραπέρα μείωση των δημοσίων δαπανών κ.ο.κ.
Γίνεται φανερό ότι παρά τις επιμέρους διαφορές και τακτικές τα δύο κόμματα εξουσίας κινούνται στην ίδια στρατηγική, αντιεκπαιδευτική κατεύθυνση στα πλαίσια των πολιτικών ΕΕ. ΔΝΤ. ΟΟΣΑ, που οδηγούν όπως και σε όλη την Ευρώπη και τον κόσμο( βλ. πρόσφατα και στην Κύπρο) στην υποβάθμιση-απαξίωση του δημόσιου σχολείου και των εκπαιδευτικών του. Η αναμονή ως εκ τούτου «άνωθεν» λύσεων ή η παραίτηση και η απογοήτευση θα επιταχύνουν απλά αυτήν την εξέλιξη.
Είναι καθήκον μας πλέον που απορρέει από την θέση μας ως εργαζόμενοι αλλά και από την εκπαιδευτική μας υπόσταση να ανασυγκροτήσουμε την συλλογικότητα, τα σωματεία μας και τις Γ.Σ. και την ενότητα μας με τους γονείς τους μαθητές και τους άλλους εργαζόμενους.
Να εγερθούμε και να «υψώσουμε τοίχο ατίθασο» απέναντι στον εκπαιδευτικό και κοινωνικό Αρμαγεδδώνα πριν πάρει τον χαρακτήρα μιας νέας εφιαλτικής «κανονικότητας».
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΘΗΡΑΣ ΝΙΚΟΣ ΠΑΛΑΝΤΖΑΣ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη