Thumbnail
Ερωτήσεις ενός εκπαιδευτικού που διαβάζει...τις θέσεις για τα υπηρεσιακά συμβούλια των δυνάμεων που αναφέρονται στο κίνημα και τον αγώνα

Ποιος έστησε τα υπηρεσιακά συμβούλια(ΠΥΣΔΕ κλπ); Ήταν κατάκτηση του κινήματος ή επιλογή του συστήματος να ενσωματώσει και να απονευρώσει το κίνημα;

Είναι τα υπηρεσιακά συμβούλια μόνο χώρος ρουσφετιών και αυθαιρεσιών (που είναι) ή κρατικά όργανα επιβολής και νομιμοποίησης της πολιτικής του συστήματος και των κυβερνήσεων του;

Αν πραγματικά εννοούν -οι δυνάμεις που αναφέρονται στο κίνημα- αυτά που γράφουν, ότι ΜΟΝΟ η μαζική παρουσία των εκπαιδευτικών μπορεί να αλλάξει το τοπίο, γιατί συμβάλλουν με τη συμμετοχή τους στις εκλογές, στην ακύρωση-άρνηση αυτής της ανάγκης; Δεν αντιλαμβάνονται ότι έτσι δεν ανατρέπεται αλλά ενισχύεται η “σιγή νεκροταφείου” που έχει επικρατήσει στον κλάδο και θα συνεχίζει να “αγνοείται” το εκπαιδευτικό κίνημα;

Δεν αντιλαμβάνονται ότι η επιδίωξη “αποκαθήλωσης” των κυβερνητικών-διορισμένων αιρετών συνεισφέρει στην καθήλωση των σωματείων που έχουν καταντήσει “αυτιά και μάτια των ΠΥΣΔΕ”; Ότι η επιδίωξη ανάδειξης αγωνιστών αιρετών και όχι γραναζιών των κυβερνήσεων λειπαίνει τη λειτουργία των μηχανισμών του κράτους.

Μπορούμε χωρίς υπηρεσιακά συμβούλια; Γιατί υπάρχουν τα σωματεία μας;

Πως είναι δυνατόν ενώ γράφουν ότι το σύστημα και οι κυβερνήσεις του, έχουν κηρύξει ταξικό πόλεμο, να κάθονται στο ίδιο τραπέζι με τους θύτες, και μετά καυχιώνται ότι ...τα θύματα προέκυψαν χωρίς παρατυπίες;

Πως είναι δυνατόν ενώ το άδικο γίνεται νόμοι και εγκύκλιοι και η αντίσταση είναι καθήκον, οι δυνάμεις αυτές να γίνονται σταυροφόροι της ... “διαφάνειας”, ότι “σπάνε το άβατο”; Πολύ περισσότερο να αναφέρονται στην ισότητα και την ισονομία και όχι στην ανατροπή αντιλαϊκών νόμων;

Ενώ σωστά δηλώνουν την εναντίωσή τους, στην “εθνική ενότητα”, στον “κοινωνικό εταιρισμό”, την “κοινωνική συμμαχία” των ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ πως είναι δυνατόν με τόση ευκολία να συμμετέχουν στα κρατικά φερέφωνα ... “συμπλέοντας αντικειμενικά” με τη διοίκηση;

Πως είναι δυνατόν ενώ δηλώνουν ταξικά αδιάλλακτες και δίχως αυταπάτες καθώς είναι με το μέρος των εργατών και όχι με το κεφάλαιο, καταλήγουν να συμμετέχουν στους μηχανισμούς του κράτους του κεφαλαίου;

Πως είναι δυνατόν ενώ δηλώνουν ότι το σύστημα αυτό δεν μεταρρυθμίζεται αλλά ανατρέπεται, με την εκλογικίστικη στάση τους και λεκτικά σχήματα (δημιουργική ασάφεια στα κείμενά τους), να αποδεικνύουν το αντίθετο;

Πόσες και πόσες απορίες...

Ενας εκπαιδευτικός που θα ΑΠΕΧΕΙ από τις εκλογές για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια και 
θα ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ στην ΑΠΕΡΓΙΑ στις 14/11

 

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»
Ανακοινώθηκε η ίδρυση «Επώνυμης Έδρας Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές» στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»
EKAV.jpg
Σέρρες: Συνελήφθη 43χρονος – Προσπάθησε να διαφύγει μετά από τροχαίο και παρέσυρε γυναίκα
Η άτυχη γυναίκα υποβλήθηκε σε επέμβαση στο Γενικό Νοσοκομείο Σερρών όπου διακομίσθηκε μετά το σοβαρό τροχαίο
Σέρρες: Συνελήφθη 43χρονος – Προσπάθησε να διαφύγει μετά από τροχαίο και παρέσυρε γυναίκα