Thumbnail
Ανακοίνωση

Φέτος, οι εγγραφές ονομάστηκαν προεγγραφές στα Νηπιαγωγεία και την Α΄ Δημοτικού και μόλις ολοκληρώθηκαν, αναδείχθηκαν τα προβλήματα. Δύο πράγματα, ταυτόχρονα, έχουν βάλει τη σφραγίδα τους: η μείωση του αριθμού των μαθητών που εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία και την Α΄ Δημοτικού και ο τρόπος εφαρμογής της δίχρονης υποχρεωτικής αγωγής, χωρίς διορισμούς νηπιαγωγών και κατά κανόνα, χωρίς κτιριακές υποδομές.
Από τη μια, στα Δημοτικά και τα Νηπιαγωγεία που δεν εφαρμόζεται η δίχρονη υποχρεωτική αγωγή, τίθεται ζήτημα μείωσης των τμημάτων, δηλαδή, των λειτουργικών θέσεων των σχολείων, λόγω μειωμένων εγγραφών. Τα πράγματα είναι καθαρά. Κάποιοι εκπαιδευτικοί θα περισσέψουν, νέες υπεραριθμίες θα δημιουργηθούν. Επιπλέον, σε αρκετές περιπτώσεις, οι κακόφημες τριμερείς επιτροπές εκτοπίσεως μαθητών και εξαφάνισης εκπαιδευτικών, θα μετακινήσουν μαθητές από υπεράριθμα σε θνησιγενή τμήματα και θα προβληθούν ως διασώστες!

Από την άλλη, στα νηπιαγωγεία που εφαρμόζεται η δίχρονη προσχολική αγωγή, νήπια και προνήπια δεν χωράνε.

Ο «ρεαλισμός» της διοίκησης επιβάλλει να δεχτούμε ότι διορισμοί δε θα γίνουν και ότι δεν μπορούν να βρεθούν οι κατάλληλοι χώροι σε ένα μήνα, πόσο μάλλον να φτιαχτούν σχολεία. Έτσι, ξεκινάνε τα διλήμματα και οι εκβιασμοί.

Εκβιασμός 1ος: Να μπουν κοντέινερς στις αυλές των νηπιαγωγείων. Η παραγγελία έχει από καιρό δοθεί.

Εκβιασμός 2ος: Να μετακινηθούν μαθητές σε όμορα νηπιαγωγεία. Οι κακόφημες τριμερείς ετοιμάζονται να εκτοπίσουν νήπια και προνήπια με τα «αντικειμενικά κριτήρια» του ΠΔ 79/2017.

Εκβιασμός 3ος: Να μην ισχύσει το φετινό όριο των 22 μαθητών ανά τμήμα, αλλά, λόγω κτιριακών συνθηκών, να ανέβει ξανά στο 25.
Και οι τρεις εκβιασμοί είναι νομιμότατοι και αντιδραστικοί.

Ερώτημα 1ο: Αλήθεια, ποιοι δεν περίμεναν αυτή την εξέλιξη; Άλλο ένα πρόβλημα σκάει στα χέρια των εκπαιδευτικών που πλήττει, επίσης, τους μαθητές και τις οικογένειές τους.

Ερώτημα 2ο: Τι έκαναν αυτοί που δημιουργούν τα προβλήματα, δηλαδή, οι εκπαιδευτικές διοικήσεις, οι Δήμοι και κυρίως η κυβέρνηση; Την οποία κυβέρνηση άφησαν διάφοροι στο απυρόβλητο, γιατί, τάχα, θεσμοθέτησε τη δίχρονη υποχρεωτική αγωγή. Κι ενώ δε δίνει χρήματα, δεν κάνει διορισμούς και δεν ασχολείται με το κτιριακό, είχε την εξυπνάδα να πετάξει το μπαλάκι στους, όντως, κακούς δημάρχους, για να την αφήσουμε στην ησυχία της. 
Οι απαντήσεις προφανείς.

Ξεκάθαρη είναι η στάση των συνδικαλιστικών ηγεσιών. Το ΔΣ της ΔΟΕ έχει άλλες δουλειές να κάνει, όπως να υπερασπιστεί την αξιολόγηση και να επανεκλεγεί. Γνωρίζει το πρόβλημα που υπάρχει σε όλη τη χώρα και επιλέγει να σωπάσει.

Το ΔΣ του «Δελμούζου» δεν έχει κάνει απολύτως τίποτα. Ελπίζουμε να μη δούμε άλλη μια δήλωση υποταγής στη νομιμότητα από την πλειοψηφία του. Ελπίζουμε να μην αρκεστεί σε κάποια φλύαρη ανακοίνωση για να βγει από την υποχρέωση, όπως συνηθίζει. Ελπίζουμε να μη λήξει το θέμα με κάποια εκτονωτική σύσκεψη παρηγοριάς με νηπιαγωγούς, που έχουν το μεγαλύτερο πρόβλημα. Ελπίζουμε να μην ακούσουμε τη συνηθισμένη ατάκα, «οι εκπαιδευτικοί δεν ενδιαφέρονται», πατώντας στο γεγονός πως η τελευταία τακτική γενική συνέλευση ήταν άμαζη. 

Το ζήτημα είναι σοβαρό και μας αφορά όλους. Δεν πρέπει να αφεθούν τα σχολεία να λύσουν κατά περίπτωση το πρόβλημα, γιατί θα εγκλωβιστούν στα διλλήματα και τους εκβιασμούς της τοπικής κοινωνίας και θα θεωρηθούν οι εκπαιδευτικοί υπεύθυνοι από τους δικαίως εξοργισμένους γονείς. 

Με ευρείες συσκέψεις εκπαιδευτικών και συλλόγους γονέων, με σταθερή θέση ότι δεν πρέπει να μπει ούτε ένα κοντέινερ, να μη μετακινηθεί ούτε ένας μαθητής, να μη λειτουργήσει ούτε ένα υπεράριθμο τμήμα, να ιδρυθούν νέα τμήματα νηπιαγωγείων, να μην καταργηθεί-συγχωνευτεί κανένα τμήμα, να διεκδικήσουμε από την κυβέρνηση, τη διεύθυνση Π.Ε. Αν. Αττικής και τους Δήμους, ίδρυση νέων νηπιαγωγείων, στέγαση των μαθητών σε κτίρια που να καλύπτουν όλες τις ανάγκες και μαζικούς μόνιμους διορισμούς.

Την υπόθεση πρέπει να την πάρουμε οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί πάνω μας και να οργανώσουμε τη δράση μας. Το ΔΣ του Δελμούζου οφείλει να κινηθεί, χωρίς χρονοτριβή, σε αυτή την κατεύθυνση. 


 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Εκπαίδευση
Ειδική Αγωγή: «Ντροπή την ημέρα της απεργίας να παροτρυνόμαστε να πάμε στη δουλειά έστω και καθυστερημένα»
Καταγγελία της ΠΟΣΕΕΠΕΑ για την ανακοίνωση που έλαβαν εργαζόμενοι των ΚΕΔΑΣΥ για βραδεία προσέλευση και πρόωρη αποχώρηση κατά μία ώρα πριν τη λήξη...
Ειδική Αγωγή: «Ντροπή την ημέρα της απεργίας να παροτρυνόμαστε να πάμε στη δουλειά έστω και καθυστερημένα»
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»
Ανακοινώθηκε η ίδρυση «Επώνυμης Έδρας Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές» στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»