connecting
«Το σχέδιο του Υπουργείου Παιδείας για την υποχρεωτική σύγχρονη "τηλεκπαίδευση" έμεινε στο…. Connecting», σημειώνει ο ΣΕΠΕ «Ρόζα Ιμβριώτη»

Νέα καταγγελία δημοσιεύουν εκπαιδευτικοί για την κατάρρευση της πλατφόρμας Webex, κατά την πρώτη ημέρα της τηλεκπαίδευσης στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας.

Συγκεκριμένα, ο ΣΕΠΕ «Ρόζα Ιμβριώτη» αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση:

Κατέρρευσε το webex και η υπομονή μας….

Το σχέδιο του Υπουργείου Παιδείας για την υποχρεωτική σύγχρονη «τηλεκπαίδευση» έμεινε στο…. Connecting!!!

Το Υπουργείο Παιδείας ανάρτησε δελτίο τύπου για την «επιτυχημένη – παρόλα τα μικροπροβλήματα και τις αρρυθμίες – πρεμιέρα της τηλεκπαίδευσης» για τους μαθητές της Πρωτοβάθμιας. Μιλάει - για μια ακόμα φορά – για τις χιλιάδες μαθητές που μπήκαν (;) και χιλιάδες διαδικτυακές τάξεις που λειτούργησαν. Σκαρφίζεται διάφορες δικαιολογίες για να δικαιολογήσει την πλήρη αδυναμία του συστήματος της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (webex)  να ανταποκριθεί ακόμα και στα στοιχειώδη, με τι επιχειρήματα θα προσπαθήσει να συγκαλύψει την κατάρρευση του συστήματος.

Επειδή βαρεθήκαμε την κοροϊδία και την υποκρισία τους, παραθέτουμε αυτούσια μερικά από τα δεκάδες μηνύματα που μας έρχονται ασταμάτητα από το μεσημέρι και αφορούν την πραγματική εικόνα της  λεγόμενης «τηλεκπαίδευσης»:

«Μάλλον γενικό μπλακ άουτ.... Προσπαθώ αλλά τίποτα»

«Από το σχολείο που μπήκα για webex, το σύστημα έπεσε κατευθείαν»

«Κατάφερα να μπω, αλλά οι μαθητές μου όχι!»

«Μόλις που κατάφερε να μπει το ένα τρίτο των παιδιών, το σύστημα μας πέταξε έξω»

«Από τους μαθητές που έχουν μπει, οι μισοί δεν ακούνε και οι άλλοι μισοί δε βλέπουν»

«Τα παιδιά συνεχώς μπαινοβγαίνουν λόγω σύνδεσης», «Η 1η ώρα χάθηκε εντελώς»

«Δεν ακουγόμουν, βγήκα για να το φτιάξω και μετά δεν μπορούσε να μπει κανένα παιδί!»

«Είχα μάθημα 15:30, μπήκα από τις 15:10 κ συνδέθηκα στις 15:45. Από τα 17 παιδιά κατάφεραν να μπουν τα 3, εκ των οποίων τα 2 δεν τα άκουγα»

«4η ώρα έκανα με 1 μαθητή και τα 2 αδέρφια του που δεν μπορούσαν να συνδεθούν στις δικές τους τάξεις. Υπέροχο μάθημα... μου έδειξαν όλα τους τα ζωάκια...»

«Κάποια νήπια κοιμούνται... Συνδέονται μόνο γονείς»!

Πραγματικά, δε χρειάζεται κάτι παραπάνω για να περιγράψουμε την κατάσταση που βίωσαν εκπαιδευτικοί, μαθητές αλλά και γονείς σήμερα, καρμπόν φυσικά με αυτό που βιώνουν τόσες μέρες τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας.

Το Υπουργείο Παιδείας δοκιμάζει την υπομονή εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών με  τον ανεύθυνο τρόπο που αντιμετωπίζει την προσπάθεια των εκπαιδευτικών να στηρίξουν τους μαθητές. Παντού είναι τεράστια τα προβλήματα, μαθητές και δάσκαλοι, αν είναι τυχεροί και μπουν στην πλατφόρμα, συνεχώς μπαινοβγαίνουν, άλλοι μένουν εντελώς απέξω. Είναι τεράστιες οι διαφορές από τάξη σε τάξη κι από ώρα σε ώρα.

Αποδεικνύεται ότι το μόνο που ενδιαφέρει το Υπουργείο Παιδείας είναι να ανακοινώσει αύριο ότι δημιουργήθηκαν τόσα διαδικτυακά τμήματα (άσχετα αν ήταν λειτουργικά), ότι συμμετείχαν τόσες χιλιάδες εκπαιδευτικοί (άσχετα αν κατάφεραν να κάνουν κάτι), ότι το ρολόι του Υπουργείου κατέγραψε τόσες χιλιάδες λεπτά διαδικτυακού μαθήματος, και όλα αυτά τα επικοινωνιακά τερτίπια για να κρύψει τη γύμνια του.

Εμάς όμως, μας ενδιαφέρει να σταθούμε δίπλα στους μαθητές μας με ουσιαστικό τρόπο, όπως το κάναμε καθ’ όλη τη διάρκεια του 1ου lockdown. Η κυβέρνηση, αφού δεν πήρε κανένα ουσιαστικό μέτρο όλο αυτό το διάστημα ώστε τα σχολεία να είναι ανοιχτά και υγειονομικά ασφαλή, έφτασε στο σημείο να τα κλείσει. Τώρα λοιπόν που η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι ο μοναδικός τρόπος για να κρατήσουν επαφή τα παιδιά με τη μαθησιακή διαδικασία, η κυβέρνηση συνεχίζει να μην παίρνει κανένα μέτρο ώστε μαθητές και εκπαιδευτικοί να έχουν πρόσβαση σε αυτή!

Και η σημερινή οδυνηρή εμπειρία της τηλεκπαίδευσης αποδεικνύει με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο την ανάγκη να παρθούν όλα τα αναγκαία μέτρα, ώστε να ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΩΡΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΊΑ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΟΡΟΥΣ, για να γίνει σωστή δουλειά, να γίνει μάθημα!

Εδώ και τώρα το Υπουργείο να αφήσει στην άκρη τις επικοινωνιακού τύπου δηλώσεις και να προχωρήσει στα απολύτως αναγκαία μέτρα:

  • Το πρόγραμμα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, ο προγραμματισμός και τα μέσα που επιλέγονται πρέπει να αποφασίζονται με ευθύνη του Συλλόγου Διδασκόντων και των εκπαιδευτικών. Με ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας να ξεκαθαριστεί ότι μπορούν να χρησιμοποιούνται όλα τα διαθέσιμα μέσα (σύγχρονης και ασύγχρονης εκπαίδευσης) χωρίς αποκλεισμούς και εμπόδια που τελικά στρέφονται εναντίον των μαθητών.
  • Να εξασφαλιστεί ότι το σχολικό δίκτυο θα υποστηρίξει εκπαιδευτικούς και μαθητές ώστε να αλληλεπιδρούν τις πρωινές ώρες, που είναι και το παιδαγωγικά ορθό.
  • Να εξασφαλιστεί η κάλυψη, με ευθύνη και δαπάνη του κράτους, του αναγκαίου τεχνολογικού εξοπλισμού για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Δωρεάν τάμπλετ και ηλεκτρονικούς υπολογιστές, δωρεάν σύνδεση γρήγορου internet. Αναβάθμιση του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, ώστε να καλύπτει όλες τις ανάγκες των Δημόσιων Σχολείων, μέσα στα οποία πρέπει να οργανωθεί η εξ αποστάσεως εκπαίδευση για όσους συναδέλφους δεν μπορούν από τα σπίτια τους.
  • Να υπάρξει μείωση και αναπροσαρμογή της ύλης για όλες τις τάξεις με δεδομένο ότι: πρώτον, η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν καλύπτει ολοκληρωμένα τη γνωστική διαδικασία και δεύτερον, θα υπάρχουν μαθητές που δε θα συμμετάσχουν.

Δε θα επιτρέψουμε σε κανένα να παίζει ούτε με την υγεία αλλά ούτε και με τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
Εκπαιδευτικοί: Τι προβλέπεται για την άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου - Οδηγίες
Βασική προϋπόθεση είναι να δηλώσει με σαφήνεια ο υπάλληλος το φορέα εργασίας του και το ακριβές ωράριο απασχόλησης του, δεδομένου ότι η άδεια...
Εκπαιδευτικοί: Τι προβλέπεται για την άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου - Οδηγίες
απθ
ΑΠΘ: Ταινία φοιτητών του Τμήματος Κινηματογράφου διαγωνίζεται στο Φεστιβάλ Καννών!
Επιλέχθηκε ανάμεσα σε 2.263 συμμετοχές απ' όλο τον κόσμο και οι περισσότεροι συντελεστές της είναι φοιτήτριες και φοιτητές του Τμήματος...
ΑΠΘ: Ταινία φοιτητών του Τμήματος Κινηματογράφου διαγωνίζεται στο Φεστιβάλ Καννών!
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΑΠΟΓΝΩΣΗ
Κραυγή αγανάκτησης: Εργαζόμενες δεύτερης κατηγορίας οι αναπληρώτριες σε άδειες, επιδόματα, μητρότητα...
Αλήθεια, πρέπει οι αναπληρώτριες να υπολογίζουν τις ημερομηνίες που θα βολεύει περισσότερο για να κυοφορούν ή να παρθούν τώρα μέτρα για εξίσωση των...
Κραυγή αγανάκτησης: Εργαζόμενες δεύτερης κατηγορίας οι αναπληρώτριες σε άδειες, επιδόματα, μητρότητα...
aytismos_0.jpg
Μια διδακτική ιστορία: Έως τα 11 δεν μπορούσε να μιλήσει αλλά στα 37 είναι καθηγητής στο Κέμπριτζ
Ως παιδί, περνούσε τον περισσότερο χρόνο του με τη μητέρα του και σε λογοθεραπεία. Διαγνώστηκε με αυτισμό και η κατάσταση άλλαξε στα 18 του.
Μια διδακτική ιστορία: Έως τα 11 δεν μπορούσε να μιλήσει αλλά στα 37 είναι καθηγητής στο Κέμπριτζ